Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با ورود صدها زائر پیاده مازندرانی به مشهدالرضا(ع)، کمک‌های آستان‌قدس رضوی به ارزش بیش از 325 میلیون تومان بین محرومان این استان توزیع شد. به گزارش بلاغ، مدیر آستان‌قدس رضوی در مازندران در گفتگو با بلاغ، رقم کمک آستان قدس رضوی به محرومان و مستضعفان این استان بمناسبت شهادت امام علی‌ابن موسی‌الرضا علیه‌السلام را بیش از یک میلیارد ریال ذکر کردو گفت: بیش از هزار سبد کالا به ارزش هر سبد 175هزار تومان به انضمام کمک نقدی به بیماران تهیدست بستری در خانه به مبلغ یکصد میلیون تومان و کمک به گروه‌های جهادی برای خدمت به محرومان در روستاهای محروم به مبلغ 50 میلیون تومان در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد، که ارزش مجموع این خدمات 325 میلیون تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



محمداسماعیل امام‌زاده در زمینه فعالیت‌های فرهنگی آستان قدس رضوی در مازندران بمناسبت شهادت آن حضرت اظهار داشت: در اکثر شهرستان‌های مازندران نمایندگان آستان قدس رضوی با برپایی مراسم عزاداری و راه‌اندازی دسته‌جات سینه‌زنی با برپایی ایستگاه‌های صلواتی و توزیع نذری‌های حضرت رضا علیه‌السلام بین مردم با حضور گسترده خادم‌یاران رضوی سعی دارند مراتب شیدایی خود به امام رئوف را ابراز بدارند همچنین سه اتوبوس زائر محروم مازندرانی از سوی نمایندگی آستان قدس رضوی راهی زائرشهر مشهد مقدس شدند که به مدت سه روز مهمان حضرت رضا علیه‌السلام هستند.کلیه هزینه‌های این زائران از سوی خیران رضوی مازندران تامین شد.

وی در ادامه یادآور شد: گروه‌های زیادی مرکب از زائران با پای پیاده از سوی نمایندگی‌های آستان قدس رضوی در شهرهای مازندران راهی مشهدالرضا شدند که الحمدلله همه‌شان با صحت به مقصد رسیده‌اند.
مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در مازندران تعداد ثبت‌نامی مازندرانی‌ها برای خادمیاری را قریب 9هزار نفر ذکر کرد و گفت:تاکنون نزدیک به 7هزار نفر در کلاس‌های توجیهی و آموزشی خادمیاری شرکت کرده و کشیک حرم قریب 5هزار خادمیار مازندرانی فعال شده است.
 

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۲۸۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«مهر» در «فرانچایز ایران»

این مؤسسه منتخبی از توانمندی‌های بخش بازرگانی خود را در حوزه تولیدات محصولات هنری رضوی در دسته‌های مختلف؛ «تابلو»، «متبرک»، «دکوراتیو»، «زیورآلات»، «حجمی» و «زینتی»، از 11 اردیبهشت 1403، به مدت چهار روز در نمایشگاه فرانچایز ایران در محل مرکز دائمی نمایشگاه‌ها و رویدادهای بین‌المللی ایران مال معرفی کرده است.
این نمایشگاه با توجه به لزوم معرفی ظرفیت‌های نوین توسعه کسب و کار و اشتغال پایدار و همچنین در راستای توسعه زیست بوم کارآفرینی و نوآوری و با در نظر گرفتن فرصت‌های مورد توجه کشور در جهت رونق تولید برپا شده است. ششمین کنفرانس بین‌المللی فرانچایز ایران نیز در حاشیه این نمایشگاه با حضور ویژندهای معتبر داخلی و خارجی، مدیران ارشد سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی و خصوصی و تمامی علاقه‌مندان به این صنعت برگزار می‌شود.
 

طراحی محصولات با محوریت مکتب هنر رضوی
بیش از یک هزار محصول هنری مهر با همکاری هنرمندان مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی و سایر هنرمندان کشور با محوریت مکتب هنر رضوی طراحی شده و بخشی از آن‌ها به مرحله تجاری‌سازی و تبدیل به سوغات زیارت رسیده است.
علاقه‌مندان برای آشنایی بیشتر با محصولات هنری رضوی مهر می‌توانند به سامانه برخط فروش این محصولات مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی به نشانی اینترنتی www.aqartshop.com یا 3 فروشگاه آن در مشهدمقدس واقع در نبش ورودی باب الجواد(ع) حرم مطهر رضوی، مجتمع تجاری قدس و هتل قصر الضیافه مراجعه کنند.
شایان ذکر است، ششمین نمایشگاه تخصصی فرانچایز ایران تا 14 اردیبهشت ماه، در ساعات 14 تا 21 در محل مرکز دائمی نمایشگاه‌ها و رویدادهای بین‌المللی ایران مال به نشانی تهران، اتوبان شهید همت(غرب)، اتوبان شهید خرازی، پذیرای بازدیدکنندگان است.

منبع: آستان نیوز

دیگر خبرها

  • اعلام ویژه‌برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام‌جعفرصادق(ع)
  • تشییع شهدای تازه تفحص شده همزمان با شهادت امام جعفر صادق (ع) در اصفهان
  • ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام صادق (ع)
  • «مهر» در «فرانچایز ایران»
  • اعلام ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام صادق (ع)
  • ویژه برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت شهادت امام صادق(ع)
  • اعلام ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام صادق(ع)
  • مراسم دسته روی شهادت امام جعفر صادق (ع)در مازندران برگزار می شود
  • ۲ شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران آرام می‌گیرند
  • اعلام برنامه شهادت امام صادق در آستان علی بن باقر