Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@19:47:25 GMT

تخریب سنگ قبر وحید مرادی + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۲۲۴۰۸

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ وحید مرادی که در ماجرای درگیری با یکی از دوستانش در خانه مجردی دست به قتل حسین زده بود پس از دستگیری به زندان منتقل شد.

وحید مرادی که یکی از شرورهای سطح اول کشور بود پس از انتقال به زندان رجایی شهر با چند زندانی  دیگر دچار درگیری و اختلاف شد که در ادامه این درگیری‌ها با ضربه چاقو به گردن به قتل رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جسد وحید مرادی در بهشت زهرا به خاک سپرده شد تا اینکه روز 14 آبان‌ماه سال جاری دوستان و طرفداران وی که بر مزار او رفته بودند با صحنه عجیبی روبرو شدند.

با توجه به فیلم گرفته شده از سنگ قبر وحید مرادی، گفته می‌شود 14 آبان ماه بخشی از سنگ قبر وحید مرادی از سوی افرادی ناشناس تخریب شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: رکنا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۲۲۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشگاه اراک و باز هم جیمی‌جامپ!

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که بازیکنان و اعضای دو تیم آلومینیوم وپرسپولیس در پایان نیمه اول چمن ورزشگاه امام خمینی اراک را به مقصد رختکن‌ها ترک کرده بودند، یکی از هواداران حاضر در ورزشگاه وارد زمین شد.

در دقایقی که ذخیره‌های دو تیم مشغول گرم کردن بودند، یکی از تماشاگران پرسپولیسی که لباس قرمز این تیم را برتن داشت، وارد زمین شد و به سمت وحید امیری بازیکن نیمکت نشین سرخپوشان رفت.

در این لحظات ماموران یگان ویژه سریعا خود را به این جیمی‌جامپ رساندند و در حالی که وحید امیری وساطت کرد تا ماموران رفتار خوبی با این هوادار داشته باشند، او ظبه بیرون از چمن انتقال داده شد.

دیگر خبرها

  • حج آغاز راهی طولانی برای گسترش معنویت در جامعه است
  • ورزشگاه اراک و باز هم جیمی‌جامپ!
  • تخریب کنندگان خودرو شهروند ، در دام پلیس
  • امام جمعه اهواز به مسئولان: تنها تا مهر و آبان ماه جاری برای کار کردن وقت دارید
  • وحید امیری: امیدوارم اتفاقات فوتبالی در زمین رقم بخورد
  • کل‌کل‌های وحید با عمو کاووس
  • پائز: المپیک ۲۰۲۴ واقعیت است نه رؤیا / مرادی: هدف مشترک داریم
  • مرادی: هیچ گله‌ای از موسوی نداریم/ دبیر به زودی معرفی می‌شود
  • وحید مرادی سرپرست تیم ملی والیبال شد
  • گفتگوی اختصاصی با همسر شهید طهرانی مقدم