Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-07@02:45:59 GMT

آغاز توزیع لاستیک میان تاکسیرانان پایتخت

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۱۲۶۱۰

آغاز توزیع لاستیک میان تاکسیرانان پایتخت

به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، علیرضا قنادان ظهر امروز با حضور در جمع خبرنگاران با اعلام خبر توزیع لاستیک میان رانندگان تاکسی گفت: یکی از مسائلی که سازمان تاکسیرانی در دوره اخیر به دنبال آن بود این است که پاسخ مناسبی به درخواست‌ها و دغدغه‌های رانندگان تاکسی بدهد. علی الخصوص بعد از بحث نوسانات قیمتی در کشور که قیمت تمام شده خدمات ارائه شده را برای رانندگان تاکسی افزایش داده  بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه برنامه‌های حمایتی را برای رانندگان تاکسی در نظر داریم که قیمت تمام شده خدمات را کاهش دهد، تصریح کرد: بر اساس بررسی‌های انجام شده رانندگان در حوزه لوازم و تجهیزات خودرو همیشه دغدغه داشتند که بر اساس آن تصمیم گرفتیم در فاز اول ارائه خدمات، توزیع لاستیک با نرخ مصوب دولت را برای رانندگان تاکسی در نظر بگیریم.

قنادان ادامه داد: بر این اساس رانندگان تاکسی می‌توانند با مراجعه به سایت تاکسیرانی نسبت به ثبت نام و دریافت نوبت دهی اینترنتی اقدام کنند و بسته به ساعت و روزی که نوبت به آنها داده می‌شود برای دریافت لاستیک‌هایشان اقدام کنند.
وی با بیان اینکه سه مرکز در تهران در شرق و غرب در نظر گرفته شده که به رانندگان تاکسی، لاستیک بدهد، گفت: قیمت لاستیک بر اساس نرخ مصوب دولت است که در مقایسه با نرخ بازار آزاد تقریبا قیمت لاستیک‌هایمان نصف شده است.

رئیس سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران با بیان اینکه بر اساس نوع خودرو لاستیک سمند، پراید، پژو و تویوتا به رانندگان داده می‌شود که رانندگان می‌توانند دو یا چهار حلقه لاستیک دریافت کنند، ادامه داد: این تاکسی‌ها لاستیک تولید ۲۰۱۸ تحویل می‌گیرند.

وی با بیان اینکه تا کنون ۱۵ هزار تاکسیران در سامانه ثبت نام کرده‌اند، گفت: تا کنون به ۳۰۰۰ راننده تاکسی لاستیک داده شده است و با اینکه آمادگی آن را داریم که روزانه تقریبا ۱۵۰۰ حلقه لاستیک به رانندگان تحویل دهیم اما آماده هستیم که این ظرفیت را نیز افزایش دهیم.

قنادان با بیان اینکه بیش از ۱۰ سال بود که بسته‌های حمایتی از رانندگان تاکسی قطع شده بود، افزود: همواره ارائه تسهیلات به ویژه لاستیک جزء مطالبات رانندگان تاکسی بوده است. هر چند که در فازهای آینده در نظر داریم انواع خدمات خودرویی را به سبد حمایتی از رانندگان تاکسی اضافه کنیم. مثلا می‌توانیم خدمات تعمیرگاهی و یا توزیع سایر قطعات خودرو همچون لنت، دیسکوصفحه و ... را به سبد حمایتی تاکسیرانان اضافه کنیم.

وی افزود: اگر مجموعه‌های مختلف علاقمند باشند می‌توانند شهرداری تهران را در انجام این مهم یاری کنند.  

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۱۲۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوای تهران در وضعیت کم سابقه

به گزارش خبرآنلاین، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۱۵ اردیبهشت) پاک است.

ایسنا در خبری نوشت: آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ازن» با میانگین ۵۵ بود و کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول قرار داشت.

آلاینده شاخص هم‌اکنون «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۴۱ و کیفیت هوا در وضعیت پاک است.

شاخص کیفیت هوا (AQI) به پنج دسته اصلی تقسیم‌بندی می‌شود. بر اساس این تقسیم‌بندی از عدد صفر تا ۵۰ هوا «پاک»، از ۵۱ تا ۱۰۰ هوا «قابل قبول یا متوسط»، از ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا «ناسالم برای گروه‌های حساس»، از ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا «ناسالم»، از ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا «بسیار ناسالم» و از ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا «خطرناک» است.

٤٧٢٣٦

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902615

دیگر خبرها

  • وضعیت هوای پایتخت چگونه است؟
  • شکایت ده‌ها هزار راننده تاکسی از اوبر در نقاط مختلف جهان
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رایگان در همدان
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رايگان در همدان
  • آخرین وضعیت کیفیت هوای پایتخت
  • راه‌اندازی اکوسیستم تاکسی هوایی الکتریکی در ابوظبی
  • کیفیت هوای تهران در وضعیت کم سابقه
  • هوای تهران پاک شد  
  • دریچه‌های فاضلاب خیابان ادهم اهواز و دردسر‌های آن برای رانندگان به روایت فیلم
  • نارضایتی برخی از تاکسی داران از درخواست معاینه فنی برای خودروی فرسوده هنگام تعویض