Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: شهید سیدنورخدا موسوی در دوران مبارزه با تروریست ها غیرت، شجاعت و شهامت خود را در معرض عموم قرار داده است و جانش را در طبق اخلاص گذاشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک آیت الله سیداحمدمیرعمادی صبح امروز در مراسم تشییع شهید سیدنورخدا موسویضمن عرض تسلیت ایام حزن و اندوه مصیبت عظمای پیامبراکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) گفت: امسال آخر ماه صفر مصیبت بسیار دردناکی در استان لرستان اتفاق افتاده است و آن به لقا الله پیوستن شهید شاهد و شهید زنده سید نورخدا موسوی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اظهارداشت: شهید سیدنورخدا موسوی که از سادات جلیل القدر این خطه است در دوران مبارزه با تروریست ها غیرت، شجاعت و شهامت خود را در معرض عموم قرار داده است و جانش را در طبق اخلاص گذاشت و الگویی برای تمام مجاهدان فی سبیل الله شد.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به تحمل قریب یک دهه درد و رنج جانبازی در راه خدا خاطرنشان کرد: هر کسی که به منزل این شهید می رفت گویا انگیزه قوی و اراده مصمم و روحیه استوار پیدا می کرد و دلداده نظام، انقلاب و رهبری می شد و همین امر سبب ایجادمحوری برای تقویت روحیه جاماندگان از شهادت ومیثاق دلدادگان به شهدا و امام شهدا شد.

 

آیت الله میرعمادی با تأکید بر این که خانواده این شهید بزرگوار نقش اساسی در زندگی شهید سید نورخدا داشتند،گفت:  پدر این شهیدوالامقام امروز در همین مراسم تشییع به سردار اشتری گفت که سخن ما این است که رهبر انقلاب را تنها نگذارید و من دوست دارم فرزند دیگرم نیز در این راه شهید شود و رهبری تنها نباشد.

 

به گفته وی همسر صبور و خستگی ناپذیرشهید موسوی در طول این مدت زینب وار در کنار این شهید بود و به تعبیر خودش امانت خدا را به جدش رسول خدا(ص) در شب رحلت پیامبرگرامی اسلام(ص) تحویل داد.

 

وی فرهنگ ایستادگی و مقاومت را فرهنگی ماندگار دانست که انسان های پاک و مخلص در راه آن جانفشانی می کنند.

 

آیت الله میرعمادی با اشاره به پیام شهید گفت: تا نفس داریم برای انقلاب، نظام اسلامی و تحقق وعده های الهی پای رهبری و انقلاب ایستاده ایم و و خیل عظیم مردم ولایت مدار که امروز به عشق شهید در مراسم تشییع شرکت کردند گویای این حقیقت است.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۳۲۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب

جمعی از معلمان سراسر کشور در سالروز شهادت شهید مطهری با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.

به گزارش ایسنا، همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح امروز (چهارشنبه) با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار  کردند.

️این برنامه، از جمله دیدارهای سالانه رهبر معظم انقلاب است که در تکریم مقام معلم بطور پیوسته برگزار شده است.

این خبر تکمیل می‌شود

دیگر خبرها

  • شهید مطهری برای نخبگان فکری جبهه انقلاب یک اسوه تمام عیار است
  • زبان از بیان خدمات آیت الله جزایری برای انقلاب قاصر است
  • آیت‌الله جزایری از هیچ تلاشی برای اهداف انقلاب فروگذاری نکرد
  • آیت‌الله جنتی: معلمان، مجاهدان عرصه علم و فرهنگ هستند
  • آیت‌الله جنتی: معلمان مجاهدان عرصه علم و فرهنگ هستند
  • آیت‌الله جنتی: «معلمان» مجاهدان عرصه علم و فرهنگ هستند
  • آغاز دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب
  • شهید مطهری الگویی تعلیم و تربیت است
  • شهید مطهری الگویی ارزشمندی برای دانشجویان است
  • نیم قرن مجاهدت «فقیه مجاهد»/ از تاسیس شبکه ماهواره ای تا دانشگاه