Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-30@20:08:02 GMT

شهادت ظرفیت روحی جامعه را بالا می‌برد

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۱۰۳۰۱

شهادت ظرفیت روحی جامعه را بالا می‌برد

به گزارش ایکنا از لرستان،علی‌محمد صالحی‌نسب، نماینده شورای عالی استان در شورای عالی کشور و عضو شورای اسلامی شهر حرم‌آباد، امروز سه‌شنبه، ۱۵ آبان در دیدار اعضای شورای شهر خرم‌آباد با مدیرکل بنیاد شهید لرستان با تاکید بر ضرورت توجه به فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، اظهارکرد: بحث شهادت چیزی نیست که فقط مربوط به مسلمانان باشند در نقاط مختلف جهان شهادت را اوج شهادت مقاومت و پویایی می‌دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به این‌که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه را تقویت می‌کند، اضافه کرد: شهادت ظرفیت روحی جامعه را بالا می‌برد کمااینکه شهادت اوج تعالی انسان است.
صالحی‌نسب افزود: در جنگ جهانی اول و دوم ۳۰ میلیون نفر کشته شدند که امروز نیز خانواده‌های آنان از مزایای آن استفاده می‌کنند.

شهدا جان خود را اگاهانه تقدیم کردند

نماینده شورای عالی استان در شورای عالی کشور با ذکر این مطلب که شهدای ما هیچ‌گاه به خاطر مادیات نرفتند، تصریح کرد: شهدا جان خود را اگاهانه تقدیم کردند.
عضو شورای اسلامی شهر خرم‌آباد با بیان اینکه بستر همکاری در تمام اجزای شهرداری و شورای شهر با بنیاد شهید وجود دارد، تصریح کرد: درک متقابلی بین شورا و بنیاد شهید وجود دارد.
وی خواستار ارسال خواسته‌های بنیاد به صورت مکتوب به شورای اسلامی شهر خرم‌آباد شد و گفت: جلسات شورا و بنیاد شهید به صورت فصلی برگزار شود.
صالحی‌نسب با اشاره به اینکه اعضای شورای اسلامی شهر خرم‌آبادداز جامعه ایثارگری هستند، اضافه کرد: در شهرداری هم کارکنان ایثارگر مشکلاتی دارند که پیگیر مشکلات آنان هستیم.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا لرستان اجتماعی بنیاد شهید شورای شهر خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۱۰۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید معلم، رجبعلی قربانی

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در آستانه فرارسیدن روز شهادت استاد مطهری و روز معلم با خانواده شهید رجبعلی قربانی از شهدای معلم استان دیدار و گفتگو کرد.

 شهید رجبعلی قربانی هشتم فروردین ۱۳۳۸، در شهر قزوین به دنیا آمد، وی در رشته انسانی تحصیل کرد و به عنوان دبیر در مسیر اعتلای علمی دانش آموزان تلاش می‌کرد، سپس از سوی بسیج در جبهه حضور یافت و در چهارم دی ۱۳۶۵، در ام‌الرصاص عراق به شهادت رسید، پیکر این شهید والا مقام مدت‌ها در منطقه برجا ماند و سال ۱۳۸۰ تفحص شد و به آغوش خانواده بازگشت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • تفاهم نامه ارائه خدمات رونشناختی در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی کارگران امضا شد
  • ظرفیت کشور از اتباع اشباع شده است
  • دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید معلم، رجبعلی قربانی
  • تفکرات شهید مطهری قابلیت پاسخگویی به شبهات جامعه امروز را دارد
  • افزایش دو برابری ظرفیت انتقال آب به دیلم
  • دیوان‌عدالت، رای به ابطال مصوبه افزایش حقوق کارگران می‌دهد؟/ میرغفاری: مزد ۱۴۰۳ مشروعیت خود را بین جامعه کارگری از دست داده است
  • همکاری‌های هنری ایران و روسیه گسترش می‌یابد
  • لزوم استفاده از ظرفیت بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های مسکن روستایی
  • نوای ساز ارکستر سمفونیک تهران در قلعه فلک‌الافلاک می‌پیچد
  • میزبانی قلعه فلک‌الافلاک از ارکستر سمفونیک تهران