Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-06@22:54:58 GMT

اينتر 1-1 بارسا؛ سن سيرو باز هم فتح نشد

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۱۹۵۹۰

اينتر 1-1 بارسا؛ سن سيرو باز هم فتح نشد

خبرگزاري آريا - بارسلونا سه شنبه شب در ديداري خارج از خانه در مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا، مقابل اينتر با تساوي 1-1 متوقف شد.
به گزارش خبرگزاري آريا، در اين ديدار ابتدا شاگردان ارنستو والورده با گل مالکوم از حريف پيش افتادند اما مائورو ايکاردي با زدن گل تساوي، مانع از شکست نرآتزوري در خانه شد. به اين ترتيب، بارسا 8 سال بعد از شکست 3-1 مقابل اينتر در نيمه نهايي چمپيونزليگ، بار ديگر نتوانست در سن سيرو اين تيم را شکست بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بارسلونا بازي را بهتر آغاز کرد و چيزي نمانده بود که در همان دقيقه دوم به گل برسد اما ضربه خطرناک عثمان دمبله را سمير هاندانوويچ مهار کرد. در ادامه بازي متعادل تر شد اما باز هم اين بازيکنان بارسلونا بودند که در محوطه جريمه حريف خطرناک تر ظاهر مي شدند.
در دقيقه 12، روي اشتباه بازيکنان اينتر، ايوان راکيتيچ با يک پاس در عمق، سوارز را صاحب موقعيت کرد اما شوت او از بالاي دروازه ميزبان به بيرون رفت.
پس از آن نوبت اينتري ها بود که توپ و ميدان را در اختيار بگيرند و در دقيقه 19، روي حرکت خوب ايوان پريشيچ و ارسال او به دهانه دروازه، آساموا مي توانست گل اول بازي را به ثمر برساند اما ضربه او راهي به چارچوب دروازه بارسا پيدا نکرد.
سه دقيقه بعد، نوبت بارسايي ها بود که تا آستانه باز کردن دروازه اينتر پيش بروند اما فرصت خوبي که يوردي آلبا براي سوارز ايجاد کرد، تبديل به گل نشد.
حملات دو تيم ادامه پيدا کرد و در دقيقه 30، بازيکنان بارسا بار ديگر صاحب موقعيت شدند اما ضربات راکيتيچ و عثمان دمبله، با حضور پرتعداد مدافعان اينتر، راهي به چارچوب دروازه هاندانوويچ پيدا نکرد.
در دقايق پاياني نيمه اول، باز هم اين بازيکنان بارسا بودند که موقعيت هاي بهتري روي دروازه حريف ايجاد کردند اما هيچ يک از اين فرصت ها تبديل به گل نشد و در نهايت نيمه اول بدون گل به پايان رسيد.
*****
نيمه دوم را اينتر بهتر آغاز کرد و در دقايق ابتدايي توپ و ميدان را در اختيار داشت اما اولين موقعيت جدي اين نيمه را هم بازيکنان بارسا به وجود آوردند.
در دقيقه 52 بود که کوتينيو با يک شوت محکم، دروازه ميزبان را هدف گرفت اما هاندانوويچ با حضور به موقع، مانع از به ثمر رسيدن گل شد.
دو دقيقه بعد، دفع ناقص جرارد پيکه، يک موقعيت خوب را نصيب ماتياس وسينو کرد اما ضربه برگردان او از بالاي دروازه بارسا به بيرون رفت. در ادامه باز هم بازيکنان بارسا توانستند بر بازي مسلط شوند و يکي دو موقعيت خوب روي دروازه اينتر ايجاد کردند اما نتوانستند به گل برسند.
هرچه به دقايق پاياني بازي نزديک مي شديم، حملات دو تيم شدت مي گرفت و موقعيت هاي خطرناک تري روي دروازه ها ايجاد مي شد؛ به ويژه روي دروازه اينتر اما واکنش هاي هاندانوويچ مانع از باز شدن دروازه اين تيم مي شد.
اما سرانجام در دقيقه 83، بارسا توانست به گل برسد. روي پاس فيليپ کوتينيو به پشت محوطه جريمه اينتر بود که مالکوم صاحب موقعيت شد و بعد از فريب دادن بازيکن پيش رو، با يک ضربه دقيق، سرانجام هاندانوويچ را مغلوب کرد.
اما اين نتيجه چندان پايدار نبود و اينتري ها خيلي زود توانستند کار را به تساوي بکشند. در دقيقه 87 بود که روي يک ارسال به محوطه جريمه بارسا، توپ در يک رفت و برگشت مقابل ايکاردي قرار گرفت و او هم با يک ضربه دقيق، توپ را از بين پاهاي تراشتگن، وارد دروازه کرد.
تلاش بازيکنان دو تيم براي رسيدن به گل برتري در دقايق پاياني ثمري نداشت و بازي در نهايت با تساوي 1-1 به پايان رسيد. با اين تساوي بارسا 10 امتيازي شد و علي رغم توقف در اين ديدار، صعودش به مرحله بعد تا اندازه زيادي قطعي شده است. اينتر هم با 7 امتياز در رتبه دوم گروه جا دارد.
117

