Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارومیه- ایرنا- مدیر آموزش و پرورش پیرانشهر با اشاره به افزایش قابل توجه حقوق فرهنگیان پیرانشهر در پی افزایش صورت گرفته طبق 'بند حق نوار مرزی' گفت: احکام جدید فرهنگیان 2 شهرستان پیرانشهر و سردشت از نیمه آبان اجرایی می شود.

ابراهیم مرادی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این امر با تلاش استاندار آذربایجان غربی و نماینده شهرستان های پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی اتفاق افتاده که باید از این تلاش ها قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: این حکم از 11 شهریور سال جاری لازم الاجرا بوده و طبق این احکام حقوق کارکنان دارای مدرک کارشناسی ارشد 25 درصد و کارکنان با مدرک کارشناسی 20 درصد افزایش می یابد.
رسول خضری نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس نیز در این رابطه بیان کرد: این حکم برای تمامی کارکنان دولت لحاظ می شود و پیش از این نیز برای برخی ادارات اعمال شده است.
وی افزود: علاوه بر بند نوار مرزی، دولت با افزوده شدن بند دیگری به احکام کارکنان دولت در شهرهای پیرانشهر و سردشت به عنوان حق مناطق عملیاتی موافقت کرده است که انتظار می رود با حمایت های استاندار آذربایجان غربی از مرزنشینان، این احکام نیز به زودی و پس از تامین اعتبار صادر شود.
به گزارش ایرنا، شهرهای پیرانشهر و سردشت در جنوب استان آذربایجان غربی و از شهرهای مرزی این استان است که در طول هشت سال دفاع مقدس مورد حملات شدید رژیم بعثی قرار داشت.
9915/2093

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آموزش احكام جديد نوار مرزي آذربايجان غربي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۵۰۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوزادِ عجول در آمبولانس اورژانس پیرانشهر متولد شد

کارشناسان اورژانس پیرانشهر موفق شدند با مدیریت مادر باردار فرآیند زایمان را تسهیل و نوزاد دختر را در داخل آمبولانس به‌دنیا بیاورند.

این مأموریت توسط مرکز پیام آذربایجان‌غربی به پایگاه اورژانس پیرانشهر گزارش شد و کارشناسان اورژانس بلافاصله به محل فوریت اعزام شدند.

کارشناسان مادر باردار را برای انتقال به بیمارستان به داخل آمبولانس انتقال داده و در مسیر انتقال با توجه به شروع فرآیند زایمان، نوزاد را به دنیا آوردند.

مادر و نوزاد هم اکنون با وضعیت بالینی پایدار در بیمارستان شهید سلیمانی پیرانشهر زیر نظر هستد.

این مأموریت در روستای گلات منگور از توابع شهرستان پیرانشهر اتفاق افتاد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • برخورداری ۸۷ درصدی خانوارهای روستایی شهرستان پیرانشهر از راه آسفالت
  • رییس سازمان خصوصی سازی: ۵ میلیارد سهام ترجیحی به نام کارگران شد
  • افتتاح کتابخانه در روستای بیوران شهرستان سردشت
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان
  • چرا متناسب سازی حقوق بازنشستگان از اول فروردین اجرایی نشد؟ | مابه‌التفاوت واریز خواهد شد
  • موافقت دولت با راه‌اندازی دانشگاه فرهنگیان در گلپایگان
  • نوزادِ عجول در آمبولانس اورژانس پیرانشهر متولد شد
  • احکام افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان قوه قضائیه صادر شد
  • جذب استعداد‌های برتر ورزشی بدون کنکور در دانشگاه فرهنگیان
  • جذب استعدادهای برتر ورزشی بدون کنکور در دانشگاه فرهنگیان