Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع یمنی از عملیات مشترک یگان پهپادی و توپخانه‌ای ارتش و کمیته‌های مردمی علیه متجاوزان و مزدوران ائتلاف سعودی اماراتی در ساحل غربی یمن خبر دادند. ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵ بین الملل آسیای غربی بیداری اسلامی نظرات

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، المسیره از عملیات مشترک یگان پهپادی و توپخانه‌ای رزمندگان یمنی علیه تجمعات و مواضع متجاوزان و مزدوران در ساحل غربی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در جبهه لحج نیز نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی تلاش مزدوران سعودی برای پیشروی به شرق کوه عیریم در القبیطه را ناکام گذاشتند که در جریان شماری از آنها به هلاکت رسیدند.

انتهای پیام/

 

R36355/P36355/S8,90,1115/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "یمن"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار یمن اخبار یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۰۹۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات حفر چاه عمیق زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان پلدشت گفت: بر اساس مصوبه سفر استاندار آذربایجان غربی به این شهرستان عملیات حفر چاه عمیق برای آبیاری زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت آغاز شد.    محمدزاده گفت: برای حفر این چاه عمیق ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته است که در مدت ۲۰ روز عملیات حفر این واه به پایان خواهد رسید.    رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان پلدشت خاطر نشان کرد: بعد از اتمام عملیات حفر چاه. اداره کل ورزش و جوانان استان برای لوله کشی دور ورزشگاه انقلاب جهت آبیاری چمن ورزشی ۶۰۰ میلیون تومان دیگر هزینه خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • انهدام توپخانه‌های مرکز مهمات میدانی نیروهای مسلح اوکراین
  • ادامه تظاهرات در یمن در حمایت از غزه
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به بندر ایلات در فلسطین اشغالی
  • جستجوی مغروق مفقودی نازلو چای در روز ششم هم ناکام ماند
  • کره شمالی تازه‌ترین تحریم‌ها علیه تهران را غیرقانونی و غیرانسانی خواند
  • متجاوزان به ایران را به بدترین شکل تنبیه خواهیم کرد + فیلم
  • برخورداری ۱۶۹ هزار مشترک روستایی از آب شرب تا پایان سال
  • هدف قرار گرفتن کشتی «سیکلادیس»با پهپاد «شهاب» نیروهای یمنی+ فیلم
  • اسرائیل در گرداب
  • آغاز عملیات حفر چاه عمیق زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت