Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-29@06:02:32 GMT

قیمت تخم مرغ رکورد زد

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۰۹۱۱۴

به گزارش اکوفارس به نقل از تسنیم، در حالیکه هر شانه تخم مرغ 30عددی فله تا هفته قبل 15000 تومان تا 18000 تومان در سطح  خرده فروشی شهر تهران به فروش می‌رسید، قیمت این محصول در  چند روز اخیر به 20000 تا 22000 تومان افزایش یافته است و رکوردی بی سابقه از خود به جای گذاشت.

قیمت هرشانه تخم‌مرغ در سال قبل نیز در فصل زمستان افزایش یافت و هر شانه 30عددی فله از این محصول به 20000تومان به فروش رسید که این امر واکنشهای و اعتراضات زیادی درجامعه از خود به جای گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین گزارش دلیل افزایش قیمت تخم مرغ در سال قبل بروز بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان و معدوم کردن 22میلیون قطعه مرغ گله‌های مرغ  تخمگذار بود، اما مسئولان سازمان دامپزشکی در سال جاری اعلام کرده اند که این بیماری کنترل شده است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۰۹۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دلار چقدر شد؟ / نرخ روز ارزهای مبادله‌ای

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، در معاملات امروز (شنبه ۸اردیبهشت ۱۴۰۳) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با افزایش نسبت به روز کاری قبل به‌نرخ ۴۴ هزار و ۱۹۸ تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ ۴۱ هزار و ۲۶۸ تومان معامله می‌شود.

بیشتر بخوانید: دلار آزاد به کانال ۶۲ هزار تومان رسید

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با افزایش نسبت به روز کاری قبل به ۴۷ هزار و ۲۳۲ تومان و نرخ حواله یورو به ۴۴ هزار و ۱۰۱ تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با افزایش نسبت به روز کاری گذشته، ۱۲ هزار و ۳۴ تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز ۱۱ هزار و ۲۳۷ تومان است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228544 برچسب‌ها ارز

دیگر خبرها

  • روزانه ۱۵۰ تن گوشت مرغ در مازندران خریداری می شود
  • افزایش قیمت میوه و صیفی‌جات مربوط به نرخ بارفروشان است
  • رصد بازار حبوبات در استان یزد
  • ۱۸ میلیون راس دام سبک آماده کشتار است
  • قالیباف به بانک مرکزی اولتیماتوم داد
  • قیمت دلار چقدر شد؟ / نرخ روز ارزهای مبادله‌ای
  • برنت ۸۹ دلار و ۵۰ سنت شد
  • نفت در مدار رشد؟
  • قیمت جهانی نفت / برنت ۸۹ دلار و ۳۲ سنت شد
  • قیمت طلا افزایش یافت