Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-28@01:40:03 GMT

پلیس عاملان همکاری با تروریست‌های اهواز را آزاد کرد

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۳۴۳۵۶

رکنا: پلیس دانمارک ۳ نفری را که روز گذشته به اتهام تمجید از حمله تروریستی اخیر در ایران بازداشت کرده بود، آزاد کرد.

پلیس دانمارک ۳ نفر از اعضای گروهک الاحوازیه را که روز گذشته به اتهام تمجید از حمله تروریستی اهواز بازداشت کرده بود، آزاد کرد.

این سه نفر از اعضای گروهک «الاحوازیه» بودند که از عاملان حمله تروریستی ۲۲ سپتامبر در ایران (حمله تروریستی اهواز) تمجید کرده‌ بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلیس دانمارک اعلام کرد این سه نفر را مورد بازجویی قرار داده و پس از احراز بی‌گناهی آنان، دلیلی برای ادامه بازداشت نداشته است.

دادستان هم گفته است برای درخواست حبس موقت تا زمان برگزاری جسله دادگاه دلیلی وجود نداشته است.

سخنگوی پلیس دانمارک روز گذشته بدون اشاره به هویت افراد بازداشت‌ شده گفته بود: تمجید از حملات تروریستی نقض قوانین دانمارک است و این افراد یا جریمه می‌شوند یا به دو سال حبس محکوم خواهند شد.

در حمله تروریستی روز شنبه ۳۱ شهریور سال جاری به رژه نظامی در اهواز ده‌ها ایرانی شهید و زخمی شدند.

«یعقوب حر تُستری» سخنگوی گروهک تروریستی مذکور، دقایقی پس از حمله تروریستی اهواز در گفتگو با شبکه معاند «ایران اینترنشنال» از این حمله تروریستی تمجید کرد. برخی اعضای گروهک تروریستی الاحوازیه هم‌اکنون در دانمارک حضور دارند.

پس از حمله تروریستی اهواز وزارت خارجه کشورمان سفرای هلند و دانمارک را به دلیل حضور برخی از اعضای این گروهک تروریستی در این دو کشور احضار و مراتب اعتراض خود را اعلام کرد. وزارت خارجه دانمارک نیز ضمن محکوم‌کردن این حمله تروریستی وعده داد تحقیقاتی درباره حضور گروهک الاحوازیه در این کشور انجام می‌دهد.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز معلم جوان به دو دختر دانش آموز / آنها به همسر معلم همه ماجرا را لو دادند+عکس تصاویری از بوئینگ٧٤٧ که با شکم روی زمین در فرودگاه نشست! خوردن خیار کودک دوساله تنکابنی را تا پای مرگ برد کلک ثروتمندان روس برای معطل نشدن در ترافیک !+عکس ماجرای پولدار شدن پسرک واکسی تئاتر شهر تهران دسته ای از فلامینگوها باند فرودگاه خرم‌آباد را اشغال کردند!+فیلم اعدام سلطان سکه کمتر از یک ماه دیگر این زن با چکش کتک خورد / او مجبور شد سرپا بخوابد و چیزهای عجیبی بخورد!+ عکس وقتی فریبا و معصومه در خانه تنها بودند دوربین پنهانی شوهر همه چیز را لو داد! داماد در سفر ماه عسل عروس خانم را کشت و به دریا انداخت + عکس موشکهای ایرانی که اسراییلی ها از آن وحشت دارند+ تصاویر لحظه‌ای بی‌نظیر از رد شدن یک موشک از مقابل رزمنده یمنی+فیلم عاملان شهادت ستوان «حسین رفیعی» دستگیر شدند+عکس ماجرای بوسه ای که جان نوزاد 12 روزه را گرفت! فیلم لحظه حمله گروهک عبدالمالک ریگی به ماموران پلیس ایران / شهید سید نورخدا چه کرد؟ + فیلم حادثه ای تلخ این نوجوان بابلی را به کما برد + عکس تجاوز دختر مجرد به پسرهمسایه با دستهای خون آلود ! +عکس فیلم وحشتناک از سگ آزاری در زیبا کنار نوجوانی که ۲۰۰ کیلومتر دوستش امیرحسین را برای رسیدن به بارگاه منور رضوی هل داد + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها ارز و سکه پلیس حمله تروریستی اهواز تروریست بازداشت آزاد اهواز همکاری عکس دختر فیلم تصاویر قتل تجاوز اینستاگرام جمجمه شهید شهرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۳۴۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش در اروپا به گنجاندن سپاه در لیست تروریست‌ها

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، پیتر استانو روز جمعه در نشست با خبرنگاران در بروکسل گفت: من فقط می‌توانم آنچه را که بارها اعلام کرده‌ایم تکرار کنم. سپاه پاسداران و اعضای آن تمام توسط اتحادیه اروپا تحریم شده و نماینده عالی (مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا) نیز درباره (موانع) شناسایی این سازمان به‌عنوان نهاد تروریستی توضیح داده است.

وی عنوان کرد که نام سپاه پاسداران زمانی ممکن است در فهرست سازمان‌های به اصطلاح تروریستی اضافه شود که یک دادگاه اروپایی تصمیم مرتبطی را در این زمینه اتخاذ کند. اتفاقی که به گفته این مقام اروپایی تاکنون رخ نداده است.

بحث افزودن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان نهاد رسمی نظامی ایران، به فهرست سازمان‌های تروریستی، در مقطعی از ناآرامی‌های آذر ۱۴۰۱، به سوژه رسانه‌های غربی تبدیل شد. این طرح غیرقانونی به‌واسطه تحرکات گروه‌های ضد انقلاب و حمایت لابی رژیم صهیونیستی به محافل سیاسی هم راه‌پیدا کرد اما با شکست مواجه شد.

در انگلیس مقام‌های این کشور اعلام کردند که چنین اقدامی به مصلحت روابط دیپلماتیک دو کشور نیست و تمایلی به تشدید روابط با ایران ندارند. بر اساس گزارش‌ها دیوید کامرون وزیر امور خارجه انگلیس هم به تازگی در سفر به سرزمین‌های اشغالی آب پاکی را روی دست بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی ریخت و اعلام کرد که دولت لندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را به‌عنوان سازمان به اصطلاح تروریستی شناسایی نخواهد کرد.

در اروپا هم مسئول سیاست خارجی اتحادیه اعلام کرده است که چنین اقدامی بدون حکم دادگاه امکان پذیر نیست. جوسپ بورل هفته پیش در نشست با خبرنگاران گفت: ما به حکمی نیاز داریم که نشان دهد سپاه ایران در یک پرونده تروریستی دخیل بوده است. در شرایط کنونی چنین پرونده‌ای موجود نیست و من به همکارانم گفتم که پاسخ همانی که است چند ماه پیش اعلام شد.

دیگر خبرها

  • هلاکت ۷۰ عضو گروه تروریستی «الشباب» در سومالی
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت
  • آمریکا گروهک‌های تکفیری منطقه را احیا می‌کند
  • نتیجه حمایت آمریکا از تروریست‌ها، عملیات آنان در ایران و روسیه است
  • واکنش در اروپا به گنجاندن سپاه در لیست تروریست‌ها
  • وزرای دفاع عضو شانگهای حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کردند
  • محکومیت حمله رژیم صهیونیستی در اجلاس وزرای دفاع عضو شانگهای
  • محکومیت حمله رژیم رژیم صهیونیستی در اجلاس وزرای دفاع عضو شانگهای
  • حمله تروریستی به المپیک خنثی شد
  • بازداشت یک نوجوان به ظن تدارک حمله تروریستی در المپیک