Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سرهنگ دوم پاسدار محمد جعفر دوستدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بقیه ا... (عج) شیراز در گفتگو با تنویر گفت: حضور 550 هزار دانش آموز در دوران دفاع مقدس و تقدیم 36 هزار شهید به انقلاب سند افتخار جامعه دانش آموزی است. وی ضمن گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی و شهادت حسین فهمیده و روز ملی مبارز با استکبار ستیزی بیان داشت: هفته بسیج دانش آموزی برگ زرین تاریخ قشر دانش آموزی و نقش آفرینی آن در دوران مختلف انقلاب را به همگان یاد آوری می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  دوستدار تصریح کرد: چه در دوران انقلاب اسلامی که حضور دانش آموزان در صحنه های انقلاب و مصداق بارز آن در 13 آبان 1357 و شهادت جمعی از دانش آموزان در دانشگاه تهران و چه در صحنه های هشت ساله دفاع مقدس و حضور پر رنگ این قشر فرهیخته در جبهه های حق علیه باطل و حضور در بسیاری از صحنه های نظام بر هیچ کس پوشیده نمی باشد.   وی ادامه داد: امروز پرچم مبارزه با استکبار جهانی که به دست امام خمینی (ره) برافراشته شد در نقاط مختلف دنیا به احتزاز  در آمده و انقلاب اسلامی علیرغم توطئه ها، تحریم ها، مشکلات و دشمنی های فراوان در موقعیت بسیار مناسبی قرار گرفته است که همه عصبانیت مستکبران جهان و در راس آنها آمریکا به خاطر همین موضوع می باشد.   فرمانده سپاه بقیه ا... (عج) تصریح داشت: پایان هفته بسیج دانش آموزی روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است و این روز نماد آزادی خواهی، حق طلبی و عدالت خواهی ملت بزرگ ایران و همه مستضعفان و آزادی خواهان عالم است.

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: دوستدار ناحیه بقیه الله فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۰۸۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، محمد جمالی در آیین آغاز این طرح گفت: این طرح در راستای مهارت آموزی، شادابی و نشاط برای ۴ هزار و ۳۰۰ دانش آموز پایه ششم ابتدایی از امروز در استان اجرا می شود. وی از توجه دولت مردمی ایران قوی به مهارت آموزی دانش آموزان خبر داد و افزود: طرح شنا گامی برای تقویت سلامت جسمی و روحی دانش آموزان برای یادگیری بهتر است. معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان نیز گفت: این طرح از امروز برای ۲۳ مدرسه ابتدایی دختر و پسر در شهرستان بویراحمد رسما آغاز شد. فرشید کرمی افزود: طبق برنامه زمانبندی شده این طرح با همکاری مدیران و معلمان تربیت بدنی در ۱۰ جلسه برای هر دانش آموز پیش بینی شده است. کرمی ادامه داد: در پایان طرح مهارت آموزی شنا به دانش آموزان شرکت کننده، گواهی مهارت شنا ارائه می شود.

دیگر خبرها

  • نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزی طرح بوم در اردبیل
  • تجلیل از فرماندهان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی
  • مساعدت بنگاه‌های معدنی برای توسعه و تجهیز اردوگاه‌های دانش‌آموزی جوادیه و شهید باهنر
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • به کارکنان وظیفه تیپ ۵۵ هوابرد گواهینامه مهارت آموزی اعطا شد
  • حضور ۵ تیم دانش‌آموزی خراسان شمالی در نخستین المپیاد ملی آموزش هنر
  • شهید ملک مکان، شهید شاخص بسیج هنرمندان فارس
  • بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی پیرامون حضور وزیر علوم در این دانشگاه: آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید! شما اخراج اساتید ضد انقلاب و اسلام و دین از دانشگاه‌ را، تبدیل به ابزاری برای تسویه‌حساب‌های شخصی کردید
  • جنگل فندقلو میزبان گردشگران و اردوهای دانش آموزی