Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-05@03:22:35 GMT

واکنش کدخدایی به ادعای اخیر محمدرضا خاتمی

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۵۱۷۲۹

واکنش کدخدایی به ادعای اخیر محمدرضا خاتمی

خبرگزاری فارس: سخنگوی شورای نگهبان در واکنش به ادعای یک فعال سیاسی مبنی بر اضافه شدن ۸ میلیون رأی به آراء انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ گفت: بزرگتر از این ادعا‌ها در سال ۸۸ درباره صحت انتخابات مطرح شد، اما هیچ استناداتی هم درباره ان‌ها ارائه نشد.

عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری امروز خود با خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار درباره اظهارنظر یکی از فعالان سیاسی کشور درباره اضافه شدن هشت میلیون رأی به آراء در انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ گفت: چرا ایشان ادعا نکرده است که ۱۰۰ میلیون رأی به آراء اضافه نشده است؟

وی ادامه داد: آیا اگر دیگران درباره ایشان ادعایی بکنند و نسبت ناروایی به ایشان بدون استنادات بدهند آیا واجد اهمیت است و یا اساسا درست است؟

سخنگوی شورای نگهبان گفت: بزرگتر از این ادعا‌ها در سال ۸۸ درباره صحت انتخابات مطرح شد، اما هیچ استناداتی هم درباره ان‌ها ارائه نشد و زشت است که دوباره چنین ادعا‌هایی تکرار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فردا

کلیدواژه: شورای نگهبان کدخدایی محمدرضا خاتمی انتخابات تقلب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۵۱۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش شبانه به ادعای هک شدن شبکه ۲ تلویزیون

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از صدا و سیما این بخش با عناوین یکی از شبکه های فارسی زبان خارجی شروع شده بوده و این نوع شروع برای عده ای از مخاطبان این شبهه را به وجود آورده که شبکه خبر دو هک شده است.

کد خبر 849063 برچسب‌ها خبر ویژه تلویزیون - صدا و سیما

دیگر خبرها

  • ادعای شورای امنیت داخلی اسرائیل درباره یحیی السنوار
  • دلایل ردصلاحیت روحانی علنی می‌شود/ سخنگوی حزب اعتدال و توسعه: رئیس دولت دوازدهم برای حفظ شأن شورای نگهبان این کار را می‌کند
  • قالیباف پدیده انتخابات شد، مفتح رکورددار شد
  • قالیباف پدیده انتخابات شد، مفتح رکورددار شد /آراء کدام منتخبان مجلس دوازدهم باطل شد؟ /افزایش سهم وزرای احمدی نژاد در پارلمان
  • جوکار: طبق قانون شفافیت قوای سه گانه آراء نمایندگان باید در دسترس عموم قرار گیرد
  • واکنش صداوسیما به ادعای هک شدن
  • جوکار: طبق قانون " شفافیت قوای سه گانه " آراء نمایندگان باید در دسترس عموم قرار گیرد + فیلم
  • واکنش شبانه به ادعای هک شدن شبکه ۲ تلویزیون
  • رحمت‌اله بیگدلی خطاب به احمد خاتمی: نه کلید بهشت دست شماست و نه در ادعای مبارزه با ناهنجاری صادق هستید!
  • نکوداشت محمدرضا سنگری در دزفول