Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، چندی پیش جمعی از کارگردانان عرصه فیلم کوتاه نسبت به حذف برخی از آثار از سی و پنجمین جشنواره فیلم کوتاه تهران اعتراض کردند چراکه این آثار با وجود انتخاب شدن از سوی هیات انتخاب برای حضور در این رویداد اما به دلیل اینکه نتوانسته بودند مجوزهای لازم را از اداره کل ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی دریافت کنند، از حضور در این جشنواره کنار گذاشته شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق پیگیری های خبرنگار مهر ساعتی پیش با حضور پنج فیلم کوتاه از فهرست آثار حذف شده توسط اداره ارزشیابی و نظارت، در این جشنواره موافقت شد. این موافقت پس از رایزنی های چند روزه مدیران جشنواره و انجمن سینمای جوانان ایران با اعضای شورای ارزشیابی و نظارت صورت گرفت و این مجوز از سوی شورا صادر شد.

با تصمیم جدید فیلم های کوتاه «ماچ سینمایی» ساخته کریم لک زاده، «آمریکا» ساخته مهرنوش فطرت، «هوک» ساخته شاهین حق شعار و «بادیه نشین» ساخته عماد سلمانیان به بخش داستانی این رویداد اضافه شدند. همچنین فیلم کوتاه «لاوراتوار» به کارگردانی علی همراز در بخش تجربی به نمایش درمی آید.

حذف بالغ بر ۱۷ اثر از فهرست معرفی شده از سوی هیات انتخاب جشنواره ولی مجوز نگرفتن آنها از سوی اداره ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی، منجر به نامه نگاری بیش از ۲۰۰ نفر از سینماگران به وزیر ارشاد نیز شده بود.

کد خبر 4452182 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: سی و پنجمین جشنواره فیلم کوتاه تهران فیلم کوتاه کریم لک زاده تئاتر ایران اربعین 97 هالیوود سریال ایرانی فیلم سینمایی فیلم کوتاه سینمای مستند کنسرت موسیقی اربعین حسینی شبکه سه سیما برنامه تلویزیونی موسیقی ایرانی کارگردان تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۱۵۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسامی داوران مرحله استانی اعلام شد/ داورانی از جنس هنر و تجربه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، دبیرخانه ی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در مرحله ی استانی عباس پویان، فاطمه برمال، سمیه حسین نژاد را به عنوان داوران این جشنواره معرفی کرد.   عباس پویان بازیگر، نمایشنامه نویس و کارگردان است که دارای لیسانس ادبیات نمایشی و فوق لیسانس زبان و ادبیات فارسی است، وی از سال ۷۰ و در استان فارس فعالیت هنری خود را آغاز کرده و بیش از ۴۰ اثر هنری در حوزه ی کودک و نوجوان کار کرده است و در سال ها فعالیت مقام های متعددی را در جشنواره های کشوری و استانی به دست آورده است. 

 

دیگر خبرها

  • همکاری سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و اداره کل هنرهای نمایشی برای تولید آثار نمایشی
  • «اتاق فرار» پرمخاطب‌ترین بسته فیلم کوتاه «هنر و تجربه»
  • «اتاق فرار» پرمخاطب‌ترین بسته فیلم کوتاه «هنر و تجربه» شد
  • فیلم سینمایی تاریخی اقتباسی فرهنگ رضوی ساخته می‌شود
  • فیلم سینمایی فرهنگ رضوی ساخته می‌شود/ برگزاری نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان
  • ۳ جایزه و یک تقدیر از سینمای ایران در جشنواره مسکو
  • ۲ انیمشن ایرانی به جشنواره معتبر انسی راه یافتند
  • جایزه بهترین مستند جشنواره فیلم مسکو برای فیلمساز ایرانی
  • جایزه بهترین مستند جشنواره فیلم مسکو برای سام کلانتری
  • اسامی داوران مرحله استانی اعلام شد/ داورانی از جنس هنر و تجربه