Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-05@21:33:03 GMT

پرونده موسسه مالی ثامن الحجج، به کجا رسید؟

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۱۱۰۰۹

رئیس کل دادگستری استان تهران با اشاره به محکومیت مدیرعامل موسسه مالی ثامن الحجج در دادگاه کیفری یک تهران، از ارسال این پرونده به دیوان عالی کشورخبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا غلامحسین اسماعیلی رییس کل دادگستری استان تهران در این باره اظهار کرد: پرونده تعاونی اعتباری ثامن الحجج که اخیرا در دادگاه کیفری یک استان تهران منجر به محکومیت مدیرعامل تعاونی شده بود به دیوانعالی کشور ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: متهم و وکیل وی، تعدادی از شکات و همچنین دادستان درمورد رای محکومیت صادره درخواست تجدیدنظر کردند.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۱۱۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دادگاه‌های علنی بر خط در دادگستری استان کرمانشاه

معاون فناوری اطلاعات و برنامه‌ریزی دادگستری کل استان کرمانشاه از برگزاری دادگاه‌های علنی برخط در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمد باقر نریمانی امروز _ یکشنبه شانزدهم اردیبهشت _ اظهار کرد: بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب، تأکیدات ریاست قوه قضائیه و در راستای اهداف سند تحول قضائی، برگزاری دادگاه‌ها به‌صورت علنی و برخط به‌عنوان برنامه عملیاتی دادگستری استان، با هدف تقویت زیرساخت و توسعه دادرسی الکترونیک در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: از جمله مزایای برگزاری دادگاه‌های علنی برخط، افزایش دانش و تجربه همکاران و کارکنان دادگاه‌ها، دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته حقوق، حقوقدانان و به‌طور کلی عموم مردم، اقناع افکار عمومی، افزایش اعتماد مردم به دستگاه قضائی و همچنین شفافیت در فرآیند رسیدگی و صدور آرای قضائی است.

معاون قضائی رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه برگزاری دادگاه‌های علنی برخط را از موارد مطرح شده در اصل ۱۶۵ قانونی اساسی و ماده ۳۵۲ قانون آئین دادرسی کیفری برشمرد و خاطرنشان کرد: امکان مشاهده و حضور مجازی عموم مردم در این دادگاه فراهم شده و علاقه‌مندان به مباحث حقوقی، قضائی و جلسات دادگاه‌ها می‌توانند برخط و از طریق نشانی http://skyroom.adliran.ir/ch/kermanshah-ecourt در این دادگاه‌ها حضور داشته باشند.

کد خبر 750937

دیگر خبرها

  • برگزاری دادگاه‌های علنی بر خط در دادگستری استان کرمانشاه
  • شکایت فعالان حقوق بشر از مقامات صهیونیست به دادگاه لاهه
  • ۸ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی برگزار می‌شود
  • دادگاه‌های صلح تا مهرماه ایجاد شوند/ لزوم کاهش پرونده‌های معوق
  • دادگاه‌های «صلح» تا مهرماه ایجاد شوند/ لزوم کاهش پرونده‌های معوق
  • دیوان لاهه درباره «تهدید به انتقام‌جویی» علیه این مرجع بین‌المللی هشدار داد
  • درخواست دادگاه لاهه برای پایان تهدید و ارعاب در خصوص جنگ غزه
  • هشدار دادگاه لاهه به اسرائیل درباره ارعاب دادگاه و کارکنان
  • آیا در دادگاه لاهه عزمی برای محکومیت نتانیاهوی جنگ‌طلب وجود دارد؟
  • کاهش ۲۴ درصدی ورودی پرونده‌های طلاق توافقی در شهرستان بهارستان