Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-02@02:45:08 GMT

بند آمدن خونریزی در چند ثانیه با فلفل

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۱۳۶۰۰

بند آمدن خونریزی در چند ثانیه با فلفل

رکنا: فلفل خاصیتی دارد که فورا خونریزی زخم را قطع می کند.

وقتی در سانحه ای، بدن انسان شروع به خون ریزی می کند، زمان و سرعت عمل افراد حاضر در صحنه به معنای زندگی فرد مصدوم است.

 خون بر اثر یک جراحت کوچک بیرون می آید و نمی توان به سادگی آن را بند آورد. این اتفاق باعث ایجاد ترس و وحشت برای شخص و اطرافیان می شود؛ اتفاقی آزاردهنده که اتفاقا راه حلی ساده هم دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شما باید همیشه «فلفل کاین» را در منزل یا اتومبیل خود داشته باشید تا در صورت لزوم از آن استفاده کنید. این نتیجه پژوهشی جدید است که نشان می دهد فلفل کاین (Cayenne Pepper) می تواند علاوه بر خواص درمانی از جمله جلوگیری از حمله قلبی، خون را نیز به سرعت بند بیاورد.

بنابراین اگر در چنین شرایطی قرار گرفتید، کافی است پودر فلفل کاین را مستقیم روی زخم یا جراحت بریزید.

خونریزی در عرض 10 تا 15 ثانیه متوقف خواهد شد. دلیل آن نیز این است که فلفل کاین نوعی داروی قابض خون ِ قدرتمند است که می تواند مانع خونریزی شود.خون

بند آوردن خون

فلفل کاین بر روی فشار خون یک برابرسازی سریع انجام می دهد و از این طریق باعث لخته شدن خون می شود. فلفل کاین علاوه بر بندآوردن خون، عفونت زدایی نیز می کند.

فلفل کاین علاوه بر خواص درمان، خون را بند آورده و آن را ضد عفونی می کند

البته فراموش نکنید که فلفل کاین تنها برای زخم های کوچک کارایی دارد. برای زخم های بزرگتر می توانید یک قاشق چایخوری از آن را با یک لیوان آب گرم مخلوط کرده و بنوشید.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

کار خوب شکیرا خواننده چه بود؟! +فیلم وحشت مسافران 2 پرواز تهران - بوشهر در آسمان! دستگیری معلم به خاطر کتک زدن دانش آموز 3 سگ کشته شده اند نه 300 سگ!؟ / این مسئول حرف های عجیبی زد ! + فیلم توبه 2 زندانی قدیمی بدجوری شکست! / شگرد آنها عجیب بود + عکس و فیلم مصاحبه تجاوز راننده تاکسی اینترنتی به خانم مسافر+عکس فاجعه / مرگ 28 عقاب بخاطر مرغ های فاسد در سربستان + فیلم تجاوز فجیع مرد گردن کلفت به دختربچه! +عکس دردسرهای عمل زیبایی بینی برای دختر 22 ساله تهرانی + عکس نقشه پسر جوان برای زن همسایه / او خانه ما بود که 2 مرد جوان نقابدار یورش آوردند ! + عکس تجاوز به یاسین 6 ساله در یک مهد کودک در ولنجک تهران سلفی مرگبار دختر 15 ساله در جنوب تهران درگیری باورنکرنی امام جمعه و بخشدار برای سخنرانی 13 آبان ! + فیلم صدور حکم اعدام برای 2 مفسد اقتصادی در شیراز / 5 نفر به حبس محکوم شدند تجاوز وحشتناک به دختر جوان در نیمه شب پمپ بنزین + عکس حرکت احمقانه مرد عاشق برای دلتنگی معشوقه اش + عکس وصیت نامه شهیدی که «آچار فرانسه» سردار سلیمانی بود + تصاویر این مرد پسرش را زنده زنده به آتش کشید / در نازی آباد تهران رخ داد+ عکس هشدار جدی / ریزش سنگ در جاده چالوس تجاوز 2مرد به دختران 15 ساله در خانه مجردی + عکس تجاوز پسر 20 ساله به مادربزرگ 100 ساله اش در اتاق خواب+عکس ماجرای پیکان ضدگلوله مورد نظر رهبر انقلاب + عکس مراقب باشید/ این کپسول تقلبی است نخورید!

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه منزل بدن انسان فشار خون فلفل عفونت جراحت عکس فیلم عجیب مرد ایران قتل زندگی تجاوز ویدیو ها جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۱۳۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان حمایت از فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای منتشر شد

اردوان محمودیان در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: جشنواره فیلم ۱۰۰ ثانیه‌ای یکی از جشنواره‌های خلاق فیلم‌سازی است که هر سال از سوی حوزه هنری کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: فیلم ۱۰۰ هویت کامل یک فیلم مستقل را دارد و گروهی حرفه‌ای با طرح و ایده ابتدایی و موجز شروع به ساخت آن می‌کنند و این شکل از فیلم‌سازی در جهان امروز و فضایی مجازی با استقبال خوب مخاطبان نیز روبه رو است.

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری چهارمحال و بختیاری درباره فراخوان منتشر شده حمایت از آثار ۱۰۰ ثانیه‌ای ادامه داد: حوزه هنری کشور به عنوان پیشگام در فیلم ۱۰۰ ثانیه‌ای و به منظور حمایت از ایده‌های فیلم‌سازان استان در این شیوه فیلم‌سازی فراخوان حمایت از آثار ۱۰۰ داستانی را برای فیلم‌سازان استان منتشر کرده است.

به گفته محمودیان خانواده ایرانی (بحران جمعیت_ فرزندآوری)، مادری مهم‌ترین شغل (نقش زن در خانواده و اجتماع)، نقش پدر و مادر در تربیت فرزندان، تفاوت جهان اعضای خانواده آسیب خانواده جزیره‌ایی، بحران نظام ارزشی نوجوانان و جوانان نسل جدید، زندگی در عصر دیجیتال از جمله موضوعاتی پیشنهادی برای تولید آثار ۱۰۰ ثانیه‌ای است.

وی خاطرنشان کرد: فیلم‌سازان چهارمحال و بختیاری می‌توانند فیلمنامه‌های خود را تا تاریخ ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ به واحد هنرهای تصویری حوزه هنری ارسال نمایند.

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این فراخوان می‌توانند با شماره ۰۹۱۹۹۵۱۵۳۲۰ تماس حاصل نمایند.

کد خبر 6094034

دیگر خبرها

  • کدام فلفل‌ها از همه تندتر هستند؟
  • طرز تهیه مرغ کنتاکی رستورانی به روش کی اف سی (فیلم)
  • مجموعه خبری ۳۰۰ ثانیه
  • فراخوان حمایت از فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای منتشر شد
  • ۱۲۰ ثانیه با اخبار ایلام
  • دعوت برای اهدای خون به بیماران مبتلا به سرطان
  • فراخوان اهدای خون به بیماران مبتلا به سرطان
  • هر ثانیه ۲۰ کیلو گرم پسماند در مشهد تولید می‌شود
  • هوش مصنوعی چینی متن را به ویدئو تبدیل می‌کند
  • بهسازی چاه‌ روستای کرخنگان مروست