Web Analytics Made Easy - Statcounter

در هفته دوازدهم رقابتهای لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور ، تیم نساجی مازندران از ساعت 15 امروز در حضور تماشاگرن پرشورش در ورزشگاه شهید وطنی به مصاف استقلال خوزستان رفت. 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مازندران ، نساجی مازندران که در 11 مسابقه گذشته اش پنج شکست، پنج مساوی و تنها یک پیروزی در هفته پنجم مقابل نفت مسجدسلیمان داشته، امیدوار است امروز در قائم‌شهر که از استقلال خوزستان میزبانی می‌کند، دومین برد فصل را هم برابر یک تیم جنوبی دیگر جشن بگیرد تا شرایط خوبی برای ادامه فصل پیدا کند ولی در سمت مقابل ، شاگردان یزدی نمی‌خواهند برابر نساجی که یک پله در جدول پایین‌تر از آنهاست امتیاز از دست بدهند یا حداقل شکست بخورند؛ نساجی در تلاش است در حضور تماشاگران خود از بحران خارج شود و آبی‌های خوزستان نیز می‌خواهند به جمع تیم‌های میانه جدول برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داوری این دیدار بر عهده  مهدی مرجان‌زاده با کمک‌های علیرضا ایلدروم و یعقوب سخندان است و محمدعلی فروغی ناظر است.

جواد نکونام برای این بازی تیم نساجی را با ترکیب زیر به میدان فرستاد:

حامد لک، جورجی ولسیانی، ابوالفضل علایی، مجتبی ممشلی، حمیدرضا دیوسالار، مهرداد عبدی، احمد عبدالله‌زاده، علی‌اصغر عاشوری، امید سینک ، سید محمد میری و محمد عباس‌زاده.

داریوش یزدی هم ، تیم استقلال خوزستان را با این ترکیب به میدان فرستاد:

فرزین گروسیان، میثم شاه‌مکوندزاده، احمد آل‌نعمه، مهرداد پورابوالقاسم، میثم کریمی، ایوب کلانتری، وحید نامداری، ایمان مبعلی، یونس دلفی، محمد شریفی و وحید خشتان.

شرح گلها:

نساجی 1 استقلال خوزستان 0 (دقیقه 28: سید محمد میری): امید سینک فرار سریعی از سمت راست زمین انجام داد و ارسال کوتاه دقیقی انجام داد که علی‌اصغر عاشوری نتوانست با ضربه نمایشی دروازه استقلال خوزستان را باز کند تا توپ به میری برسد و این بازیکن با ضربه تمام کننده گل اول نساجی را به ثمر رساند.

نساجی 2  استقلال خوزستان 0 (دقیقه 56: علی‌اصغر عاشوری): عاشوری پشت محوطه جریمه به مهرداد عبدی پاس داد که شوت سر ضرب و پای چپ او پس از برخورد به تیرک افقی دروازه و ریباند شدن، توسط علی‌اصغر عاشوری تبدیل به گل دوم شاگردان نکونام شد.

اخطار:

ایمان مبعلی(29) محمد شریفی(4+45) از استقلال خوزستان

ابوالفضل علایی(31) و(45)، مجتبی ممشلی(45) از نساجی

اخراج:

ابوالفضل علایی( دقیقه 45 ) از نساجی مازندران

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور نساجی میزبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۴۲۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس - نساجی بدون حضور زنان

تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته بیست‌وششم لیگ برتر در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف پرسپولیس خواهد رفت. با تصمیم شورای تامین استان مازندران بانوان تماشاگر نمی‌توانند در این بازی در ورزشگاه حضور داشته باشند و این بازی را از نزدیک تماشا کنند. این تصمیم برای دیدار نساجی برابر استقلال هم اتخاذ شده است.

قرار است در جایگاه بانوان ورزشگاه وطنی، تماشاگران تیم مهمان یعنی پرسپولیس قرار بگیرند.

دیگر خبرها

  • آغاز بلیت فروشی دیدار نساجی و پرسپولیس
  • ساکت الهامی و یک انگیزه مهم برای شکستن رکورد پرسپولیس
  • شورای تامین، زنان را از تماشای بازی پرسپولیس و استقلال با نساجی محروم کرد
  • شورای تامین اجازه نداد؛ بازی پرسپولیس / استقلال با نساجی بدون زنان
  • نساجی- پرسپولیس؛ نبرد پایین و بالای جدول
  • پرسپولیس - نساجی بدون حضور زنان
  • روز غیرمنتظره آزادی مقابل پرسپولیس
  • ساخت کمپ تمرینی برای تیم فوتبال نساجی در قائمشهر
  • توقف نمایندگان مازندران در لیگ فوتسال کشور
  • روزگار سیاه فوتبال خوزستان، تیره‌تر از رنگ نفت؛ محکوم به سقوط!