Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: به مناسبت شهادت امام رضا(ع) دسته عزای خادمان حرم مطهر از مسجد امام حسن عسگری(ع) به سمت حرم مطهر روز پنجشنبه همزمان با صبح شهادت از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه به حرکت درمی‌آید. ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶ استانها قم نظرات

حجت‌الاسلام‌والمسلمین جواد بهشتی پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره به فعالیت‌ها و برنامه‌های حرم مطهر در ایام 28 و 30 صفر اظهار داشت: حرم مطهر برنامه‌های معنوی و ویژه‌ای را برای ایام سوگواری دهه پایانی ماه صفر در نظر گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان برنامه‌های حرم مطهر در روزهای پایانی هفته جاری به مناسبت ایام سوگواری دهه سوم ماه صفر افزود: هرروز یک ساعت قبل از نماز ظهر مراسم سخنرانی در شبستان امام خمینی(ره) توسط حجت‌الاسلام‌والمسلمین فرحزاد انجام می‌شود، همچنین روز جمعه نیز محفل انس با قرآن کریم با حضور اقشار مختلف مردم در حرم مطهر برگزار خواهد شد.

مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: در طول ایام هفته مراسم ادعیه و زیارت در شبستان امام خمینی(ره) برگزار می‌شود، برگزاری نیایش صبحگاهی، دعای توسل، دعای کمیل، زیارت عاشورا، زیارت جامعه کبیره،  دعای ندبه و زیارت آل یاسین به‌صورت روزانه در طول روزهای مختلف هفته در حرم مطهر برگزار خواهد شد.

بهشتی پور برنامه‌های حرم مطهر برای روزهای پایانی ماه صفر را مورد توجه قرار داد و عنوان کرد: مراسم ویژه حرم مطهر برای روزهای پایانی ماه صفر با سخنرانی حج الاسلام و المسلمین فرحزاد، اویسی و میر شفیعی یک ساعت قبل از اذان ظهر در حرم مطهر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری دسته عزای خادمان حرم مطهر به مناسبت شهادت امام رضا(ع) بیان کرد: به مناسبت شهادت امام رضا(ع) دسته عزای خادمان حرم مطهر از مسجد امام حسن عسگری(ع) به سمت حرم مطهر روز پنجشنبه همزمان با صبح شهادت از ساعت 9 و 30 دقیقه به حرکت درمی‌آید.

مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) ابراز کرد: برگزاری نمایشگاه واقعه‌نگاری، تور حرم شناسایی و شخصیت شناسی حضرت معصومه(س) ویژه‌برنامه‌هایی برای بانوان و کودکان و نوجوانان برنامه‌ریزی‌شده است.

انتهای پیام/ش

R7854/P1377/S6,62/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۱۲۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب در روز چهارشنبه

جمعی از معلمان سراسر کشور در سالروز شهادت شهید مطهری با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار می‌کنند.

به گزارش ایسنا، همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

️این برنامه، از جمله دیدارهای سالانه رهبر معظم انقلاب است که در تکریم مقام معلم بطور پیوسته برگزار شده است.

 انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب در روز چهارشنبه
  • دیدار جمعی از معلمان با رهبر معظم انقلاب در روز چهارشنبه
  • برگزاری آئین دسته‌روی روز شهادت امام صادق(ع) در بجنورد
  • حرکت کاروان عزاداری شهادت امام صادق (ع) از میدان المپیک تا دانشگاه علامه طباطبایی 
  • حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود
  • برنامه «اطعام رضوی» در استان سمنان اجرا می‌شود
  • اعلام برنامه شهادت امام صادق در آستان علی بن باقر
  • اعلام برنامه مسابقات چهار هفته پایانی لیگ یک فوتبال ایران
  • اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم