Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ نایب رئیس فراکسیون مستقلین گفت: ما سعی می‌کنیم وزیری را که استیضاح و یا سوال از او در مجلس مطرح است به فراکسیونمان دعوت نکنیم تا شائبه دخالت در کار نمایندگی پیش نیاید.

غلامعلی جعفرزاده نماینده رشت و نایب رئیس فراکسیون مستقلین مجلس در خصوص زمان دیدار اصولگرایان و مستقلین با رییس جمهور، تاکید کرد: جلسه مستقلین با رییس جمهور ارتباطی به جلسه اصولگرایان با آقای روحانی ندارد و دو جلسه مجزا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما کاری به کار اصولگرایان و اصلاح‌طلبان نداریم.

او ادامه داد: ما سعی می‌کنیم وزیری را که استیضاح و یا سوال از او در مجلس مطرح است  به فراکسیونمان دعوت نکنیم تا شائبه دخالت در کار نمایندگی پیش نیاید. این اواخر که 4 وزیر به مجلس معرفی شد علیرغم اینکه پیشنهاد شد، با رییس جمهور نشست نگذاشتیم و قبول نکردیم و این نشست را برای فضای آرامتری گذاشتیم.

جعفرزاده در خصوص زمان برگزاری نشست مستقلین با رییس جمهور، گفت: کابینه شکل گرفته است و به نظر می‌رسد بعد از تعطیلات مجلس نشست مستقلین با رییس جمهور برگزار می‌شود. ما به دنبال این هستیم که شائبه‌ای نباشد که بگویند اینها رفتند و دستور گرفتند و درخواست‌هایی داشتند. می‌خواهیم نشستمان در جهت تعامل برای خدمت رسانی به مردم باشد.

نایب رئیس فراکسیون مستقلین با اشاره به استیضاح‌های مطرح شده در مجلس، گفت: اگر استیضاح کنندگان عضو فراکسیون باشند وهمراهی فراکسیون را بخواهند، باید تقاضا کنند و در دستور جلسه قرار می‌گیرد. آنها استدلال‌هایشان را مطرح می‌کنند و اگر قرار باشد همراهی شود رای گیری می‌شود اما تاکنون چنین درخواستی در فراکسیون نداشتیم.

او همچنین خطاب به وزرایی که به تازگی از مجلس رای اعتماد گرفتند، تاکید کرد: پیشنهاد ما به این وزرا این است که همراهی و تعامل منتج به خدمت بهتر به مردم را مدنظر قرار بدهند. شرایط کشور، شرایط وفاق، دوستی و همدلی است و این شرایط درگیری و تنش را نمی‌طلبد. بنابراین از آقای واعظی درخواست کردیم این موضوع را انتقال دهد و البته در نشست با وزرا هم بر این موضوع تاکید کردیم و آنها قول دادند و در این چند روزی که از رای اعتماد مجلس به آنها می ‌گذرد، پالس‌های خوبی دریافت کردیم.

نایب رئیس فراکسیون مستقلین در پایان گفت: بعد از استقرار کامل وزرا در دولت و پایان معارفه، آنها را به فراکسیون دعوت خواهیم کرد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح حسن روحانی مجلس شورای اسلامی غلامعلی جعفرزاده فراکسیون مستقلین راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۲۹۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور اولویت دارد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ سید محمدرضا هاشمی در جلسه شورای برنامه ریزی  با بیان اینکه در دور اول سفر ریاست جمهوری به استان ۷۴ میلیارد تومان اعتبار  جذب شد افزود: امیدآفرینی و جلب اعتماد مردم باید در برنامه کاری مسئولان قرار گیرد.

وی همچنین تاکید کرد : باتوجه به اینکه  سمنان یکی از استان‌های خشک و کم آب کشور است ضروری است کشت محصولات گلخانه ای توسعه یابد.
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان هم گفت: بمنظور کنترل و مهار تورم ، پارسال ۲۷۲ تن گوشت منجمد. ۵۲۴ تن گوشت مرغ منجمد. ۷ هزار و ۹۲۲ تن شکر و  یک هزارو ۴۵۰ تن برنج وارداتی در استان توزیع شد.
وی گفت: در همین مدت بمنظور کنترل تورم ۸۰ هزارتن گندم خوراکی و بذری. بیش از ۵ هزارتن جو. چهار صدو ۷۸ تن کلزا خریداری شد.
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: همچنین به همین منظور سال گذشته بیش از ۵۳ هزار مورد بازرسی و نظارت در بخش‌های مختلف عرضه و توزیع کالا‌ها در استان صورت گرفت.
تعیین کاربری زمین برای احداث مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی کیلومتر ۴۰ محور میامی - شاهرود و همچنین کیلومتر ۲۷ محور میامی - سبزوار از جمله مواردی بود که در این جلسه تصویب شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • عدالت باید در اجرای پروژه‌های عمرانی خوزستان رعایت شود
  • رییسی دو قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • جلسه منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌شود
  • جلسات قالیباف و رقبایش با منتخبان مجلس دوازدهم به روایت فرید موسوی /فعلا خبری از مرامنامه و مانیفست نیست
  • نوری قزلجه: فراکسیون مستقلین احتمالا برای ریاست مجلس و دیگر پُست ها کاندیدا دارد /تعداد اعضای فراکسیون ممکن است به ۱۰۰ نفر هم برسد
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • راهکارهای جذب بازماندگان از تحصیل بررسی شد
  • پیگیری مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور اولویت دارد
  • گاف بی بی سی درباره پروژه هواپیمای جت ۷۲ نفره ایرانی
  • نوری قزلجه: ریاست قالیباف از بیرون مجلس حمایت می‌شود /طرح‌های «صیانت» و «شفافیت» سفارش شده بودند /نگران رادیکال‌های مجلس آینده نیستم