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۱۹۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس از لبه پرتگاه برگشت/ ستاره ازبک سرخ‌ها را مدعی نگه داشت

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال نساجی و پرسپولیس در هفته بیست و ششم لیگ برتر از ساعت ۱۸:۱۵ و در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه دو بر یک به سود پرسپولیس به پایان رسید.

ترکیب نساجی: لوآن پولی، وحید محمدزاده (کارت زرد)، امیرمهدی جان‌ملکی، سعید غلامعلی بیگی، فرزاد زامهران (۸۸- سیدمحسن کریمی)، منصور باقری (۴۵- مهرداد عبدی)، محمد عباس‌زاده (۴۵- محمدرضا آزادی)، امیرحسین سام دلیری (۴۵ - صابر حردانی)، امیر محمد هوشمند، سیدمحمدرضا حسینی (۷۵- اسماعیل بابایی)، محمدرضا عباسی

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی زادگان، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی فر، مسعود ریگی، سروش رفیعی (کارت زرد دوم و اخراج)، اوستون ارونوف (۹۰ - محمد خدابنده لو)، مهدی ترابی (۶۴- سینا اسدبیگی)، وحید امیری (۹۰- سعید صادقی) و عیسی آل کثیر (۸۵- فرشاد فرجی)

بازیکنان پرسپولیس خیلی زود و در اولین حمله خود موفق شدند دروازه نساجی را باز کنند. شاگردان «اوسمار ویه‌را» با پاسکاری های زیاد توپ را به وحید امیری رساندند و این بازیکن در بیرون محوطه جریمه توپ را به اوستون ارونوف پاس داد و این بازیکن در دقیقه ۵ با شوتی سرکش و روی اشتباه لوان پولی موفق شد گل اول بازی را برای پرسپولیس به ثمر برساند.

گل زود هنگام پرسپولیس توسط ارونوف

در دقیقه ۱۰ بازی و روی خط سروش رفیعی بر روی باقری، موعود بنیادی فر داور بازی هافبک پرسپولیس را با کارت زرد جریمه کرد.

فرصت سوزی ارونوف

در دقیقه ۱۳ و روی حرکت خوب عیسی آل کثیر در زمین نساجی، این بازیکن توپ را به محوطه جریمه نساجی کشاند و با یک پاس زیبا اوستون ارونوف را در موقعیتی تک به تک با لوان پولی قرارداد اما ضربه این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت تا وینگر ازبکستانی یک موقعیت ۱۰۰ درصدی گل را از دست دهد.

سام دلیری خالق اولین موقعیت خطرناک نساجی

بازیکنان نساجی پس از دریافت گل اول، هجومی تر بازی کردند و در دقیقه ۱۶ از سمت چپ موقعیتی را روی دروازه پرسپولیس تدارک دیدند که با ضربه سر امیرحسین سام دلیری همراه شد و توپ او به شکل خطرناکی از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

بازیکنان پرسپولیس حملات زیادی را روی دروازه نساجی تدارک دیدند که در دقیقه ۲۱ بار دیگر ارونوف صاحب توپ شد و از پشت محوطه جریمه اقدام به شوت زنی کرد که لوان پولی در دو مرحله توپ این بازی را مهار کرد.

