Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار تالش با اشاره به قطعی گاز ۱۶۵خانوار تالشی از وصل شدن گاز ۸۵ خانوار تالشی خبرداد و گفت: اکنون گاز ۸۰ خانوار قطع است که پیگیر حل مشکلات آن ها هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی،باران شدید روزهای اخیر در گیلان برخی شهرستان های استان دچار آسیب کرده است در پی این بارندگی شدید رودخانه های شهرستان تالش دچار طغیان شدند و منجر مسدود شدن برخی راه های روستایی و قطعی گاز خانوارها شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 بر اثر تخریب جاده روستای آسیاب شم و شیخ محله اسالم گاز مصرفی بیش از۱۶۵ خانوار قطع شد که با تلاش مأموران اداره گاز مشترکین ۸۵خانوار وصل شد.

 

**‌ گاز 85 خانوار تالشی وصل شد

 

سید عیسی مهدوی در گفت و گو با خبرنگار 8دی با اشاره به آخرین وضعیت این شهرستان، اظهار کرد: در عرض یک ماه با ۳ سیل و آبگرفتگی مواجه شدیم، اظهار کرد: در ۲ سیل اخیر از فرصت استفاده کردیم و جریان آب را آرام کردیم تا از شدت آسیب ها کم شود و میزان آسیب دیدگی در بارندگی شدید اخیر کاهش پیدا کرد.

وی افزود: در منطقه "خرجگیل اسالم" یک آسیب در قالب آب بردگی برخی قسمت ها داشتیم و در بخش مرکزی در "میانکوه" دچار آب بردگی جاده ها، باغات و اراضی کشاورزی شده است.

فرماندار تالش با بیان اینکه در منطقه دهنه آسیب جزئی در انتهای جاده دهنه داشتیم، افزود: خداراشکر نسبت به قبل وضعیت بهتر است شده است و کارهای انجام شده مفید و مؤثر بود و بولدزر ها فعال اند تا ما بتوانیم در بحث بازسازی و ترمیم اساسی وضع را بهترکنیم.

مهدوی با اشاره به قطعی گاز ۱۶۵خانوار تالشی گفت:  اکنون این تعداد به ۸۰خانوار رسیده است و پیگیر وصل شدن گاز ۵۰ خانوار در خرجگیل هستیم.

وی با تأکید براینکه محورهای اصلی شهرستان مشکلی ندارند، اظهار کرد: یک مقدار جاده های فرعی آب گرفتگی دارند تا اقدامات بعدی را انجام دهیم.

در پی مسدود شدن برخی راه های روستایی آیت الله احمد پروایی نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان از راه ارتباطی روستای آسیاب شم دهستان خرجگیل اسالم که  بر اثر طغیان رودخانه ناورود تخریب و مسدود شده است، بازدید کرد.

 

 

**‌ طغیان رودخانه ها و قطع 8 راه روستایی در صومعه سرا

علی فتح الهی فرماندار صومعه سرا نیز اظهار کرد: آب آشامیدنی 280 خانوار در روستاهای رشته پلنگان، نارنج پره و لاوسر صومعه سراهم بر اثر آبگرفتگی قطع شد.

وی افزود: راه 8 روستای کتمجان سیاه خانی، شانده، للکی پشته، رشته پلنگان، لاوسر، خون آبکش، و سه سار صومعه سرا هم قطع شد.

فرماندار صومعه سرا بیان کرد: بر اثر بارش شدید در صومعه سرا، طغیان رودخانه ها و آبگرفتگی معابر، 200 خانه و واحد تجاری در روستاهای ضیابر، کتمجان، بهمبر، آقامحله، مازندران محله، تنیان، سیاه درویشان، شیخ محله، امندان و راجیر این شهرستان دچار آبگرفتگی شد.

 

 

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۳۲۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترمیم قبور آسیب‌دیده خلدبرین

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد،  صلواتی با اشاره به نشست و فرورفتگی برخی قبور خلدبرین یزد در اثر بارندگی، گفت: معمولا بعد از هر بارندگی شدید قبور واقع در بلوک‌های قدیمی (معراج‌ها) به علت پائین‌تر بودن از سطح معابر و عدم امکان دفع آب‌های سطحی و ساخت و ساز قبور قدیم با مصالح (خشت و.) دچار تخریب و فرورفتگی می‌شوند که معمولاً یک یا دو روز بعد از بارندگی این فرورفتگی‌ها مشخص می‌شود.   وی افزود: با شناسایی تخریب و فرورفتگی قبور و پس از اینکه این محدوده قابل تردد باشد، ظرف یک یا دو روز با ماسه بادی قبور آسیب‌دیده پر می‌شود و سنگ‌های قبور روی ماسه بادی‌های هم سطح شده قرار می‌گیرد.   رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری یزد با بیان اینکه موارد مربوط به بارندگی اخیر ان‌شاءالله تا یکشنبه رفع می‌شود، یادآور شد: در این موارد حق با مردم هست و ما وظیفه داریم در حداقل زمان ممکن این نقص را برطرف کنیم.

دیگر خبرها

  • قبور آسیب‌دیده خلدبرین ترمیم می‌شود
  • ترمیم قبور آسیب‌دیده خلدبرین
  • فیلم | جاده شهداد - نهبندان مسدود است
  • از تخریب ۵۰ راه روستایی در شهرستان گنبکی تا تاکید بر اجتناب از سفر
  • آغاز برداشت گندم از سطح سه هزار و ۵۰۰ هکتار از زمین‌های زراعی شهرستان بمپور
  • افتتاح ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش
  • آغاز برداشت گندم از زمین‌های زراعی شهرستان بمپور
  • طغیان رودخانه‌ها؛ هشدار وقوع سیلاب در سه استان جنوبی کشور
  • هشدار نارنجی برای یک نیمه کشور | بارش‌های سیل‌آسا و احتمال طغیان رودخانه‌ها در این استان‌ها
  • ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش افتتاح شد