Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-08@19:16:23 GMT

مناسب‌ترین شلوار جین برای تیپ‎های متفاوت+عکس

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۰۳۰۳۲

به گزارش پارس نیوز، 

شلوار جین طرفداران زیادی دارد به حدی که گاهی اوقات برای خیلی ها زندگی بدون شلوار جین سخت می شود اما قبل از انتخاب شلوار جین اولین چیزی که باید در نظر بگیریم این است که شلوار را مناسب اندام و تیپ بدنی مان بخریم. شلوار جین مناسب هر تیپ بدنی متفاوت است و در ادامه مطلب آورده ایم که چه مدل شلواری مناسب هر تیپ بدنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر ریزه اندام هستید شلوار جین راسته کوتاه بپوشید

اگر ریزه اندام استید برای این که قد بلند دیده شوید فقط پوشیدن کفش های پاشنه بلند کافی نیست. علاوه بر کفش های پاشنه بلند شلوار جین راسته کمی کوتاه بالاتر از مچ پا بپوشید. این مدل شلوار جین قد را بلندتر نشان می دهد.

  اگر قدبلند هستید شلوار جین دمپا گشاد کوتاه بپوشید

شلوار جین کوتاه اسکینی برای کسانی که قدبلند هستند مناسب نیست. بهتر است شلوار جین گشاد کوتاه بپوشید تا قدتان بلندتر نشان داده نشود و نکته دیگر این که با این استایل کفش های پاشنه بلند را فراموش کنید.

  اگر تیپ بدنی سیب هستید شلوار جین کمی دمپا گشاد بپوشید

این سبک شلوار جین برای تیپ های سیب مناسب است و بهتر است جنس شلوار کشی و قد آن کاملا بلند باشد تا قد را بلندتر و پاها را خوش فرم تر نشان دهد.

  اگر تیپ بدنی گلابی هستید شلوار فاق بلند بپوشید

اگر می خواهید پاها کشیده تر و بلندتر نشان داده شوند شلوار جین فاق بلند بپوشید و پیراهن را زیر کمر شلوار بدهید. شلوارهای فاق بلند علاوه بر بلندتر نشان دادن قد کمر را باریک و خوش فرم تر نشان می دهد.

  اگر تیپ بدنی ساعت شنی هستید شلوار جین تیره اسکینی بپوشید

برای زیباتر جلوه دادن اندام ساعت شنی شلوار جین اسکینی بپوشید و چنانچه دوست دارید از کمربند استفاده کنید.

انتهای پیام/

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: کفش کفش پارس بلند تیپ جین شلوار پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۰۳۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فریاد صهیونیست‌های کودک کش از آدم کشی آمریکا بلند شد!

همشهری آنلاین: دوگانگی و مواضع مبهم وزارت خارجه آمریکا باعث شده تا حتی صدای نزدیک ترین متحدان واشنگتن در تل آویو هم بلند شود. در همین ارتباط نیز، روزنامه «جورزالیم پست» چاپ تل آویو در گزارشی به موضوع دو رویی در سیاست خارجی آمریکا در پرداخته و نوشته است:

«ریاکاری و اغماض دروغین آمریکا و نگرش آن نسبت به اسرائیل واقعاً مشهود است. آمریکا چند سال پیش یک چوپان ۵۳ ساله را در شمال سوریه با یک پهپاد ردیابی کرد و با پرتاب موشک او را تکه تکه کرد. پنتاگون در آن زمان ادعا کرد که آن چوپان رهبر القاعده بود، اما اشتباه کرد و پس از یک سال با تحقیقات جامع این اشتباه را پذیرفت. در حال حاضر اما آمریکا از اسرائیل به خاطر مرگ غیرنظامیان و خسارات جانبی آن در غزه انتقاد می‌کند، این در حالی است که آمریکا مسئول کشته شدن حداقل ۲۲ هزار غیرنظامی و در روایت دیگری بیش از ۴۸ هزار نفر از ۱۱ سپتامبر به بعد در عملیات‌های نظامی است که به اسم مبارزه با تروریسم صورت گرفته است. حتی برخی گزارش‌ها تعداد کل غیرنظامیان بی گناه کشته شده توسط آمریکا از طریق حملات موشکی و پهپادی پس از ۱۱ سپتامبر را به ۱۴۰ هزار نفر افزایش می دهد، پس چگونه اکنون واشنگتن از اسرائیل انتقاد می کند؟»

نگرانی نشریه عبری از حملات شهرک نشینان صهیونیست‌

تکرار حملات علیه فلسطینی‌ها توسط صهیونیست‌های تندرو کار را به جایی رسانده است که حتی روزنامه عبری «هاآرتص» چاپ تل آویو نیز این موضوع را مورد نقد قرار داده و گزارش داده است:

«صدها هزار نفر از روستاییان فلسطینی در هر لحظه در معرض تجاوزات «کنترل‌نشده» یهودیان تندرو قرار می‌گیرند که اغلب لباس‌های مذهبی می‌پوشند و به تفنگ، تپانچه، قمه، سنگ یا هر وسیله تهاجمی دیگری مسلح برای ایجاد عمدی آتش سوزی مجهز هستند. از سوی دیگر حملات شهرک نشینان یهودی نیز در مقایسه با قبل از شروع جنگ در غزه، به طور پیوسته افزایش یافته است، اما هیچ کس کاری نمی کند. حملات شهرک نشینان تندرو مذهبی علیه فلسطینی‌ها در میانه جنگ غزه چندان به چشم نمی‌آید، اما این حملات در کرانه باختری هر روز تکرار می‌شود، بدون این که کسی مانع کار تندروها شود.»

کد خبر 850508 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها اسرائیل سوریه القاعده

دیگر خبرها

  • فریاد صهیونیست‌های کودک کش از آدم کشی آمریکا بلند شد!
  • رویداد صدرا دانشجویان را با فرصت‌های شغلی جدید آشنا می‌کند
  • آقایی‌پور: ناخودآگاهانه بلند شدم و به سپاهان گل زدم!
  • «آشیل» به جشنواره فیلم سیدنی دعوت شد
  • «مهاجران» برنده اسکار انگلیس شد
  • همایش ملی شاعر بلند آوازه‌ کُرد «میرزا احمد داواشی» برگزار می‌شود
  • آغاز ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی صندوق تامین خسارت های بدنی
  • کریستیانو رونالدو باری دیگر آمادگی بدنی اش را به رخ کشید / تمرینات بدنسازی CR7
  • خبر مهم دانشگاه فرهنگیان؛ این افراد بدون کنکور جذب می‌شوند
  • دقیقا چند ساعت در شبانه‌روز بشینیم، بایستیم و بخوابیم؟