Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع تیم فوتبال سپاهان گفت: خوشبختانه تیم به جایی رسیده که بدون حضور چندین بازیکن خود نیز نتیجه خوبی بگیرد. ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۰ استانها اصفهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سیاوش یزدانی در جمع خبرنگاران درباره پیروزی 3 بر صفر تیمش برابر سایپا در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: سایپا هفته گذشته در ورزشگاه آزادی استقلال را شکست داده بود و با آنالیز این بازی، می‌دانستیم که این تیم چطور به سمت دروازه ما حمله می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خوشبختانه در دیدار با سایپا از تمرکز کافی برخوردار بودیم و موفق شدیم در ابتدای بازی به گل برسیم و بازیکنان توانستند بازی را مدیریت کنند.

مدافع تیم فوتبال سپاهان با اشاره به غیبت 6 بازیکن تیمش در بازی با سایپا گفت: با این وجود سپاهان به وضعیتی رسیده که می‌تواند بدون حضور چند بازیکن خود نیز نتیجه خوبی بگیرد. دیدار با سایپا یکی از بازی‌های خوب ما در طول فصل بود و این پیروزی را به هواداران سپاهان تبریک می‌گویم.

انتهای پیام/

R41346/P1494/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۴۴۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام حذفی فوتبال / رستگاری ملوان در دقیقه ۱۱۹

آفتاب‌‌نیوز :

در ادامه رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور و از مرحله یک‌هشتم نهایی این مسابقات ملوان از ساعت ۱۸:۳۰ روز جمعه پذیرای تیم فوتبال سایپا بود. این بازی در ورزشگاه سیروس قایقران انزلی و با قضاوت مهرداد خسروی برگزار شد.

تنها ۲ دقیقه بعد از گل ملوانی‌ها، محمدحسین خسروی کار را به تساوی کشاند تا دو تیم در نتیجه برابر شوند. این بازی در پایان وقت‌های قانونی سرانجامی نداشت تا تکلیف تیم برنده در وقت‌های اضافه یا ضربات پنالتی مشخص شود.

در شرایطی که وقت‌های اضافه بازی به ثانیه‌های پایانی نزدیک می‌شد حسین صادقی در دقیقه ۱۱۹ کار را برای ملوان تمام کرد تا این تیم لیگ برتری جواز صعود را کسب کند.

ترکیب ملوان بندرانزلی:

افشار صداقت، آرمان اکوان، میلاد باقری، ابوذر صفرزاده، پدرام قاضی‌پور، مجید عیدی، پرهام موقعری، محمدرضا بردبار، مهران احمدی، محمد عمری و محمدرضا سلیمانی

سرمربی: مهدی تارتار

ترکیب سایپا:

نیما علی‌پور، رضا فرجی، محمدحسین خسروی، سیدمحمد طا‌ها طباطبایی، رامین آقالو، احسان هادیان، محمود شفیعی، احسان جودکی، امیرحسین نعمتی و علیرضا ملکی

سرمربی: مجتبی سرآسیایی

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • جام حذفی فوتبال / رستگاری ملوان در دقیقه ۱۱۹
  • یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا رخ داد
  • تساوی ملوان و سایپا در ۹۰ دقیقه/ کار به وقت های اضافه کشیده شد
  • تداوم غیبت ایرانی‌های کایسری‌اسپور
  • انتقاد تند کاپیتان سرخ‌ها از چند بازیکن این تیم!
  • واکنش عجیب سیاوش یزدانی به حذف الهلال!
  • غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان
  • خرید مدافع در سپاهان جزیی از تیم‌بستن نیست/ آن‌ها به هیچ توپی نه نمی‌گویند!
  • چهره متفاوت یزدانی بعد از سروصدای انتقامی (عکس)
  • غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی؛ او آماده نیست؟