Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-29@16:46:31 GMT

زنی 40 ساله با 44 فرزند+عکس

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۳۹۹۰۵

زنی 40 ساله با 44 فرزند+عکس

رکنا: مریم بابیریه ۴۴ فرزند از یک مرد بدنیا آورده اما بدون او آنها را بزرگ می کند.

مریم ناباتانزی بابیریه از اوگاندا همیشه در آرزوی داشتن خانواده بزرگ با 6 فرزند بود.

آرزوی او برآورده شد و در سن 40 سالگی، مادر 44 فرزند شد که پدرشان نسبت به وجود آنها بی تفاوت است. او بارورترین زن آفریقاست.

بطور دقیق نمی توان سن واقعی او را مشخص کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرنگاران وبگاه طبی Pulse Live Kenya اطلاع دادند که او در سال 2017 گفته بود 39 سال دارد. اما شبکه تلویزیونی «کنیا سیتیزن» در برنامه ویژه سال 2018 اعلام کرد او 38 سال دارد. احتمالا 38 سال درست تر است، زیرا در سال 1993 در سن 12 سالگی او را شوهر دادند. اما آنچه بلاتغییر باقی می ماند تعداد بچه هاست.

به گزارش اسپوتنیک، مریم در طول این چند سال 44 فرزند بدنیا آورده است که 38 فرزند او زنده هستند. در بین آنها 6 زوج دوقلو، 4 سه قلو و 3 چهار قلو. 10 تای آنها دختر هستند و بقیه پسر. بزرگترین آنها 24 سال و کوچکترین آنها 2 سال دارد.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

راز تماس تلفنی خاشقجی ساعتی قبل از قتل با خبرنگار ایرانی چه بود !؟ سلفی تلخ مادر قبل از مرگ بچه اش بر اثر گرسنگی +تصاویر کار زیبای مرد دماوندی با جغد شاخ دار+ عکس بازگشایی جعبه سیاه دو پروژه ضد روحانی «مشهد» و «پشیمانیم» شکایت شیطان‌پرستان از یک سریال! رانندگی وحشتناک دختر بچه ایرانی با تریلی 18 چرخ در جاده + فیلم این 10 پسر و دختر جوان شاهرودی با رفتار غیر اخلاقی یک روستا را بهم ریختند اطلاعیه مهم سپاه ایرانشهر / چگونه 2 گروگان آزاد شدند همخوابی اجباری پسر 17 ساله با زن دوست صمیمی پدرش + عکس تجاوز معلم جوان به دو دختر دانش آموز / آنها به همسر معلم همه ماجرا را لو دادند+عکس این زن با چکش کتک خورد / او مجبور شد سرپا بخوابد و چیزهای عجیبی بخورد!+ عکس وقتی فریبا و معصومه در خانه تنها بودند دوربین پنهانی شوهر همه چیز را لو داد! تجاوز دختر مجرد به پسرهمسایه با دستهای خون آلود ! +عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا تجاوز به بازیگر زن عرب سریال ایرانی حوالی پاییز در اتاق خواب + فیلم

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها ارز و سکه پسر عکس فرزند زوج یک مرد عکس فیلم نجات شهرستان دختر قتل جهان تجاوز اتهام مرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۳۹۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری مادری که فرزند ۱۱ ساله خود را به قتل رسانده بود خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حسین ترکیان اظهار کرد: در پی وصول شکایت مادری مبنی بر فقدان دختر ۱۱ ساله، موضوع در دستور کار کاراگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی استان قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، بررسی‌های تخصصی کاراگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی استان اصفهان آغاز که در نتیجه اقدامات صورت گرفته مشخص شد مادر کودک گمشده، با اظهارات ضد و نقیض خود قصد گمراه کردن پلیس را دارد.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان تصریح کرد: مادر این کودک دستگیر و در بازجویی‌های فنی و تخصصی و در مواجهه با مدارک و ادله کاراگاهان جنایی، پرده از راز قتل دختر ۱۱ ساله خود برداشت و گفت که در روز حادثه دخترم را به یک باغ متروکه خارج از شهر بردم و اقدام به وارد کردن چندین ضربه چاقو به وی کردم، سپس جنازه او را آتش زدم و از محل متواری شدم و با مراجعه به پلیس، مفقودی کودکم را اعلام کردم.

ترکیان خاطرنشان کرد: با اعتراف مادر به قتل دختر ۱۱ ساله خود، کاراگاهان به صحنه جرم اعزام و جسد سوخته شده طفل، کشف شد، قاتل به همراه پرونده تشکیل شده، جهت انجام اقدامات قانونی و بررسی علل و انگیزه جرم در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

کد خبر 748824

دیگر خبرها

  • جزئیات تسیهلات ازدواج و فرزندآوری
  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد
  • تجاوز جنسی ۴ مرد افغان به نوجوان ایرانی در تهران | التماس کردم فایده نداشت! +فیلم
  • جزئیات تجاوز چهار افغانی به فوتبالیست ایرانی
  • افشای راز قتل همسر و فرزند با آتش افروزی
  • مریم خمینی نوه امام در خارج از کشور چه کاره است؟
  • سندروم استکهلم در مدارس ابتدایی/ کودک آزاری مدرن: تلقین حس ناکافی بودن!
  • سندروم استکهلم در مدارس ابتدایی/ فرزندتان را به ربات آزمون دهنده تبدیل نکنید!
  • راز قتل همسر و فرزند با آتش افروزی
  • نوه امام خمینی در خارج از کشور چه کاره است؟