Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ غذاهای خام زیادی وجود دارند که تست آنها عالی است. افراد زیادی نیز هستند که به خوردن غذاهای خام علاقه زیادی دارند. اما نکته ای که پیش از تست این نوع غذاها باید از آن مطمئن شد این است که آیا خوردن این غذاها خطری برای سلامتی فرد ندارد؟ توصیه جدی ای که بی توجهی یک زن جوان تایلندی به آن موجب شد تا او دچار یک بیماری انگلی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به گزارش HK01 این زن که هویتش اعلام نشده علاقه زیادی به خوردن گوشت خام خوک داشت. اما سرانجام یک روز در حالی که او دچار بدحالی شده بود به پزشک مراجعه کرد. پزشک معالج از این زن درخواست کرد تا آزمایش چک آپ انجام دهد. انجام این آزمایش توسط این زن پرده از واقعیتی هولناک برداشت. در عکس های تهیه شده قسمتی از بدن این زن با نقاط سفید رنگ پوشیده شده بود. بنا به گفته پزشک معالج این نقاط سفید رنگ در واقع لاروهای انگلی بودند که این زن هنگام خوردن گوشت خام خوک بلعیده بود.

این لاروهای انگلی در نقاط مختلف بدن این زن از جمله رحم او دیده می شدند. همچنین این لاروها از راه روده خود را به نقاط ذیگر بدن او از جمله ماهیچه های بدن  رسانده بودند. پزشک معالج ابتدا به این زن تاکید کرد باید از سلامت غذای خامی که می خورد اطمینان کافی داشته باشد و آن غذا حتما یک غذای سالم باشد. او خاطر نشان کرد که گوشت خام خوک یکی از این غذاها است و نباید به هیچ وجه به صورت خام خورده شود.

گفتنی است؛ اکنون پزشک چند قرص برای درمان عفونت انگلی این زن تجویز کرده و قرار است او به زودی برای خارج کردن تمام کرم های انگلی تحت عمل جراحی قرار گیرد.

انتهای پیام/

بیماری که در صورت خوردن گوشت خام در انتظار شماست

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پزشک وحشتناک ترین ها بیماری تغذیه سالم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۱۲۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) تصاویر هولناک از کفتار‌هایی که به خودشان هم رحم نمی‌کنند | خوردن گوش یک کفتار توسط دوستش!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   منبع: راز بقا tags # حیات وحش سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • چاقو خوردن جوان کاشمری بخاطر دفاع از ۳ دختر در مقابل اراذل
  • مکزیک: دیدید چه بلایی سر دانشجویان معترض در آمریکا آمد؟
  • (ویدئو) غذا خوردن یک شوکا در دل جنگل‌های هیرکانی
  • مصرف بیش از اندازه قهوه عجب بلایی سرتان می‌آورد
  • سیگار چه بلایی بر سر پوست می‌آورد؟
  • سوسانو چگونه از دنیا رفت و جومونگ چه بلایی سر او آورد؟
  • ادعای دختر پوراحمد درباره مرگ پدرش: نرفته بود که خودکشی کند | می‌دانست چه بلایی می‌خواهد سرش بیاید
  • بلایی که با خوردن ۴ استامینوفن سرتان می‌آید
  • ادعای دختر کیومرث پوراحمد: «پدرم خودش را نکشت ، می‌دانست چه بلایی می‌خواهد سرش بیاید»
  • (ویدئو) تصاویر هولناک از کفتار‌هایی که به خودشان هم رحم نمی‌کنند | خوردن گوش یک کفتار توسط دوستش!