Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد کاظم انبارلویی، سردبیر روزنامه رسالت و عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: وزیر امور خارجه آمریکا دیروز اعلام کرد که ما تشدید تحریم‌ها را برای این انجام دادیم که گروه‌هایی که در ایران در ۴۰ سال گذشته نتوانستند در براندازی نظام موفق باشند، این فرصت برای آن‌ها فراهم شود، این درحالی است که درفتنه ۸۸ هم همین نظریه از طرف اصلاح طلبان خائن به کنگره آمریکا ارائه شد و به کنگره آمریکا پیشنهاد دادند که با تحریم‌ها می‌توان رژیم ایران را از پا در آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه آمریکا به دنبال براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران است، خاطرنشان کرد: مطالبات آمریکایی‌ها از ایران انتها ندارد و هر روز مطالبات جدیدی را مطرح می‌کنند اما همه ما می‌دانیم که آخرین خواسته آن‌ها براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

انبارلویی در مورد نقش مقاومت مردم و حضور پرشور آن‌ها در ۱۳ آبان در شکست نقشه‌های آمریکا اظهار کرد: ۱۳ آبان امسال ما شاهد یکی از عظیم‌ترین راهپیمایی‌های تاریخ ایران بودیم به خصوص در تهران، این نشان می‌دهد که هرچقدر فشار آمریکا بر ایران بیشتر باشد، نفرت ایران هم نسبت به آمریکا بیشتر می‌شود.

وی با بیان اینکه مردم کشورمان همواره ثابت کرده‌اند که به آرمان‌های انقلاب پایبند هستند، تصریح کرد: آمریکایی‌ها این آرزو را به گور خواهند برد که در مورد ایران بخواهند اقدامی  انجام دهند.

این فعال رسانه‌ای تصریح کرد: ما اکنون شاهد ظهور یک جامعه جهانی ایمانی هستیم که اوج آن را در راهپیمایی اربعین امسال در ایران و در عراق دیدیم، بنابراین آمریکا در برابر یک جامعه جهانی ایرانی قرار دارد که به زودی به زانو در خواهد آمد.

انبارلویی با بیان اینکه ۱۳ آبان نماد تاریخی در تاریخ انقلاب است، تصریح کرد: امروز آمریکا با تحریم‌های جدید می خواهد کمر ایران را بشکند غافل از آن که اقتصاد ایران با اقتصاد جهان ارتباطی ندارد و بیش از 65 درصد تولید ما ربطی به واردات و اقتصاد جهانی ندارد و ما با تکیه بر اقتصاد داخلی می‌توانیم راه خود را ادامه دهیم.

 وی با بیان اینکه جهان بدون آمریکا هم وجود دارد، خاطرنشان کرد: کشورهایی که حاضرند با ما ارتباط داشته باشند مانند چین و روسیه و می‌توانند در دور زدن تحریم‌ها به ایران کمک کنند.

عضو حزب موتلفه اسلامی در پایان گفت:ملت ما در 13 آبان و 16 آذر نفرت خودش را نسبت به آمریکا نشان داد و من فکر می کنم 13 آبان امسال تفاوت زیادی با سال‌های گذشته  داشت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سیاسی دولت مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۰۸۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرزین: نرخ رشد پول به ۱۶ درصد کاهش یافت

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدرضا فرزین در جلسه روز یکشنبه هیئت دولت به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی گفت: بر اساس گزارش‌های تهیه شده نرخ رشد نقدینگی که تا پایان اسفند سال گذشته به ۲۴ درصد کاهش یافته بود، در فروردین به ۲۳ درصد رسیده است. براساس این گزارش نرخ رشد پول نیز که سال گذشته ۳۳ درصد بود، تا ۱۶ فروردین امسال به ۱۶ درصد کاهش یافته است.

رییس کل بانک مرکزی افزود: رشد پول معیار مهمی برای انتظارات تورمی است و کاهش نرخ رشد آن نشانگر کاهش انتظارات تورمی است. همچنین در فروردین امسال میزان دارایی‌های ارزی کشور حدود ۲۰۰ میلیون دلار افزایش یافته که به معنای تراز مثبت ۲۰۰ میلیون دلاری خرید دارایی‌ها ارزی نسبت به فروش آن است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رادان: پروژه اندلوسی کردن ایران را دارند | حجاب را بگیرند، وطن و دین هم نیست می‌شود | درد بی‌حجابان اقتصاد نیست | آن‌ها که مشکل اقتصادی دارند پشت دولتند
  • رادان: پروژه اندلوسی کردن ایران را دارند | حجاب را بگیرند، وطن و دین هم نیست می‌شود | درد بی‌حجابان اقتصاد نیست | آن‌ها که مشکل اقتصادی دارند پشت این دولتند
  • فیلم‌های سیاه ما با فیلم‌های سیاه آمریکایی تفاوت‌هایی دارد
  • رهبر انقلاب: اگر کمک آمریکا نبود رژیم صهیونیستی قدرت و جرات این رفتارهای وحشیانه را داشت؟ /حج امسال، حج برائت است
  • تفاوت بوته با درخت
  • فرزین: نرخ رشد پول به ۱۶ درصد رسید
  • فرزین: نرخ رشد پول به ۱۶ درصد کاهش یافت
  • نرخ رشد پول به ۱۶ درصد رسید
  • دانشجویان نشان دادند که نسبت به آنچه در جهان می گذرد، بی‌تفاوت نیستند
  • تفاوت بین بادکش و حجامت (فیلم)