Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی شهری (مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به شرایط اقتصادی جامعه از تعداد خیرین مدرسه ساز کاسته نشده است؟ گفت: در سال‌های اخیر تعداد خیرین مدرسه ساز هر روز افزایش داشته است و حضور خیرین نیک اندیش در امر مدرسه سازی نه تنها کاهش نداشته، بلکه هر سال به تعداد خیرین و میزان تعهدات آنها افزوده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به تعبیر دیگر شرایط اقتصادی جامعه تاثیری بر افزایش و کاهش تعداد خیرین مدرسه ساز نداشته است.

وی در خصوص میزان کمک خیرین مدرسه ساز توضیح داد: خیرین مدرسه ساز همواره در کنار نوسازی مدارس در احداث فضاهای آموزشی مشارکت داشته و بسیاری از کلاس‌های درس با همت این نیک اندیشان در حال احداث است.

او افزود: میزان تعهدات خیرین مدرسه ساز در هر سال افزایش داشته و این اعداد و ارقام مطابق آنچه در جشنواره‌های خیرین برگزار می‌شود، نمود پیدا کرده است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران با اشاره به میزان تعهد خیرین در سال ۱۳۹۷، گفت: در بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان تهران میزان ۶۶ میلیارد تومان تعهدات خیرین در جهت ساخت و مشارکت در احداث فضاهای آموزشی استان تهران و شهرستان های تهران گزارش شده است و با رایزنی هایی که در حال انجام است، بیشترین میزان این اعتبار محقق خواهد شد.

شهری تصریح کرد: خیرین مدرسه ساز در بیست سال گذشته تعداد ۱۱۶۷ مدرسه با ۱۲ هزار کلاس درس در استان تهران احداث کرده‌اند و این فعالیت همچنان ادامه دارد.

مدیر کل نوسازی مدارس استان تهران در پایان یادآور شد: در حال حاضر  وضعیت  فضاهای آموزشی فرسوده استان تهران به این صورت است که  از مجموع ۵۳ هزار و ۴۴۵ کلاس درس دولتی در استان تهران، بیش از ۲۳ هزار کلاس درس فرسوده هستند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: علی شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۳۸۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های این استان کویری در ۲۵ سال گذشته بی سابقه بود

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما محجوبی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای یزدگفت: میزان بارندگی‌های استان یزد در سال آبی جاری از اول مهرماه سال ۱۴۰۲ تا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳۹.۷ میلیمتر بوده و میزان بارندگی مدت مشابه سال آبی گذشته ۹۸.۸ و متوسط دوره آماری ۸۹.۷ میلیمتر است که این میزان بارندگی برای یکسال آبی در ۲۵ سال گذشته بی سابقه بوده است.
وی افزود: بارندگی‌های استان یزد در سال آبی جاری نسبت به سال گذشته تاکنون ۴۱.۴ درصد و نسبت به متوسط دوره آماری ۵۵.۸ درصد افزایش داشته است.
رئیس هیئت مدیره شرکت آب منطقه‌ای یزد در ادامه گفت: میزان بارندگی طی سال آبی جاری در تمام شهرستان‌های استان به جز شهرستان خاتم نسبت به میانگین دوره آماری افزایش داشته است.

کد خبر 850238 برچسب‌ها استان یزد خبر مهم آب و هوا - ایران سازمان هواشناسي باران

دیگر خبرها

  • بارش‌های این استان کویری در ۲۵ سال گذشته بی سابقه بود
  • خیرین مدرسه‌ساز بزرگ‌منش و اثرگذار هستند
  • کاهش چشمگیر میزان تولد نوزاد مبتلا به تالاسمی/ تهران حدود ۲ هزار بیمار تالاسمی دارد
  • بارندگی‌های بی سابقه در استان یزد
  • بارندگی‌های استان در ۲۵ سال اخیر بی سابقه بوده است 
  • خسارت ۵۰۰ میلیارد تومانی سیل به زیرساخت‌های مناطق عشایری
  • کاهش ۱۰۰ میلیمتری بارش برف و باران در تهران/ لزوم صرفه‌جویی در مصرف آب
  • نمایشگاه کتاب به مثابه پارک برای گشت‌وگذار نیست!
  • تعهد اشتغال ۷۵۰۰ فارغ‌التحصیل بیکار در همدان
  • دلایل کاهش تعداد پسران در آزمون کنکور امسال