Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@22:41:57 GMT

کمبود شدید پارکینگ عمومی و فضای سبز شهری در بوشهر

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۰۶۸۰۴

کمبود شدید پارکینگ عمومی و فضای سبز شهری در بوشهر

به گزارش خبرنگار مهر، کیوان هاشم زاده صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از عمده ترین مشکلات موجود در شهر بوشهر و به خصوص در خیابان مطهری این شهر کمبود شدید پارکینگ و فضای سبز شهری است.

وی افزود: این شرایط سبب شده که در بخش پارکینگ با معضل جدی در این خیابان مواجه شویم به گونه‌ای که حتی ساکنین کوچه‌های منتهی به خیابان مطهری به دلیل ازدحام خودروهای پارک شده با گرفتاری‌های روزانه مواجه شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای اسلامی شهر بوشهر تصریح کرد: در این راستا و پس از نشست‌هایی که با ستوده معاون امور عمرانی استانداری بوشهر و رستمی مدیرکل سازمان راه و شهرسازی داشته ام زمینه ای ایجاد شده که بتوانیم بخشی از نیاز به پارکینگ عمومی و فضای سبز شهری را رفع کنیم.

هاشم زاده ادامه داد: پیشنهاد من به معاون استاندار و مدیرکل راه و شهرسازی این بوده که زمینی که روبروی مجتمع تجاری مسکونی زیتون قرار دارد و تا نبش خیابان ورودی به شکری عرصه آن است برای ساخت پارکینگ عمومی و سایر کاربری های مرتبط با خدمات شهری مورد استفاده شهرداری قرار گیرد.

وی بیان کرد: بخش عمده این زمین اکنون در تملک اداره کل راه و شهرسازی استان قرار دارد اما در طرح تفضیلی شهری برای ساخت فضای سبز در اختیار شهرداری قرار گرفته است ضمن این که راهکار مناسب برای تفاهم با فردی که بخشی از این زمین از اموال رسمی و سنددار وی است نیز اندیشه شده است.

عضو شورای اسلامی شهر بوشهر یادآور شد: با توجه به نشستی که با شهردار بندر بوشهر داشته و ایشان نیز با پیشنهاد من موافق بوده‌اند اگر این زمین برای ساخت پارکینگ و سایر فضاهای مورد نیاز برای ارائه خدمات شهری به شهرداری واگذار شود شهرداری نیز خود ر ا مکلف می داند که زمین کنونی آتشنشانی بوشهر به همراه زمین تعمیرگاهی این شهرداری که چسبیده به مجتمع تجاری مسکونی زیتون قرار دارد را به فضای سبز تبدیل کند.

هاشم زاده یادآور شد: از آنجا که شهردار بوشهر موافق اجرای این طرح‌هاست و معاون امور عمرانی استانداری و مدیرکل راه و شهرسازی استان نیز راغب به اجرایی شدن این پروزه هستند در هفته آینده با نشست مشترکی با این دو مدیرْ زمنیه رفع مشکلات موجود برای ایجاد فضای سبز در محل کنونی آتشنشانی و پارکینگ تعمیرگاهی و همچنین ساخت پارکینگ و سایر دفاتر و نیازهای حوزه خدمات شهری در زمین روبرو مجتمع مسکونی و تجاری زیتون فراهم می شود.

وی بیان کرد: با اجرای این طرح ها نه تنها بخش عمده‌ای از مشکلات مردم ساکن در خیابان های منتهی به خیابان مطهری رفع و زمینه ایجاد یک پارکینگ مناسب و فضای سبز ایجاد می شود بلکه می تواند ارزش افزوده چندین ده میلیاردی نیز برای شهردار بندر بوشهر از قبل همین پروزه ها ایجاد شود.

کد خبر 4451526

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر شورای شهر بوشهر اربعین 97 اربعین حسینی یوم الله 13 آبان مرز مهران بوشهر مشهد راهپيمايي 13 آبان گرگان شهرکرد پدافند غیرعامل شیراز سنندج خطبه های نماز جمعه بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۰۶۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ربیعی سرمربی پایه‌های ذوب‌آهن شد!

به گزارش “ورزش سه”، ذوب‌آهن اصفهان در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر بدشانسی‌های متعددی را تجربه کرده و حالا در هفته‌های پایانی مسابقات کار سبز پوشان اصفهانی به جایی رسیده که آنها با کمبود شدید بازیکن مواجه شدند.

محمد ربیعی سرمربی گاندوها در فصل جاری ۴ بازیکن تاثیرگذار خود را به دلیل پارگی رباط صلیبی از دست داد و در نیم فصل مسابقات با جدایی غیرمنتظره چند بازیکن خود مواجه شد.

ذوب‌آهن اگرچه در نقل و انتقالات زمستانی تعدادی بازیکن جدید را خریداری کرد اما حالا با کمبود شدید بازیکن مواجه است. سبزپوشان در آستانه دیدار با نساجی مازندران در هفته بیست و پنجم لیگ برتر هم سه بازیکن دیگر خود را از دست داده‌اند.

چاپاراتزه، فریبرز گرامی و مهرداد رضایی سه بازیکنی هستند که به دلیل مصدومیت در بازی عصر چهارشنبه حضور ندارند و همین موضوع کار ربیعی را سخت‌تر خواهد کرد.

سرمربی ذوب‌آهن در این خصوص گفته است: با توجه به فاصله نزدیک بازی‌ها سعی می‌کنیم ریکاوری خوبی انجام دهیم. سخت بود که ۲ هفته متوالی در خانه تراکتور بازی کنیم. چاپاراتزه، گرامی و رضایی را در اختیار نداریم، از ۱۶ بازیکن خود ۱۳ بازیکن داریم که ۲ دروازه‌بان هستند و قطعا باید از بازیکنان پایه تیم خود استفاده کنیم. البته نبود بازیکنان خللی در روند ما ایجاد نمی‌کند.

شرایطی که ربیعی درباره آن صحبت کرده به خوبی نشان می‌دهد که ذوبی‌ها با کمبود شدید بازیکن در مسابقه حساس با نساجی مواجه هستند. با این حال باید دید ربیعی چگونه خلا بازیکنان کلیدی خود را جبران خواهد کرد و از چه نفراتی در ترکیب تیمش استفاده می‌کند.

دیگر خبرها

  • توسعه فضای سبز در بافت فرسوده شهر قم
  • تعدادی از اتوبوس‌های حمل و نقل عمومی به دلیل نبود راننده پایه یک در پارکینگ‌ها مانده است
  • نبود ناوگان حمل ونقل عمومی از مشکلات ایجاد ترافیک سنندج
  • کمبود پارکینگ و نبود ناوگان حمل ونقل عمومی از مشکلات ایجاد ترافیک در سنندج
  • مردم مشکل جدی کمبود دارو دارند، دولت لاپوشانی می‌کند
  • کمبود پارکینگ از مشکلات اصلی ترافیک سنندج است
  • کمبود فضای آموزشی رنج معلمان روستاها/علم هدیه معلم به انسان‌ها
  • ضعف شدید پیشاهنگی کرج در زیرساخت‌های شهری
  • دست‌درازی به کاربری باغات خط قرمز شورای شهر کرج است
  • ربیعی سرمربی پایه‌های ذوب‌آهن شد!