Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@14:19:47 GMT

هم‌پیمانان آمریکا در تحریم ایران باید تنبیه شوند

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۱۲۹۰۲

هم‌پیمانان آمریکا در تحریم ایران باید تنبیه شوند

حجت‌الاسلام حسینی‌کیا خواستار برخورد با کشورهایی شد که در تحریم‌ها علیه ایران با آمریکا همکاری می‌کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام سیدجواد حسینی‌کیا در گفتگو با خبرنگار مرصاد در خصوص لزوم برخورد با کشورهای همکار آمریکا در تحریم‌ها علیه ایران اظهار داشت: برخی از کشورهای اروپایی که ادعای حفظ برجام را دارند و در این راستا مدعی‌اند که برای حفظ برجام قدم بر می‌دارند در صورت پایبندی واقعی باید معاملات بانکی و سایر مسائل را حل و فصل کنند تا کارهای تجاری کشور ایران به حالت عادی بازگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه زمانی که آمریکا پای میز مذاکره با ایران حاضر شد تحریم‌ها در حال فروپاشی بود، افزود: اینک نیز دوباره تحریم‌ها در حال فروپاشی است، با این حال بخشی از این کشورهای همکار آمریکا در پشت صحنه به ما خیانت می‌کنند و با آمریکا هم‌پیمان هستند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی خواستار برخورد با این کشورها شد و گفت: باید از معاملات خود با این کشورها بکاهیم تا آنها متوجه پیامدهای خیانت خود شوند و بدانند که نظام ما نظامی مقتدر است و با آنها برخورد می‌کند.

وی با اشاره به نقش اثرگذار وزارت خارجه در این زمینه عنوان کرد: وزارت خارجه باید سفیران این کشورها را احضار کند و به آنها تذکر دهد و حتی در مواردی با این کشورها قطع رابطه کند، زیرا کشور ما ظرفیت بالایی دارد.

به گفته حجت‌الاسلام حسینی کیا، با همراهی برخی از کشورها می توانیم فشار مضاعف در کاهش واردات و اتخاذ تصمیم هایی برای کاهش معاملات با این کشورها انجام دهیم تا آنها فکر نکنند که از دست ما کاری ساخته نیست.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۱۲۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال تحریم های جدید آمریکا علیه ایران

وزارت خزانه‌داری آمریکا می‌گوید که بسته تحریمی جدیدی را مرتبط با ایران اعمال کرده است./ تسنیم

در حال تکمیل...

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: خزانه‌داری آمریکا: ایران را تحریم می‌کنیم آمریکا برادر سردار «قاسم سلیمانی» را تحریم کرد

دیگر خبرها

  • دست خالی غرب در برابر ایران | وقتی تیغ تحریم دیگر نمی‌بُرد!
  • 5 پیشنهاد مهم دبیر شورای امنیت ملی ایران درباره امنیت اطلاعات/ احمدیان: تسلط آمریکا بر زیرساخت های اینترنت جهانی یک خطر جهانی است
  • مقابله با یکجانبه‌گرایی غرب با خلق ساختار‌های جدید/ ۵ پیشنهاد ایران برای تقویت امنیت جهانی اطلاعات
  • احمدیان: مشکل بزرگ‌تر در بقا و ثبات این کشورها خواهد بود
  • هشدار دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران به کشورهایی که اجازه استقرار مراکز امنیت سایبری خود را به رژیم صهیونیستی داده‌اند
  • هشدار احمدیان به کشورهایی که اجازه استقرار مراکز امنیت سایبری خود را به رژیم صهیونیستی داده‌اند
  • عبور ایران از توان بازدارندگی استراتژیک رژیم صهیونیستی‌/ضرورت تنبیه رژیم صهیونیستی برای امنیت جهان لازم بود
  • تنبیهِ متجاوز؛ از طوفان شن تا وعده صادق
  • تحریم های جدید آمریکا علیه ایران؛ ۴ شخص و ۲ شرکت تحریم شدند
  • اعمال تحریم های جدید آمریکا علیه ایران