Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@14:43:35 GMT

پیکر مطهر شهید مهدی مردانی در خوی تشییع شد

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۱۱۶۲۵

پیکر مطهر شهید مهدی مردانی در خوی تشییع شد

به گزارش ایرنا این شهید والامقام که از پاسداران دلیر سپاه پاسدران بود، شامگاه روز یکشنبه /یازدهم آبان ماه/ در حین انجام ماموریت در منطقه عملیاتی سردشت به درجه رفیع شهادت نائل شد.
در آیین تشییع پیکر مطهر شهید قنبری، مسوولان شهرستان، خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، همرزمان شهید و مردم ولایت مدار خوی حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پیکر پاک و مطهر این شهید پس از تشییع بر دوش مردم خوی، در قطعه شهدای مزار خوی به خاک سپرده می شود.
به گزارش ایرنا، مراسم گرامیداشت شهید مهدی مردانی از ساعت 15:30 تا17:30 امروز /سه شنبه/ در حسینیه شیخ نوایی و همچنین مراسم شام غریبان نیز در مسجد سیدحمزه از ساعت 21 برگزار می شود.
به گزارش ایرنا، خوی یکهزار و هشت شهید برای دفاع از حریم انقلاب اسلامی تقدیم کرده است؛ این شهرستان با 385 هزار نفر جمعیت در شمال آذربایجان غربی قرار گرفته و دومین شهر پرجمعیت استان است.
7132/7129
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی آذربایجان غربی انقلاب اسلامی جانبازان خانواده مسجد راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۱۱۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی پیکر مطهر شهید جهانگیر بیات پس از ۴۱ سال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ شهید والامقام جهانگیر بیات، فرزند جهان‌شاه، به‌عنوان بسیجی از کرج به جبهه اعزام و در سال ۱۳۶۲ در عملیات والفجر مقدماتی در منطقه فکه بر اثر اصابت تركش مستقيم دشمن به درجه رفیع شهادت نائل آمد و به جمع شهدای جاويدالاثر پیوست.


پیکر مطهر شهید پس از ۴۱ سال کشف و شناسایی شد. مسئولین استان البرز با حضور در منزل شهید خبر مسرت بخش تفحص و شناسایی شهید  را به بازماندگان شهید رساندند.

دیگر خبرها

  • شناسایی پیکر شهید عزیزپور محمدی پس از ۴۰ سال
  • اعلام جزئیات مراسم تشییع و تدفین پیکر شهید عشیری لیوسی
  • پیکر مطهر شهید ۲۵ ساله پس از ۳۸ سال شناسایی شد
  • تشییع و خاکسپاری پیکر ۲۰ شهید دفاع مقدس در ۹ استان‌
  • کشف پیکر مطهر یک شهید پس از ۴۰ سال
  • تشییع پیکر شهید رنجنوش، شنبه ۱۵ اردیبهشت در همدان
  • پیکر مطهر شهید «محمد رنجنوش» شنبه تشییع می‌شود
  • تشییع پیکر مطهر جانباز شهید سیلاوی در اهواز+فیلم
  • شناسایی پیکر مطهر شهید جهانگیر بیات پس از ۴۱ سال
  • پیکر مطهر شهید گمنام عصر روز جمعه مورد استقبال مردم رفسنجان قرار می‌گیرد