Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-26@00:38:12 GMT

سخنان سهراب مرادی پس از شکستن رکورد دنیا

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۲۶۴۴۳

سخنان سهراب مرادی پس از شکستن رکورد دنیا

«سهراب مرادی» پس از رکورد شکنی و کسب سه مدال طلای دسته 96 کیلوگرم وزنه برداری قهرمانی جهان گفت: با همه وجود جنگیدم، برای مردم کشورم تلاش کردم و مدال هایم را به مردم ایران تقدیم می‌کنم.

به گزارش صدای ایران از فدراسیون وزنه برداری؛ سهراب مرادی بعد از قهرمانی در دسته 96 کیلوگرم رقابت های قهرمانی جهان، اظهار داشت: خدا را شکر رقابت سنگینی بود و فکر نمی کردم که این قدر حساس باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من از بازی‌های آسیایی آمده بودم و بعد از این مسابقات خیلی خسته شده بودم چون 6 ماه در اردو بودم. 
وی افزود: من یکی دو مصدومیت داشتم و‌ سرماخوردگی داشتم. اما هرطور که بودم خودم را به رقابت های قهرمانی جهان رساندم. چون تیم ملی احتیاج داشت و وظیفه‌ام بود که در این مسابقات برای کشورم‌ وزنه بزنم.
قهرمان وزنه برداری ایران ادامه داد: با همه وجود جنگیدم و خدا را شکر نتیجه‌اش هم به کسب مدال ختم شد. برای مردم تلاش کردم و مدالم را به مردم ایران تقدیم می‌کنم.
مرادی درباره ثبت‌ رکوردهای جهانی نیز گفت: من وارد رقابت شده بودم و کاری به رکورد نداشتم چون واقعا حریف چینی خیلی قدر بود و رقابت در سطح سنگین وزن بود که خداراشکر در نهایت توانستم‌ پیروز شوم. 
سهراب مرادی موفق شد در مسابقات جهانی وزنه‌برداری با مهار وزنه‌های ۱۸۶ کیلوگرم در حرکت یک‌ضرب و ۲۳۰ کیلوگرم در حرکت دوضرب، علاوه بر شکستن رکورد دنیا، سه مدال طلای یک‌ضرب، دوضرب و مجموع را به دست بیاورد.
رقابت های وزنه برداری قهرمانی سال 2018 جهان روزهای 10 تا 19 آبان ماه در عشق آباد ترکمنستان برگزار می شود.
مسابقات گروه A دسته 73 کیلوگرم روز گذشته با حضور 11 وزنه بردار از کشورهای تونس، آلبانی، چین (2 نماینده)، کره شمالی (2 نماینده)، آمریکا، بلغارستان، بلاروس، قزاقستان و ایران برگزار شد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: سهراب مرادی شکستن رکورد دنیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۲۶۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی مس رفسنجان در جام‌حذفی؟ نویدکیا: شانس‌مان را امتحان می‌کنیم!

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان معتقد است تیمش شانس‌ خود را برای قهرمانی در جام حذفی دنبال و امتحان می‌کند.

به گزارش ایسنا، محرم نویدکیا امشب در نشست خبری پس از صعود تیمش به مرحله یک‌چهارم جام حذفی با حذف پیکان،ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: ابتدا از هواداران که در این هوا تا لحظه آخر از تیم حمایت کردند تشکر می‌کنم. بازی پیجیده‌ای شد. تیم پیکان با ارنج متفاوت داخل زمین آمد. ما موقعیت‌های زیادی داشتیم که از دست دادیم و با توجه به اینکه کار به پنالتی کشید، ممکن بود بازی را هم از دست بدهیم. پیکان جوان‌های زیادی را به بازی گرفت که قابل تقدیر است .همچنین به خاطر فشردگی در یک سوم میانی‌شان باید سبکی را بازی می‌کردیم که از این فشردگی موقعیت ایجاد کنیم که خوشبختانه موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم.

وی افزود: برای خود من خیلی جذاب بود. اما از آن طرف یک توپ خیلی معمولی تبدیل به گل شد و نزدیک بود بازی را از دست بدهیم. خوشحالم که در شرایط سخت و پیچیده ای که برای ما اتفاق افتاد توانستیم برنده بازی باشیم .

وی ادامه داد: باید قبول کنیم برخی اوقات اتفاقات می‌تواند تمرکز ما را به هم بزند و باید بتوانیم صبورتر باشیم و چالش‌ها را مدیریت کنیم و تیم را قدم به قدم به جلو ببریم.

نویدکیا درباره اینکه فکر می کرد تیم مس دگرگون شده و به یک تیم مدعی تبدیل شود، گفت: ما هنوز مدعی نیستیم و داریم سعی می‌کنیم خودمان را به بالای جدول بکشیم. اما واقعیت این است که روزهای اول برای خودم هم روزهای سختی بود. من با 12 بازیکن و تیمی که شرایط روحی روانی افتضاح و باشگاهی که شرایط ایده آلی نداشت روبه‌رو بودم. همه دست به دست هم دادند. فقط من نبودم مدیریت باشگاه سعی کردند کمک کنند. بچه‌های تیم هم جمع و جور شدند. کمی هم به من اعتماد کردند. من امیدوار بودم که بتوانیم شرایط‌مان را خوب کنیم چون مطمئن بودم مس تیم خوبی است و دچار چالش‌هایی شده که به این روز افتاده. اینجا دیدم همه دوست دارند مشکلات حل شود. من هم به تیم اعتماد به نفس و انرژی دادم و خدا را شکر رو به جلو حرکت می‌کنیم.

سرمربی مس رفسنجان درباره قرعه کشی مرحله بعدی جام حذفی نیز گفت: در جام حذفی هم باید داخل خانه و خارج از خانه بازی کنید. یکی از مشکلات جام حذفی ما این است که کیفیت آن پایین است بازیها تک بازی هستند. در خانه تیم‌های بزرگ با پنالتی از گردونه رقابتها خارج می شوند و به نظر من جام حذفی که برگزار می‌کنیم از نظر کیفی خیلی نمی‌تواند خوب باشد اما باید واقعیت را بپذیریم که ممکن است با قرعه خارج از خانه یا داخل خانه روبرو شویم. شانس هم مقداری دخیل است. باید کارمان را پله پله و با تمرکز جلو ببریم.

نویدکیا درباره شانس مس برای قهرمانی در جام حذفی نیز گفت: همه قهرمانی را دوست دارند اما باید منطقی باشیم. باید اجازه دهیم تیم آرام آرام جلو برود. مقداری از نظر روحی روانی شرایط‌مان خوب شده اما غیرمنطقی نباید در مورد آن حرف بزنیم. باید ببینیم به چه قرعه‌ای می‌خوریم. اما ما می‌خواهیم از تمام توان‌مان استفاده کنیم و شانس‌مان حتی اگر کم باشد را امتحان کنیم برای قهرمان شدن.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قهرمانی مس رفسنجان در جام‌حذفی؟ نویدکیا: شانس‌مان را امتحان می‌کنیم!
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۶ اردیبهشت
  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد
  • جیندر ماهال: رندی اورتون بزرگترین ستاره در تاریخ WWE است
  • «وعده صادق» و شکستن هژمونی آمریکا
  • نخست وزیر پشت ژاوی در آمد!