Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@20:46:44 GMT

تشییع ​پیکر پاک و مطهر شهید مدافع وطن در زاهدان

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۵۲۸۰۹

تشییع ​پیکر پاک و مطهر شهید مدافع وطن در زاهدان

پیکر پاک و مطهر شهید محمد امین خواجه با حضور مردم شهید پرور و مسئولان استانی در زاهدان تشییع و خاکسپاری شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون، بار دیگر بوی شهادت در فضای استان سیستان وبلوچستان پیچید و مردم زاهدان با شهیدی دیگر که جان خود را فدای امنیت کشور کرد وداعی جانسوز داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم شهید پرور زاهدان صبح امروز پیکر شهیدی را بر شانه های خود تا آرامگاه ابدی تشییع کردند که روز گذشته حین انجام ماموریت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
تشییع پیکر شهید محمد امین خواجه به صحنه وحدت و همدلی شیعه و سنی تبدیل شد و از همه اقشار در مراسم تشییع این پاسدار شهید شرکت کردند.
فرمانده سپاه سلمان سیستان وبلوچستان در حاشیه این مراسم به خبرنگار ما گفت: شهید خواجه یکی از پاسداران شجاع، باهوش و زیرک بود که جان خود را در راه تامین امنیت این مرز و بوم فدا کرد که این شهید اولین نبوده و قطعاً آخرین شهید دفاع از وطن هم نخواهد بود.
سردار امان ا... گشتاسبی تصریح کرد: در طول 40 سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران، دشمنان همواره به دنبال ناامن کردن کشور به خصوص در جنوبشرق بوده اند که تا امروز خون همین شهدا و جوانان این مرز و بوم اجازه سرکشی به آنها را نداده است.
وی ادامه داد: خون این شهید قوت قلبی برای سایر همرزمان شهید خواهد شد و با قدرت و صلابت بیشتری در راستای دفاع از وطن خدمت می کنند.
شایان ذکر است پاسدار شهید محمد امین خواجه عصر دیروز حین انجام ماموریت در منطقه مرزی میرجاوه به شهادت رسید و پیکر وی نیز صبح امروز از محل مسجد جوادالائمه زاهدان تشییع و در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شد.
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۵۲۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) تشییع پیکر مادر و دختر لبنانی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) تشییع پیکر مادر و دختر لبنانی
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه
  • پیکر جانباز شهید «پاسبان» در تربت جام آرام گرفت
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • بازگشت ستارگان خاک به آغوش دیارشان
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت