Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ سعید نعمت الله نویسنده سریال «لبخند رخساره» با انتشار تصویری از خود و پریوش نظریه به شرح نکاتی در خصوص سانسور این سریال پرداخت که در ادامه از نظر می گذرانید:

«پست موقت:

نه که فیل م، یاد هندستون کرده باشه، نه. بلای روحی که سرمون اوردن توی لبخند رخساره رو هیچ وقت فراموش نمی کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا قبل از لبخند هیچ کدوم از کارهای من دچار سانسور نشده بود. توی ایام پخش قسمت آخر اما به شکل ناگهانی شب جلوی پخش کار گرفته شد. فرداش یه بابایی رو فرستادن باکس که نشست و توی یه فضای امنیتی که به وجود اورده بود، ٢٠ دقیقه از قسمت فینال زد و مجموعه سکانس هایی که از تخیل خلیل بر می اومد رو برداشت گذاشت به عنوان سکانس اصلی که خلیل میاد پیش بهناز و سکانس پایانی پری وشم حذف کردن. بعد پخش مردم ریختن به فحش دادن. فقط من و خانم نظریه حرف زدیم و از سانسور وسیع قسمت آخر گفتیم. بقیه عوامل انگار نه انگار که اصلن از چیزی خبر دارن. تا همین امروز که این پا ورقی عکس بالا رو مینویسم هر جا توی اتاقی از مدیران تلوزیون پا گذشتم بی رودروایسی اون چیزایی که باید می گفتم بهش گفتم. تلخ ترین موضوع این بود که فردای پخش قسمت پایانی آقایون مصاحبه کردن و نقد قسمت آخر رو کردن که ال بوده و بل بوده! باورتون میشه رفقا؟ خودشون خود خودشون کشتن و خود خودشون مراسم عزا براش گرفتن و های و های کردن. از اسم کار سانسور کردن تا فینال. هر چی گفتیم که به خرج مخاطب نرفت. من همیشه طرف حسابم مخاطب بود و ، ولاغیر. مخاطب ، رفیق، من خر ، شما کار درست ، سخت بود پی بردن به این سانسور گسترده در قسمت پایانی یه سریال جهان سومی توی یه تلویزیون جهان سومی با یه نویسنده جهان سومی و یه سانسور چی جهان سومی؟ هان کار درستا؟»

خبرنگار: فاطمه زاهد

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سریال سانسور لبخند رخساره دیباجی بهرنگ توفیقی سعید نعمت الله زیر پای مادر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۳۸۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«۸۷ متر» دوباره به تلویزیون بازگشت/خبر جدید کیانوش عیاری از سریال

به گزارش خبرنگار مهر، کیانوش عیاری کارگردان سینما و تلویزیون شب گذشته در برنامه «استودیو هشت» درباره ساخت سریال در تلویزیون به محمدحسین امیدی مجری برنامه بیان کرد: شرایط کاری و اینکه به پول نیاز داشتم باعث شد به تلویزیون بروم. سریال «روزگار قریب» را به خاطر پول ساختم چون مدتی هر فیلمی می ساختم با مشکل اکران مواجه می شد.

وی با اشاره به اکران نشدن برخی از آثارش عنوان کرد: این من را با نزول خوارها دچار مشکل کرده بود. پولی از نزول خوارها می گرفتم تا به عوامل فیلم هایم که با من کار می کنند، بدهم. چون قرار نبود در مشکلات با من شریک شوند.

عیاری با اشاره به اینکه برخی از فیلم‌هایش را هم برای حل مسایل مالی ساخته است، بیان کرد: سر «ویلای ساحلی» هم پول نداشتم و در این فیلم شریک هم داشتم.

این کارگردان درباره سریال «۸۷ متر» که قرار بود از پلتفرم ها پخش شود، توضیح داد: خود ما هم نسبت به این سریال سردرگم بودیم اما احتمالا ظرف ۱۰ تا ۱۵ روز آینده تکلیف مشخص و از تلویزیون پخش می‌شود. این سریال از شبکه یک روی آنتن می رود.

سال گذشته مهدی نقویان رییس سیمافیلم اعلام کرد که سریال «۸۷ متر» قرار است در یکی از پلتفرم ها به پخش برسد اما در این مدت هیچ خبری از پخش سریال در پلتفرم‌ها مطرح نشد.

کد خبر 6099424 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • «۸۷ متر» دوباره به تلویزیون بازگشت/خبر جدید کیانوش عیاری از سریال
  • سریال «بدل» به تلویزیون می‌رسد
  • بازیگر «نون خ»: چند بار تا مرز خفگی رفتم
  • ادامه «بدقولی کنداکتوری تلویزیون» با رخنه شبکه یک
  • رخنه به قلب دشمن
  • رکوردشکنی عجیب و غریب سریال گناه فرشته!
  • چرا پخش یک سریال از تلویزیون با بازی پژمان جمشیدی متوقف شد؟
  • نرخ سرسام‌آور سریال‌سازی تلویزیون فاش شد
  • بازیگر پایتخت در سن ۷۱ سالگی |‌ عکس
  • (ویدئو) سکانسی از قسمت جدید افعی تهران در فضای مجازی وایرال شد