Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، آیت‌الله سیداحمد خاتمی امام جمعه موقت تهران  صبح امروز در ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان کرمان که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی‌سلیمانی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان برگزار شد گفت: استان کرمان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، همراه نظام و انقلاب بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه همدلی بین مسئولان این استان محسوس است و اکنون افزایش یافته است گفت: مدیریت خوب حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی‌سلیمانی نماینده، ولی فقیه در استان کرمان بسیار خوب و در ایجاد وحدت بسیار موثر بوده است.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه از جمله کار‌های کلیدی ستاد برگزاری چهلمین سال انقلاب، معرفی انقلاب و تبیین دستاورد‌های نظام برای نسل دوم، سوم و چهارم انقلاب است تصریح کرد: این مسئله که انقلاب ما یک کودتا و یک شورش کور نبوده و یک حرکت باانگیزه دینی و مردمی بوده است باید برای نسل‌های بعدی انقلاب تبیین شود.

وی با بیان اینکه استعمارگران در فکر جمع کردن سفره دین از کشور ما بودند و اسناد زیادی در این رابطه وجود دارد اظهار کرد: استعمار رضاخان را برای پایان دین اسلام به ایران آورد، اما به یاری خدا موفق نشد.

خاتمی با یادآوری اینکه کشف حجاب یک جنایت بزرگ بود که رضاخان در برنامه داشت و برای این توطئه جنایات زیادی کرد افزود: رضاخان عزاداری برای امام حسین (ع) را قاچاق اعلام کرد و این اقدامات کاملا قصد دین‌زدایی از کشور را داشت.

وی با اشاره به اینکه رژیم پهلوی یک رژیم لائیک بود گفت: خودشان در کتب مختلف به این مسئله اقرار کردند و حتی زن شاه گفته بود که اسلام عامل بدبختی است.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه با توجه به وجود دشمنان این ملت باید مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران باشکوه برگزار شود تا چشم دشمنان را کور کرد افزود: همه باید پای کار بیایند و با استفاده از برنامه‌های جذاب تمام اقشار را مشارکت دهند تا حرف حق شنیده شود.

وی با اشاره به اینکه قبل از انقلاب بردگی طاغوت را داشتیم، اما امروز استقلال ملت و کشور وجود دارد که این مسئله باید برای مردم به ویژه نسل جوان تبیین شود بیان کرد: کار برای انقلاب باید با انگیزه باشد و با دستور دادن کار انجام نمی‌شود.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از مدیران و افراد باانگیزه استفاده کند و اگر مدیری انگیزی ندارد او را رها کند گفت: اگر قرار باشد چهلمین سالگرد انقلاب به صورت اداری و تشریفاتی برگزار شود حق انقلاب ادا نشده است چرا که باید کار یک کار دلی باشد تا اثرگذاری لازم را داشته باشد.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه باید از ظرفیت روحانیون در ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استفاده شود و از طرف دیگر ظرفیت هیئت‌های مذهبی نادیده گرفته نشود عنوان کرد: بسیج و مساجد نیز ظرفیت مهمی است که استفاده از این ظرفیت‌ها نیاز به تدبیر دارد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با انقلاب امام حسین (ع) گره خورده و شهدای ما در این مسیر رفتند و خون خود را نثار کردند گفت: از ظرفیت ایام فاطمیه نیز به خوبی باید استفاده شود چرا که ایام فاطمیه همزمان با ایام‌الله دهه فجر است.

آیت الله خاتمی همزمانی امسال ایام‌الله دهه فجر با ایام شهادت حضرت فاطمه (س) را ظرفیت مهم و بزرگی برشمرد و افزود: سه دوره زندگی حضرت زهرا (س) سراسر درس ولایتمداری است.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه کتاب‌های درسی ما نتوانسته ۵۷ سال حکومت سیاه پهلوی را برای نسل جوان ما روشن کند بیان کرد: نسل جوان ما باید بداند که چه روزگاری در کشور ما بوده و چه جنایات و خیانت‌هایی به این سرزمین و ملت شده است.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه از ظرفیت دانشگاه و مدارس باید برای معرفی دستاورد‌های انقلاب و بیان خیانت‌های پهلوی استفاده کرد افزود: نسل جوان امروز ما باید بداند که انقلاب اسلامی چه دستاورد‌هایی داشته است.

