Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-06@22:54:40 GMT

مرگ مرموز زن جوان با برخورد جسم نوک‌تیز

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۵۲۰۴۸

مرگ مرموز زن جوان با برخورد جسم نوک‌تیز

خبرگزرای تسنیم: معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، از مرگ مرموز زن جوان با جسم نوک‌تیز و بازداشت همسر وی خبر داد.

ساعت ۱۹ روز پنجشنبه مورخ ۱۷ آبان جاری خبر فوت خانم جوانی در محل سکونتش واقع در خیابان نفت به کلانتری ۱۴۰ باغ‌فیض اعلام شد.

با حضور ماموران کلانتری در محل و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد خانم جوانی حدوداً سی ساله بر اثر اصابت جسم تیز به ناحیه سینه و صورت فوت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با تایید خبر اولیه، موضوع به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام و کارآگاهان این اداره در محل حاضر شدند.

در تحقیقات میدانی مشخص شد متوفی پس از یک نزاع و درگیری با همسرش فوت کرده است؛ تحقیقات از همسر این خانم جوان در دستور کار قرار گرفت، اما وی در اظهارات خود مدعی شد که همسرش، شخصاً اقدام به خودزنی کرده و او هیچ دخالتی در مرگ وی و یا ارتکاب جنایت نداشته است.

سرهنگ کارآگاه علی، ولی پور گودرزی؛ معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: برابر هماهنگی با بازپرس شعبه سوم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران، همسر متوفی برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته و تحقیقات درباره این پرونده در مراحل مقدماتی قرار دارد.

منبع: فردا

کلیدواژه: بازداشت همسر مرگ مرموز زن جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۵۲۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل دایی و خاله به‌خاطر تقسیم ارثیه میلیاردی با ضربات سنگ

پسر جوانی که در اقدامی هولناک دایی و خاله‌اش را به‌خاطر ارثیه با ضربات سنگ به قتل رسانده بود، بازداشت شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، اواسط اردیبهشت‌ماه امسال، مرگ مشکوک یک زن و مرد میانسال در کوه‌های قیام‌دشت به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش داده شد. طولی نکشید که ماجرای این جنایت در بیسیم‌های کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پیچید و خیلی زود تیم تحقیق راهی محل حادثه شدند.

کارآگاهان جسد زن و مرد میانسالی را مشاهده کردند که براثر ضربات متعدد سنگ بر سر به قتل رسیده بودند؛ بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد که قاتل 30 ساله خواهرزاده این 2 مقتول  است.

کارآگاهان در تحقیقات ابتدایی متوجه شدند، قاتل که با زن و مرد میانسال به‌خاطر تقسیم ارثیه اختلافات مالی گسترده‌‌ای داشته روز حادثه با اجرای نقشه قبلی این جنایت را مرتکب شده و قبل از رسیدن پلیس پا به فرار گذاشته است.

قتل بی‌رحمانه مادر توسط پسر پرخاشگر در شهرک دانشگاه

تحقیقات جنایی همچنان ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان با تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی مخفیگاه متهم را شناسایی کردند و پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی موفق به دستگیری وی در یک عملیات منسجم شدند.

متهم پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی خیلی زود هدف تحقیقات قرار گرفت و به جرم خود مبنی بر به قتل خاله و دایی میانسال خود با انگیزه اختلافات مالی و تقسیم ارثیه خونین اعتراف کرد.

 با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده و تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افشای شگرد مادر و پسر تهرانی برای آدم‌ربایی مردان جوان
  • گروگان ۵۶ ساله از دست آدم‌ربایان در شیراز رهایی یافت
  • پسر جوان دایی و خاله‌اش را به‌خاطر ارثیه با ضربات سنگ به قتل رساند
  • رهایی گروگان ۵۶ ساله از دست آدم ربایان در شیراز
  • ‌گروگانگیری فرد ۵۶ ساله در شیراز
  • رهایی گروگان ۵۶ ساله در شیراز
  • قتل دایی و خاله به‌خاطر تقسیم ارثیه میلیاردی با ضربات سنگ
  • سِمت دقیق همسر رئیسی مشخص شد
  • بازداشت 4 متهم اصلی پرونده گم شدن یسنا
  • سمت دقیق همسر رئیسی مشخص شد