Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-26@04:49:27 GMT

چاپ تازه رمان «گلوگاه» طیبه گوهری

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۰۸۷۰۴

به گزارش پارس نیوز، 

 چاپ جدید این رمان در انتشارات نیلوفر راهی بازار شده است؛ این کتاب قبلا در انتشارات صدای معاصر منتشر شده بود.

رمان «گلوگاه» برنده ششمین دوره جایزه ادبی «هفت اقلیم» و تقدیرشده جایزه «مهرگان ادب» است.

در نوشته پشت جلد کتاب می‌خوانیم: ما منتظر بودیم. انتظار مانند عضوی از خانواده ما مرئی و نامرئی در کنار ما بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با ما زندگی می‌کرد، با ما نفس می‌کشید، رشد می‌کرد و نیمه‌های شب با ما به خواب می‌رفت و صبح به محض باز کردن پلک‌هایمان بیدار می‌شد. انتظار چون افعی آرامی روی دمش حلقه شده بود و دائم در گوشه گوشه خانه، چشم در چشم ما می‌دوخت و زهر نفسش را به جان ما می‌ریخت. بی‌خبری خوش‌خبری نبود. بی‌خبری، بی‌خبری بود به معنای واقعی کلمه توام با دلشوره و با زهری مسموم که ذره ذره آن را مزه مزه می‌کردیم.

«و حالا عصر است» (تحسین‌شده دوازدهمین دوره دوسالانه مهرگان ادب، نامزد یازدهمین دوره دوسالانه بنیاد گلشیری و منخب جایزه ادبی بوشهر) و «بزرگراه» کتاب‌های دیگر طیبه گوهری هستند. او همچنین رمان «برف سرخ» را در دست انتشار دارد.

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: رمان خانواده رشد خواب بزرگراه خانواده خواب رشد رمان پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۰۸۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادمان و جایزه معماری میرمیران برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، هفدهمین دوره «یادمان و جایزه معماری میرمیران» و بزرگداشت روز معمار، چهارشنبه پنجم اردیبهشت در خانه هنرمندان ایران برگزار خواهد شد. همزمان با برگزاری این مراسم، نمایشگاهی از آثار شانزدهمین و هفدهمین دوره جایزه معماری میرمیران نیز برپا خواهد شد.

بزرگداشت روز معمار و برگزاری «یادمان و جایزه معماری میرمیران» با ایراد یک سخنرانی تحت عنوان «معماری حیاط» همراه خواهد بود.

همچنین اهدای جوایز هفدهمین دوره جایزه معماری میرمیران و مسابقه طراحی مفهومی «معماری حیاط» با بازآفرینی مفهوم حیاط در طراحی واحدهای مسکونی آپارتمانی، از دیگر بخش‌های هفدهمین دوره «یادمان و جایزه معماری میرمیران» است.

در کنار برگزاری هفدهمین دوره «یادمان و جایزه معماری میرمیران» و بزرگداشت روز معمار، آثار منتخب شانزدهمین و هفدهمین دوره جایزه معماری میرمیران، طی ۲ نمایشگاه در خانه هنرمندان ایران در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده می‌شود.

حضور در این مراسم برای همه علاقه‌مندان آزاد است و می‌توانند روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶ به سالن شهناز خانه هنرمندان ایران مراجعه کنند.

کد خبر 6086687

دیگر خبرها

  • اعلام فراخوان جایزه ملی داستان و بازآفرینی در اصفهان
  • رمان جدید اکبر والایی چاپ شد/ «بر فراز کشتزار» در بازار نشر
  • رمان جدید اکبر والایی چاپ شد/«بر فراز کشتزار» در بازار نشر
  • معرفی نامزدهای جایزه ادبیات داستانی زنان
  • ورود «مسافر و مهتاب» با «فرقه خودبینان» به کتابفروشی‌ها
  • یادمان و جایزه معماری میرمیران برگزار می‌شود
  • فراخوان چهل‌ودومین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران منتشر شد
  • چهل‌ودومین جایزه کتاب سال فراخوان داد
  • فراخوان چهل‌ودومین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران
  • چاپ یک‌رمان پلیسی دیگر از فردریک دار/«آموزش آدمکشی» در بازار نشر