Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@23:42:18 GMT

شمارش معکوس برای نابودی آمریکا آغاز شده است

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۴۱۳۶۱

شمارش معکوس برای نابودی آمریکا آغاز شده است

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی نعمت زاده در خطبه های نماز جمعه شهر مرند اظهارداشت: در روزهای اخیر با وجود اینکه آمریکا تمام تلاش و تبلیغات خود را جهت کم رنگ کردن حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان کرده بود اما ملت ایران در راهپیمایی امسال حتی با شکوه تر از سالهای قبل حضور یافتند.
وی افزود: ما در سالهای گذشته تحریم جهانی علیه خود را با موفقیت پشت سر گذاشته ایم و اکنون نیز در حالیکه فقط آمریکا و چند حامی آن درصدد اعمال تحریم بر علیه ایران هستند و ده کشور قدرتمند اقتصادی از اعمال تحریم علیه ایران معاف شدند بطور قطع پیروزی با ما خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نعمت زاده با بیان اینکه ملت ایران هیچوقت تسلیم دشمن نشده و نخواهد شد تصریح کرد: در این شرایط که آمریکا مثل گذشته توطئه و خیانت های خود را انجام می دهد باید جدی و قوی باشیم و مسئولین نیز باید تکریم و خدمت بیشتر به مردم ارائه کنند.
وی گفت: هرچند دولت و قوه قضائیه در مقابله با اخلالگران اقتصادی عملکرد خوبی داشتند اما این اقدامات کافی نیست و در این زمینه باید بیشتر عمل کرده و برخورد عملی و ملموس انجام دهند.
امام جمعه مرند همچنین با اشاره به رزمایش بی نظیر عاشقان مکتب حسینی در اربعین اظهار داشت: راهپیمایی اربعین که با حضور چندین میلیون نفر از کشورهای مختلف جهان رنگ بین المللی به خود گرفته نمایش قدرت مکتب اسلامی و عظمت عاشورا است.
وی در ادامه با تبریک فرارسیدن اول ربیع الاول گفت: پس از 1440 سال و با وجود همه توطئه های دشمن و همراهی برخی دولت های منافق اسلامی، کفر و یهود نتوانسته جلوی پیشرفت اسلام که آئین خداست و برای همه انسان ها آمده است را بگیرد.
حجت الاسلام نعمت زاده با بیان اینکه آمریکا بعد از انقلاب اسلامی انواع توطئه ها را علیه ایران انجام داده است، خاطرنشان کرد: با وجود اینکه ما هم در برابر توطئه های آمریکا هزینه دادیم اما امروز به برکت وجود مردم مومن و انقلابی و ایستادگی آنها، آمریکا به دولتی بی آبرو و بی حیثیت تبدیل گشته که شمارش معکوس برای نابودی اش آغاز شده است.
وی همچنین ضمن تسلیت بمناسبت سالروز شهادت سردار حسن تهرانی پدر موشکی ایران گفت: سردار تهرانی از جمله مردانی است که در جهت حفظ این مملکت همه تلاش خود را انجام داده و باعث شدند اکنون کشور ما در اوج قدرت باشد.
/3071/9916
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی انقلاب اسلامی تبلیغات خطبه های نماز جمعه عاشورا آمریکا راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۴۱۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه تالار مرکزی سنندج با پیشرفت مطلوبی در حال انجام است

به گزارش خبرنگار مهر، کیومرث حبیبی شامگاه چهارشنبه در نشست اعضای شورای اسلامی شهر با استاندار که با حضور فرماندار و شهردار سنندج و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد، اظهار کرد: تالار مرکزی سنندج به عنوان یکی از پروژه‌هایی که با مشکلات زیاد به این دولت تحویل داده شد اکنون با پیشرفت خوبی جلو می‌رود که در ارتقای وجهه فرهنگی شهر سنندج اثرگذار است.

وی افزود: ساخت تالار مرکزی سنندج از ۱۹ سال پیش آغاز شده و این پروژه با ۱۴ هزار مترمربع زیربنا بزرگترین پروژه فرهنگی هنری غرب کشور به شمار می‌رود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان همچنین به حق سهم شهرداری در اراضی الحاقی شهر پرداخت و بیان کرد: سهم شهرداری سنندج در اراضی الحاقی طی ۳۲ سال گذشته تا قبل از آغاز به کار دولت سیزدهم از سوی راه و شهرسازی استان پرداخت نشده است.

حبیبی یادآور شد: از آغاز به کار دولت سیزدهم حتی یک مترمربع تغییر کاربری بدون اینکه حق سهم شهرداری پرداخت شود به شهر سنندج صورت نگرفته است

وی با تاکید بر بازنگری طرح جامع شهر سنندج در سال‌جاری گفت: طرح جامع شهر سنندج به سال ۸۷ برمی‌گردد و فرایند طولانی بودن تدوین و تأیید طرح تفصیلی شهرها تنها مشکل استان کردستان نیست و در بسیاری از استان‌های کشور همین منوال حاکم است.

کد خبر 6094874

دیگر خبرها

  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • دفاع موشکی ایران در مقابل اسرائیل زمینه نابودی هر چه زودتر رژیم صهیونیستی را فراهم می‌کند
  • شمارش معکوس برای تقسیم تهران /استان های غربی و شرقی با محوریت کدام شهرها تشکیل می شود؟
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۴ روز دیگر
  • اعتراضات دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی نشان از افول و نابودی زودهنگام این رژیم دارد
  • دشمنانی که به دنبال ناامیدی مردم ایران بوند در حال نابودی هستند
  • شمارش معکوس آغاز نمایشگاه کتاب تهران و درگذشت پل آستر
  • شمارش معکوس برای آغاز حج تمتع / نخستین کاروان عمره‌گزاران امروز بازمی‌گردد
  • شمارش معکوس برای آغاز حج تمتع / اولین کاروان عمره‌گزاران امروز بازمی‌گردد
  • پروژه تالار مرکزی سنندج با پیشرفت مطلوبی در حال انجام است