Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان ؛ رییس پلیس راه استان اصفهان گفت: برای سهولت در رفت وآمد  عزاداران برای شرکت در مراسم عزاداری آستان مقدس امامزاده آقاعلی عباس نطنز، تردد انواع کامیون بجز حاملان مواد سوختی وفاسد شدنی در محور کاشان – بادرود و برعکس از ساعت شش بامداد امروز تا 24  ممنوع است.

سرهنگ حسین پورقیصری از رانندگان وسایل نقلیه سنگین که قصد تردد از این محور را دارند خواست از مسیر جایگزین کاشان به جاده آنتن  و از ورودی پل بادرود به اتوبان استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ حسین پورقیصری همچنین  به  رانندگان توصیه کرد برای  برگزاری هرچه بهتر این مراسم با کارکنان نیروی انتظامی تعامل و همکاری داشته باشند .

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اصفهان خبرگزاری صداوسیما تردد کامیون ممنوع محور کاشان بادرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۲۰۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس پدر زاکانی با پسر جهان پهلوان تختی!

این روزها بنرهایی از جهان پهلوان تختی در سطح شهر تهران می‌بینید که روی آن عبارت "پای تختی هستیم" نوشته شده است!

به گزارش تابناک ورزشی؛ البته این جمله می‌تواند چندوجهی خوانده شود و به قول شعرا و ادبا، جناس دارد اما فارغ از برداشت اهل پایتخت بودن یا پای آرمان های تختی ایستادن، موضوع علاقه شهرداری به استفاده از برند پهلوان پرآوازه کشتی جالب‌تر است. 

حسین زاکانی پدر شهردار فعلی تهران، بعداز انقلاب مسوول برگزاری مراسم بزرگداشت جهان پهلوان تختی بود!

این مراسم هرساله در روز فوت غلامرضا تختی اسطوره پهلوانی و کشتی‌گیر سرشناس ایران در آرامگاه ابن بابویه برگزار می‌شود. در این تصویر، حسین زاکانی را در عکسی که بابک تختی فرزند جهان پهلوان در آن حاضر است، می‌بینید: 

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • تبادل نظر ایران و عراق درباره برگزاری مراسم اربعین در مرز خسروی
  • اطلاعیه قطعی گاز در برخی از مناطق برخوار و کاشان
  • محور کرج -چالوس مسدود شد
  • انسداد محور کرج – چالوس
  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند تا ۱۰ خردادماه
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • ممنوعیت تردد موتورسیکلت در تونل‌های شهری
  • عکس پدر زاکانی با پسر جهان پهلوان تختی!