Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@20:47:56 GMT

ادامه اختلال در حمل نهاده های دامی

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۱۵۶۵۳

رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخم‌گذار استان تهران از افزایش ۱۰۰۰ تومانی قیمت هرکیلوگرم تخم مرغ درب مرغداری خبر داد وگفت:میانگین قیمت هرکیلوگرم از این کالا درب مرغداری به ۸۵۰۰ تومان رسیده است.

ناصر نبی پور در گفتگو با خبرنگار مهر، از افزایش ۱۰۰۰ تومانی قیمت هر کیلوگرم تخم مرغ درب مرغداری نسبت به هفته گذشته خبر داد و اظهار داشت: میانگین قیمت هر کیلوگرم از این کالا، درب مرغداری به ۸۴۰۰ تا ۸۵۰۰ تومان رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مشکل حمل نهاده های دامی، هنوز حل نشده و مرغ‌داران با کمبود شدید در این زمینه مواجه هستند، گفت: کرایه حمل دان، دو تا دو و نیم برابر شده؛ ضمن اینکه مشکل اصلی این است که حمل صورت نمی گیرد.

نبی پور گفت: به دلیل شرایط ایجاد شده، مرغداران ناچار هستند خوراک های با کیفیت پایین را خریداری کنند و به مرغ های خود بدهند که این امر موجب افت تولید می شود.  

رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران ادامه داد: به ویژه گله های با سن بالا وقتی با چنین مساله ای مواجه می شود، تولیدشان به شدت افت می کند.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۱۵۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت دلار به کانال ۵۹/دلار تلگرامی خریدار ندارد

گزارش تصویری تسنیم از بازار دلار سبزه میدان حاکی از کاهش قیمت دلار به کانال ۵۹ هزار تومان است.دلالان سبزه میدان با پیش بینی ادامه کاهش قیمت دلار، معتقدند نرخ‌های تلگرامی موثق نیست و دلار به قیمت تلگرامی در بازار خریدار ندارد. - اخبار اقتصادی -

گزارش تصویری تسنیم از بازار دلار سبزه میدان حاکی از کاهش قیمت دلار به کانال 59 هزار است.دلالان سبزه میدان با پیش بینی ادامه کاهش قیمت دلار، معتقدند نرخ‌های تلگرامی موثق نیست و دلار به قیمت تلگرامی در بازار خریدار ندارد.

 

.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تولید ۸۷۰۰ تن تخم مرغ در واحدهای مرغ تخمگذار استان قزوین
  • یک میلیون و ۳۱۸هزار قطعه جوجه ریزی در مرغداری‎های استان انجام شد
  • توزیع بیش از ۴۳ هزار تن انواع کود در استان قزوین
  • جوجه ریزی بیش از ۴ میلیون قطعه‌ در واحد‌های پرورش مرغ استان قزوین
  • هدفگذاری صادرات ۱۵۰ هزار تن تخم مرغ در سال ۱۴۰۳
  • بازگشت دلار به کانال ۵۹/دلار تلگرامی خریدار ندارد
  • صادرات مرغ تا پایان سال به ۳۰۰ هزارتن می‌رسد
  • جوجه ریزی ۴ میلیون و ۳۸۰ هزار قطعه‌ای در استان قزوین
  • جوجه ریزی در واحدهای مرغداری به ۲ میلیون و ۸۶۶ هزار و ۸۷۰ قطعه رسید
  • فرآیند پرورش و پردازش گوشت مرغ در مدرن ترین مرغداری و کارخانه آمریکا (فیلم)