وی با اشاره به اینکه امسال ۱۳ آبان در کشور بسیار باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شد گفت: در استان کرمان مردم بابصیرت این استان در این روز حماسی حضور پرشوری داشتند.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه جنایت پهلوی در رابطه با به آتش کشیدن مسجد جامع کرمان با جزئیات آن باید از طریق رسانه‌ها و صدا و سیمای کرمان تشریح شود افزود: مردم ایران ذاتا استقلال‌خواه هستند و باید به نسل جوان تحقیر‌های شاه و حکومتت پهلوی را بازگو کرد.

وی با اشاره به اینکه از مردم استان کرمان برای حضور گسترده خود در راهپیمایی ۱۳ آبان تشکر می‌کنم گفت: استان کرمان مردم ولایتمداری دارد که موقعیت‌شناس هستند و همه باید بدانند که دوران حزب‌بازی و سیاسی‌کاری گذشته و باید منافع عمومی کشور را در نظر گرفت.

انتهای پیام/ی

 

منبع تسنیم

دیدار امام جمعه کرمان با آیت الله خاتمی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجلس خبرگان رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۰۷۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشتوانه مردمی بزرگ ترین سرمایه انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله رضوی نژاد پیش از ظهر چهارشنبه در دهمین جشنواره جهادگران علم و فناوری بسیج استان مرکزی اظهار کرد: تمام آزادیخواهان عالم و مردم ایران از طوفان الاقصی در پاسخ به عملکرد رژیم صهیونیستی و وعده صادق خرسند شدند چرا که هیمنه پوشالی و قدرت بازدارندگی رژیم صهیونیستی با اجرای این عملیات در جهان شکسته شد.

وی افزود: بیش از ده‌ها هزار کودک، تنها توسط رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند که این اقدامات پاسخی کوبنده، ماهیت مدعیان دروغین حامیان حقوق بشر را آشکار ساخت.

مسؤول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری کشور تصریح کرد: در کمتر از ۵ دهه، شاهد پیشرفت ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف هستیم که این افتخارات و پیشرفت‌ها هرگز نباید فراموش شود و این مهم به برکت انقلاب و امام راحل و شهدا و مشارکت مردم حاصل شده است.

رضوی نژاد بیان کرد: پشتوانه انقلاب اسلامی مردم هستند و بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری هر زمان امور به مردم واگذار شد پیشرفت‌های زیادی حاصل شد و به طور حتم می‌توان گفت، معجزه انقلاب اسلامی را حرکت مردم دانست.

وی اضافه کرد: بسیج تنها داشتن کارت بسیجی نیست و تمام افرادی که در راستای رفع مشکلات پیشگام و همراه هستند بسیجی هستند و به عنوان جهادگر در این حوزه فعالیت می‌کنند.

وی گفت: حضور پررنگ مردم باعث پیروزی انقلاب شد از این رو باید این بستر برای تحول و نقش آفرینی مردم در جامعه فراهم شود.

مسؤول سازمان علمی، پژوهشی و فناوری کشور اضافه کرد: با علم می‌توان به قدرت دست یافت و تمدن سازی را عینیت بخشید از این رو تحقق تمدن نوین اسلامی نیازمند مرجعیت علمی است که با جهاد علمی حاصل می‌شود.

وی ادامه داد: اگر بتوان ظرفیت‌های موجود را برای حل مسائل انقلاب اسلامی بسیج کرد، به طور حتم نتایج خوبی حاصل خواهد شد و تحقق این مهم نیازمند تعامل و هم‌افزایی تمام ارگان‌ها با مردم است.

کد خبر 6100478

دیگر خبرها

  • هیأت ظرفیتی برای اجتماع قلوب و تربیت انسان انقلاب اسلامی
  • پشتوانه مردمی بزرگ ترین سرمایه انقلاب اسلامی است
  • شهید مطهری مسیر حرکت جوانان را به سمت آموز‌های دینی سوق داد
  • حرکت کاروان‌های شادی در دهه کرامت در تیران
  • مدارس در اختیار گروه‌های مردمی قرار می‌گیرند
  • آیین تکریم از مقام معلم در شهرستان دشتی برگزار شد
  • مدیر کل هنرهای نمایشی منصوب شد
  • قدردانی رهبر انقلاب از فعالیت‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی‌انقلاب
  • دشمن تلاش دارد اعتماد مردم به نهادهای دینی را مخدوش کند
  • تشکر مجدد رهبر انقلاب از فعالیت‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی