Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان – مهاجم انگلیسی تیم فوتبال تاتنهام به عنوان بهترین بازیکن هفته چهارم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا معرفی شد. ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۸ ورزشی فوتبال جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با پایان یافتن بازی‌های هفته چهارم مرحله گذوهی لیگ قهرمانان اروپا، بهترین بازیکنان این هفته از مهمترین تورنمنت باشگاهی دنیا معرفی شدند که هری کین، مهاجم انگلیسی تیم فوتبال تاتنهام بالاتر از همه آنها قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجم ملی‌پوش تاتنهام در بازی سه‌شنبه تیمش مقابل پی‌اس‌وی آیندهوون در ورزشگاه ومبلی، هر دو گل پیروزی 2 بر یک سفیدپوشان لندن را به ثمر رساند و در مجموع چهار بار توپ را به سمت دروازه نماینده هلند شلیک کرد.

میلان پاوکوف، مهاجم تیم ستاره سرخ که هر دو گل برد 2 بر صفر تیمش مقابل لیورپول را در بلگراد زد، ریاض محرز، هافبک الجزایری منچسترسیتی (کسی که در پیروزی 6 بر صفر تیمش مقابل شاختار یک گل زد و دو پاس گل داد) و کریم بنزما، مهاجم فرانسوی رئال مادرید دو گل از پیروزی 5 بر صفر تیمش مقابل ویکتوریا پلژن زد، دیگر کاندیداهای کسب بازیکن هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا بودند.

در همین حال تک گل یوونتوس در شکست خانگی‌اش مقابل منچستریونایتد که به شیوه‌ای زیبا توسط کریستیانو رونالدو، با پاس بلند و شوتی سرضرب توسط این بازیکن پرتغالی به ثمر رسید هم به عنوان زیباترین گل هفته چهارم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا شناخته شده است.

انتهای پیام/

R1015163/P1015145/S3,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۴۱۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسی توقف ناپذیر؛ تاریخ سازی لئو در آمریکا و جهان

قهرمان جام جهانی 2022 قطر در لیگ آمریکا با یک تیر دو نشان زد.

به گزارش فارس، لیونل مسی در 7 بازی لیگ آمریکا 9 گل به ثمر رساند و خودش را «آقای گل و تیمش را صدرنشین لیگ کرد».

دارنده 8 توپ طلای بهترین بازیکن دنیا با دستمزد سالیانه 50 میلیون یورو برای اینتر میامی توپ می زند.

اینتر میامی بامداد امروز(یکشنبه) به مصاف نیوانگلند رفت و با نتیجه 4 بر یک به پیروزی رسید.

مسی در این بازی موفق شد 2 گل برای تیمش به ثمر برساند و 2 پاس گل داد تا با کسب امتیاز 8.8 بهترین بازیکن زمین شود.

شبکه ESPN  می نویسد که لیونل مسی در این بازی یک «رکورد بزرگ لیگ آمریکا» را به نامش ثبت کرد و به «اولین بازیکن تاریخ تبدیل شد که در 7 بازی موفق شده با به ثمر رساندن 9 گل و 7 پاس گل 16 امتیاز را برای تیمش کسب کند».

نشریه اسپورت گزارش می دهد که «لیونل مسی به اولین بازیکن تاریخ فوتبال تبدیل شد که در به ثمر رسیدن 1200 گل در دوران فوتبالی اش مشارکت کرده است».

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مسی این روزها غمگین است (عکس) کفش های لیونل مسی (عکس)

دیگر خبرها

  • بارکولا: الگوگیری از ذهنیت و سخت‌کوشی رونالدو مرا به این جایگاه رسانده
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم
  • ستاره بارسا: بلینگام بهترین بازیکن جهان است
  • مسی توقف ناپذیر؛ تاریخ سازی لئو در آمریکا و جهان
  • رونالدو مغلوب پرنده سعودی شد!
  • پیام کوتاه رونالدو پس از پیروزی با النصر
  • بهترین پنالتی زن تاریخ فوتبال کیست؟
  • تداوم همکاری رم با سردار آزمون در گروی کسب‌ سهمیه لیگ قهرمانان اروپا
  • ستارگانی که با رویای 'رونالدو شدن' بزرگ شدند!
  • صعود هوادار و گل گهر به مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی فوتبال