Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-07@03:15:17 GMT

پیش بینی بارش باران در کشور

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۴۸۵۹۷

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت:امروز( ۱۹ آبان‌ماه) در مناطقی از جنوب غرب و جنوب کشور بارش باران گاهی به شکل رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود. ناطقان: احد وظیفه اظهار کرد: فردا (۲۰ آبان ماه) بارش در جنوب غرب و جنوب کشور ادامه پیدا می‌کند و گستره آن مرکز و شرق را در بر خواهد گرفت. ادامه فعالیت این سامانه بارشی روز دوشنبه (۲۱ آبان ماه) در مرکز و شمال شرقی کشور پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اضافه کرد: از بعد از ظهر فردا (۲۰ آبان ماه) به‌تدریج با شمالی شدن جریانات روی دریای خزر بارش در سواحل غربی آن آغاز و گستره آن روز دوشنبه (۲۱ آبان‌ماه) علاوه بر سواحل غربی به سواحل مرکزی دریا و شمال غربی کشور کشیده می‌شود.
به گفته وی روز دوشنبه (۲۱ آبان‌ماه) دریای خزر مواج پیش‌بینی می‌شود.
وظیفه در پایان درباره وضعیت جوی پایتخت اظهار کرد: آسمان تهران فردا و پس فردا (۲۰ و ۲۱ آبان ماه) نیمه ابری، اوایل شب ابری همراه با بارش پراکنده پیش بینی می‌شود. بیشترین و کمترین دمای تهران فردا به ۱۶ و ۱۰ درجه سانتیگراد می‌رسد. بیشترین و کمترین دمای هوای پایتخت روز دوشنبه ۱۷ و ۱۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
منبع: ایسنا برچسب ها: بارش باران ، هواشناسی ، وضعیت جوی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: بارش باران هواشناسی وضعیت جوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۴۸۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده چالوس یکطرفه شد/بارش باران در جاده‌های ۱۰ استان

مرکز مدیریت راههای کشور سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از یکطرفه شدن جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال و بارش باران در جاده‌های ۱۰ استان کشور خبر داد. - اخبار اقتصادی - به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راههای کشور سازمان راهداری تردد از آزادراه تهران - شمال و محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع است.

در زمان حاضر در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل ماسال تا هزارچم و محدوده سیاه بیشه و محور هراز مسیر (شمال به جنوب) محدوده های سه راهی چلاو ، بایجان ، شنگلده و آب اسک ترافیک سنگین است.

در محور فیروزکوه و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) تردد روان بوده و محور فیروزکوه دارای بارش باران و سایر محورهای شمالی فاقد مداخلات جوی هستند.

مرکز مدیریت راههای کشور از بارش باران در برخی محورهای استان‌های اردبیل، مازندران، گلستان، سمنان، فارس، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، کردستان و کرمانشاه خبر داده است.انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امروز در کدام استان ها باران می آید؟
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت / بارش باران در محورهای ۱۱ استان
  • کاهش دما در شمال شرق و استان‌های ساحلی / امروز و فردا در کدام مناطق باران می‌بارد؟
  • آغاز بارش باران در مناطق مختلف ایلام/بارش ها تا فردا ادامه دارد
  • بارانِ بهاری در راه ۱۸ استان
  • هوای ابری و بارش‌های بهاری فردا در ۲۳ استان
  • هواشناسی اصفهان فردا دوشنبه ۱۷ اردیبهشت؛ بارش پراکنده باران
  • فعالیت سامانه بارشی جدید از فردا در استان کرمانشاه
  • هشدار زرد هواشناسی برای لرستان/ بارش رگباری در راه است
  • جاده چالوس یکطرفه شد/بارش باران در جاده‌های ۱۰ استان