Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: مدیر عامل بنیاد حمایت از کودکان سرطانی استان اردبیل از تحت پوشش بودن ۲۶۰ کودک سرطانی در موسسه بنیاد حمایت از کودکان سرطانی استان اردبیل خبر داد.

به گزارش رکنا، جواد قرآن نویس، مدیر عامل بنیاد حمایت از کودکان سرطانی استان اردبیل صبح امروز با بیان اینکه تاکنون ۲۶۰ کودک سرطانی شناسایی و تحت حمایت این موسسه قرار گرفته اند اظهار داشت: تمامی خدمات درمانی، دارویی و شیمی درمانی این کودکان توسط خیرین این بنیاد تامین می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: امیدواریم سایر ادارات و نهاد های دولتی و غیر دولتی با مراجعه و کمک به این موسسه ما را در حمایت از کودکان سرطانی یاری کنند.

مدیر عامل بنیاد حمایت از کودکان سرطانی استان اردبیل همچنین از احداث بیش از ۳۶۰ مدرسه توسط خیرین مدرسه ساز خبر داد و افزود: در طی این هفته جاری ۲ مدرسه ۶ کلاسه در حاشیه شهر اردبیل افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

قرآن نویس افزود: بنیاد حمایت از کودکان سرطانی در سال ۸۵ فعالیت های خود را رسما آغاز و تاکنون در حوزه های درمانی و حمایتی از سوی خیرین، توانسته اقدامات مطلوبی را انجام دهد.

وی با اشاره به پوشش کامل مالی بنیاد در حوزه درمانی و رفاهی کودکان مبتلا به سرطان در این استان تصریح کرد: امروز هیچ کودک سرطانی در اردبیل به لحاظ مالی و درمانی مشکلی نداشته و تمام هزینه های درمانی آنها از سوی خیرین و توسط بنیاد پرداخت می شود.

مدیر عامل بنیاد حمایت از کودکان سرطانی اردبیل افزود: تمام هزینه های بیمارستانی دولتی و غیردولتی، دارو، آزمایشگاه، پاتولوژی، سی تی اسکن، ام آر آی و رادیولوژی کودکان مبتلا به سرطان و نیز اعزام این کودکان به مراکز درمانی محک تهران، مشهد و بوشهر از سوی این بنیاد پرداخت می شود.

قرآن نویس در عین حال با اشاره به محدودیت فضای بیمارستانی در اردبیل برای کودکان سرطانی، ایجاد اولین کلینیک تخصصی کودکان سرطانی در اردبیل را ضروری خواند و بر لزوم حمایت مسئولان و دستگاه های مرتبط برای راه اندازی این مرکز تاکید کرد.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

کار خوب شکیرا خواننده چه بود؟! +فیلم وحشت مسافران 2 پرواز تهران - بوشهر در آسمان! دستگیری معلم به خاطر کتک زدن دانش آموز 3 سگ کشته شده اند نه 300 سگ!؟ / این مسئول حرف های عجیبی زد ! + فیلم توبه 2 زندانی قدیمی بدجوری شکست! / شگرد آنها عجیب بود + عکس و فیلم مصاحبه 2 دانش‌آموز زیر دیوار مدرسه ماندند / در گرمدره رخ داد تجاوز راننده تاکسی اینترنتی به خانم مسافر+عکس فاجعه / مرگ 28 عقاب بخاطر مرغ های فاسد در سربستان + فیلم تجاوز فجیع مرد گردن کلفت به دختربچه! +عکس دردسرهای عمل زیبایی بینی برای دختر 22 ساله تهرانی + عکس نقشه پسر جوان برای زن همسایه / او خانه ما بود که 2 مرد جوان نقابدار یورش آوردند ! + عکس تجاوز به یاسین 6 ساله در یک مهد کودک در ولنجک تهران سلفی مرگبار دختر 15 ساله در جنوب تهران درگیری باورنکرنی امام جمعه و بخشدار برای سخنرانی 13 آبان ! + فیلم صدور حکم اعدام برای 2 مفسد اقتصادی در شیراز / 5 نفر به حبس محکوم شدند تجاوز وحشتناک به دختر جوان در نیمه شب پمپ بنزین + عکس حرکت احمقانه مرد عاشق برای دلتنگی معشوقه اش + عکس وصیت نامه شهیدی که «آچار فرانسه» سردار سلیمانی بود + تصاویر این مرد پسرش را زنده زنده به آتش کشید / در نازی آباد تهران رخ داد+ عکس هشدار جدی / ریزش سنگ در جاده چالوس تجاوز 2مرد به دختران 15 ساله در خانه مجردی + عکس تجاوز پسر 20 ساله به مادربزرگ 100 ساله اش در اتاق خواب+عکس ماجرای پیکان ضدگلوله مورد نظر رهبر انقلاب + عکس مراقب باشید/ این کپسول تقلبی است نخورید!

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه سرطان استان اردبیل پوشش حمایت کودکان سرطانی کودک سرطانی عکس فیلم مرد عجیب ایران قتل زندگی تجاوز تهران مدرسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۱۵۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ، رضا تحویلیان مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه با بیان اینکه دولت طرح‌های تشویقی خوبی را برای زوج‌ها در جهت فرزندآوری و جوانی جمعیت در نظر گرفته است، گفت : یکی از این طرح‌ها، زیر پوشش بیمه‌ای قرار دادن کودکان زیر هفت سال سن به صورت رایگان است. وی افزود: از ابتدای سال جاری طرح پوشش بیمه‌ای کودکان زیر هفت سال سن به صورت رایگان توسط بیمه سلامت اجرا شده و خدمات و هزینه‌های درمانی ارائه شده به این کودکان در تمام مراکز دولتی رایگان است. مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت: طرح رایگان شدن همه خدمات سرپایی و بستری کودکان تا سن هفت سالگی در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در هیأت دولت تصویب و پایان سال گذشته به بیمه‌های پایه ابلاغ شد. تحویلیان تاکید کرد: از ابتدای سال جاری بیمه سلامت ۱۰۰ درصد هزینه خدمات سرپایی و بستری برای این کودکان را در مراکز دولتی دانشگاهی پرداخت می‌کند

دیگر خبرها

  • عاقبت پوشش خدمات روانشناسی چه شد؟
  • اقدام خیرخواهانه کریستوفر کنت برای کودکان سرطانی (فیلم)
  • شانس درمان کودکان مبتلا به سرطان در ایران ۷۰ درصد است
  • اقدام خیرخواهانه این دروازه‌بان برای کودکان سرطانی | ویدئو
  • ۴۲ هزار کودک سرطانی در «محک» در حال درمان هستند
  • لوسمی رایج‌ترین سرطان کودکان/ ۶۵ تا ۷۰ درصد کودکان مبتلا به سرطان در ایران درمان می‌شوند
  • مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید
  • شناخت زودهنگام اختلالات رشد، موثر بر عملکرد فردی و اجتماعی کودک در آینده
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال
  • ۱۰۰ کودک مبتلا به اوتیسم در نیشابور شناسایی شدند