Web Analytics Made Easy - Statcounter

فتاحی به اظهارات امید نمازی واکنش نشان داد.

طرفداری- سعید فتاحی، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در مورد اظهارات امید نمازی مبنی بر وقفه‌های لیگ برتر و عدم برگزاری مسابقه ذوب‌آهن با پرسپولیس گفت:

تقویم مسابقات لیگ برتر سه  چهار ماه قبل از شروع لیگ تهیه و به باشگاه‌ها ارائه شد حتی از مربیان و باشگاه‌ها نظرهای مشورتی برای تنظیم بهتر برنامه مسابقات گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از فارس، وی افزود:

لیگ برتر ایران مثل تمامی لیگ‌های حرفه‌ای در روزهای فیفا تعطیل می‌شود و این مسئله در تقویم مسابقات هم گنجانده شده بود، فقط بحث لیگ قهرمانان آسیا مطرح است که در واقع با توجه به موفقیت و صعود پرسپولیس به فینال مسابقات تداخلی در برنامه لیگ قهرمانان با لیگ برتر ایجاد شده است که اگر منطقی به قضیه نگاه کنیم موفقیت نماینده فوتبال کشورمان در آسیا به سود همه باشگاه‌ها و فوتبال کشورمان خواهد بود.بنابر این از مربیان لیگ‌ برتری می‌خواهم در اظهارنظرهای خود دقت لازم را داشته باشند و عدم نتیجه‌گیری خود را به برنامه مسابقات و وقفه‌های از پیش تعیین‌شده در این رقابت‌ها ربط ندهند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۳۸۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشاورز: در فوتسال آسیا تیمی نداریم که ایران را به چالش بکشد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، حضور تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا و رقابت های جهانی پیش رو موضوع برنامه پنج شنبه مجله فوتبال شبکه خبر بود.
در این برنامه محمد کشاورز، مربی و کارشناس فوتسال کشورمان اظهار داشت: ازبکستان میزبان جام جهانی و تیم خوبی است، اما تیم ایران در تمام ۳۰ بار رویارویی با این تیم همواره تیم برتر میدان بوده است و به یاد ندارم حتی یک مساوی مقابل ملی پوشان کشورمان کسب کرده باشد. رمز موفقیت تیم ایران در بازی‌های پیش رو توجه به کار تیمی و عجله نکردن برای کسب نتیجه است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • تیم میکس ریکرو ایران از صعود به نیمه‌نهایی بازماند
  • کشاورز: در فوتسال آسیا تیمی نداریم که ایران را به چالش بکشد
  • انگیزه سرمربی الهلال: فرصت جدید برای موفقیت!
  • کاپ جهانی تیراندازی با کمان| تیم میکس ریکرو کشورمان از صعود به نیمه نهایی بازماند‌
  • تیم میکس ریکرو کشورمان از صعود به نیمه نهایی بازماند
  • هاکی روی یخ جوانان آسیا؛ نمایندگان کشورمان نتیجه را مقابل تایلند واگذار کردند
  • استوری جالب اوسمار برای میثاقی
  • (عکس) استوری اینستاگرامی اوسمار برای محمدحسین میثاقی
  • سعید و رفقا به دنبال کاپ آسیا
  • دلال‌ها آفت فوتبال کشور هستند/ضرورت شناسایی استعدادهای جوان تبریز