در دقیقه ۲۶ در نزدیکی محوطه جریمه نساجی در سمت چپ، ضربه آزاد برای پرسپولیس شکل گرفت و مهدی ترابی پشت توپ ایستاد و اقدام به شوت زنی کرد که توپ او به شکل خطرناکی به بیرون رفت.

یک برزیلی ناجی دروازه نساجی شد

در دقیقه ۳۶ و روی حرکت زیبای مهدی ترابی از سمت راست، مسعود ریگی در موقعیتی تک به تک به لوان پولی قرار گرفت اما ضربه این بازیکن را دروازه بان برزیلی نساجی به خوبی مهار کرد تا مانع از باز شدن دروازه تیمش برای بار دوم شود. در دقیقه ۴۴ و در مصافی تک به تک با دروازه بان، عیسی آل کثیر نتوانست از موقعیت خوبی که برایش به وجود آمده بود استفاده کند و لوان پولی بار دیگر مانع از گلزنی پرسپولیس شد.

شوک به پرسپولیس با اخراج رفیعی

با شروع نیمه دوم، بازیکنان نساجی برای جبران گل خورده حملات زیادی را از همان ابتدای بازی روی دروازه پرسپولیس به وجود آوردند و در دقیقه ۵۰ روی خطای سروش رفیعی روی محمدرضا عباسی این بازیکن کارت زرد دوم را از داور دریافت کرد و از زمین بازی اخراج شد تا پرسپولیس بیش از ۴۰ دقیقه، ۱۰ نفره به بازی ادامه دهد.

گل تساوی نساجی توسط هوشمند

با ۱۰ نفره شدن پرسپولیس، فشار بازیکنان نساجی روی دروازه پرسپولیس دو برابر شد و روی پاسکاری های بازیکنان نساجی در پشت محوطه جریمه پرسپولیس، امیرمحمد هوشمند صاحب توپ شد و اقدام به شوت زنی کرد و توانست در دقیقه ۵۹ گل تساوی را برای تیمش به ثمر برساند.

پس از گل تساوی، بازیکنان نساجی باز هم سمت دروازه پرسپولیس حمله ور شدند و در دقیقه ۶۵، محمدرضا آزادی می‌توانست با ضربه سر خطر ساز شود که توپ از بالای سر او رد شد و به بیرون رفت.

دبل ارونوف و بازگشت شادی به اردوگاه سرخ

بازیکنان پرسپولیس پس از دریافت گل تساوی، حمله‌ای را روی دروازه نساجی شکل دادند و روی پاس در عمق سینا اسدبیگی، اوستون ارونوف بار دیگر با لوان پولی تک به تک شد و توانست گل دوم خود و تیمش را به ثمر برساند.

در نهایت این بازی با نتیجه دو بر یک به سود پرسپولیس به پایان رسید تا سرخ‌ها موقتاً به صدر جدول بروند و منتظر از دست دادن امتیاز از سوی استقلال باشند. نساجی هم ۲۲ امتیازی باقی ماند.

کد خبر 6098645

دیگر خبرها

  • پرسپولیس از لبه پرتگاه برگشت/ ستاره ازبک سرخ‌ها را مدعی نگه داشت
  • یوونتوس ۱-۱ رم / کار شاگردان دروسی سخت شد +فیلم
  • رم ۱-۱ یووه: شاید ده‌روسی سهمیه هم نگیرد!
  • برتری پالما برابر بارسلونا/ اولادقباد بر بام فوتسال اروپا ایستاد
  • آغاز هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال با تساوی گل گهر و شمس آذر
  • توضیحی برای وضعیت افتضاح بارسا پیدا نمی‌کنم
  • ساسولو ۱-۰ اینتر: دومین شکست فصل قهرمان
  • خیرونا 4-2 بارسا: امضای ژاوی زیر حکم قهرمانی رئال
  • گل تماشایی ذخیره طلایی خیرونا برای قهرمانی رئال
  • رکورد ویژه جلالی در استقلال قطع شد