Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا،پیش از این 17 فیلم مستند داخلی راه یافته در این بخش اعلام شده بود. شایان ذکر است که هیچ فیلم سینمایی ایرانی به این بخش راه پیدا نکرد.

اسامی پنج فیلم خارجی راه یافته به بخش «عماد مغنیه»  به این ترتیب است:

سینمایی: «زندان حل»  نجدت انزور و «پدر» باسل الخطیب

مستند: «حشدالشعبی» مدیریه اعلام هیئته الحشدالشعبی، «موصل بین جنگ و صلح» آناستازیا ترافیمووا و «زلزله حلب» الکساندر خارچنکو

 پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت به همت بنیاد فرهنگی روایت فتح، انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس با همکاری مراکز و سازمان‌های مختلف کشور همزمان با هفته گرامیداشت بسیج از 5 تا 9 آذر به دبیری محمد خزاعی در تهران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۱۷۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی مستند «چنشتی ها» به جشنواره ملی اقوام ایرانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  این مستند به تهیه کنندگی و کارگردانی احسان عمیدیان، با همکاری انجمن سینمای جوان و حوزه هنری تولید شده است.

مستند ۴۵ دقیقه‌ای «چنشتی ها» به بررسی، شناخت و معرفی آیین‌های ناشناخته اهالی روستای چنشت در حاشیه کویر لوت واقع در خراسان جنوبی می‌پردازد.

روستای چنشت از توابع شهرستان سربیشه به علت وجود جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و فرهنگی از روستا‌های هدف گردشگری خراسان جنوبی است که به سرزمین رنگ‌ها شناخته می‌شود.

نخستین دوره جشنواره ملی اقوام ایرانی به دبیری کمال تبریزی و با شعار «اقوام، ریشه ایران زمین»، ۲۶ تا ۳۰ اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • تأییدیه سازمان سینمایی؛ شرط پخش فیلم خارجی از پلتفرم‌ها
  • آثار سینمایی خارجی پلتفرم‌ها تحت نظارت سازمان سینمایی قرار گرفت
  • عرضه فیلم‌های خارجی پلتفرم‌ها زیر نظر سازمان سینمایی رفت
  • دستور خزاعی برای فیلم‌های خارجی عرضه شده در پلتفرم‌ها
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوثر منتشر شد
  • انتشار فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • انتشار نخستین تصویر از فیلم جدید «کاپولا»
  • راهیابی مستند «چنشتی ها» به جشنواره ملی اقوام ایرانی
  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا (ع) می‌سازد
  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا(ع) می سازد