Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از حوزه علمیه خراسان، مرکز مهارت آموزی حوزه علمیه خراسان در راستای تقویت و مهارت افزایی طلاب و خانواده آنها در مبحث پژوهش و ارائه مقالات و پایان نامه ها، دوره های تخصصی کامپیوتر و فنون تخصصی ارائه پایان نامه و مقاله با نرم افزار word  و مهارت‌های مدیریت خانه و خانواده و رایانه، را در ترم پاییز برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باتوجه به اینکه مهلت ثبت نام اکثر دوره های مهارتی تا ۲۰ آبان ماه اعلام شده، متقاضیان و دانش پذیران علاقمند می توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سامانه مرکز آموزش مهارت‌های حوزه علمیه خراسان به آدرس اینترنتی edu.hozehkh.com  مراجعه کنند.

دوره های آموزشی اختصاصی برای خانواده طلاب در زمینه مهارت‌های مدیریت خانه و خانواده علاوه بر رشته های تخصصی در زمینه کامپیوتر، مکالمه عربی و انگلیسی در مرکز مهات آموزی حوزه علمیه خراسان در طول سال دائر است.  

کد خبر 4451773 زهرا ساختمانیان

منبع: مهر

کلیدواژه: حوزه علمیه خراسان طلاب مهارت آموزی وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی سازمان سنجش آموزش پزشکی دانشگاه پیام نور دانشگاه تهران وزارت بهداشت معاونت دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت اربعین 97 اعضای هیات علمی طلاب دانشگاه علوم پزشکی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۰۹۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا (س) از طرح نور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، متن بیانیه مشترک مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها در حمایت از اجرای طرح نور (عفاف و حجاب) به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قال الله تعالی: ولْتَکُنْ مِنْکُمْ أُمَّةٌ یَدْعُونَ إِلَی الْخَیْرِ وَ یَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَ یَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنْکَرِ وَ أُولئِکَ هُمُ الْمُفْلِحُونَ

«کرامت و ارزش والای انسان و آزادی توأم با مسئولیت او در برابر خدا»  پیام سعادت بخش و مشترک همه ادیان توحیدی است که بر تارک میثاق ملی ملت مؤمن ایران اسلامی می‌درخشد.

فتنه‌ها و تلاش‌های دشمنان انقلاب اسلامی پیوسته این کرامت و آزادی مقید را مورد هدف مستقیم و غیرمستقیم خود قرار داده و می‌دهند و با زدودن عفت و پاکدامنی، در محور فتنه‌ها و تلاش‌های خود پاکدامنی زنان را نشانه رفته اند.

«ایجاد محیط مساعد برای رشد فضائل اخلاقی بر اساس ایمان و تقوی و مبارزه با کلیه مظاهر فساد و تباهی» اولین و مهم‌ترین وظیفه دولت جمهوری اسلامی ایران در قانون اساسی است که امروز نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در قالب «طرح نور» با تکیه بر تجارب گذشته و پختگی و سنجیدگی و دقت عمل بیش از پیش تلاش برای تأمین «محیط مساعد برای رشد فضائل اخلاقی» در جامعه را مأموریت خود تعریف کرده است.

حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها براساس رسالت ذاتی، وظیفه‌ی شرعی و قانونی و مسئولیت اجتماعی حمایت همه جانبه از تحقق این مهم و رفع کاستی‌های گذشته را تکلیفی اجتماعی دانسته و همچون آحاد دیگر ملت ایران اسلامی خود را در تلاش و حمایت از تحقق این هدف مقدس سهیم می‌دانند.

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران

جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها

دیگر خبرها

  • ارائه آموزش‌های مهارتی به روستاییان و عشایر خوزستان
  • منطق زنان و خانواده انقلاب اسلامی در دنیا اجرا شود
  • نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن
  • آموزش مهارت روستائیان باعث تقویت و پایداری توسعه روستا است
  • آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران
  • حمایت حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا (س) از طرح نور
  • همدلی با کودکان، مهارتی که خانواده‌ها با آن غریبه‌اند
  • برگزاری دوره‌های آموزشی کشاورزی تخصصی در استان مرکزی
  •  سومین دوره ملی مهارت‌های زندگی و بالندگی فرزندان دانش‌آموز به کار خود پایان داد
  • حوزه علمیه خواهران سمنان طلبه می‌پذیرد