Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-05@20:48:40 GMT

بازار طب ارایه دهنده خدمات طب سالمندان

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۵۴۱۵۲

بازار طب ارایه دهنده خدمات طب سالمندان

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، زاد و ولد جمعیت که در سال‌های دهه ۶۰ شمسی با شدت بالا در جریان بود، امروزه با کاهش چشم گیرمواجه است،این امر موجب حرکت جامعه به سمت میانسالی و پیریمی شود.

شرکت تجهیزات پزشکی بازار طب با نگاه به هرم جمعیتی کشور، تمرکز خود را بر طب سالمندان قرار داده است، عوارض سالمندی از جمله دیابت، زخم بستر، زخم دیابت، مراقبت از پوست و اصلاح سبک زندگی برخی از زمینه ‌هایی است که بازارطب بر آن تمرکز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با نگاهی بر آمارهای دوره ای دیابت و بیماری های بستری متوجه میشویم درمان‌های سنتی که پشتوانه علمی و فکری قوی ندارند همچنان بخش اعظمی از درمان‌های این حوزه را تشکیل می دهند. حال آنکه در کشورهای پیشرفته با پیشگیری و کاربرد درمان‌های پیشرفته پزشکی، امید به زندگی به طور قابل توجهی افزایش یافته است.

فروشگاه اینترنتی بازارطب با نگاه بر این مشکلات مجموعه ای از جوانان تحصیل کرده، مستعد و توانمند را بکار گرفته است تا با جمع آوری دقیق اطلاعات در این حوزه چارت سازمانی خود را تکمیل کند.

تیم علمی بازارطب با مشاوره رایگان برای درمان زخم بستر، درمان زخم پای دیابتی و همچنین اصول مراقبت از استومی تا بهبودی کامل بیماران عزیز، در کنار آنها خواهند بود.

اهداف و برنامه های بازار طب:

سهولت دسترسی به اطلاعات حوزه طب سالمندان با نگاه به نظرات و دیدگاه های مراجعان تلفنی و اینترنتی.

اطلاع رسانی دقیق به منظور پیشگیری قبل از ایجاد مشکلات ناشی از بستری های طولانی مدت، زخم بستر، زخم دیابتی و زخم های مربوط به جراحی.

مشاوره رایگان به تمامی مخاطبان بصورت ۲۴ ساعته توسط مشاوران مجرب و افراد تحصیل کرده، اعم از پرستاران متخصص و در صورت لزوم پزشکان این حوزه.

بانک اطلاعاتی از درمانگران زخم، پرستاران و پزشکان با تجربه و حرفه ای حوزه زخم، استومی و طب سالمندان و اطلاع رسانی به مشتریان در هر نقطه از کشور.

برگزاری دوره های آموزشی و کارگاه های مرتبط بادرمان زخم بستر، زخم پای دیابتی و... باهمکاری اساتیدمجرب.

برگزاری همایش های مرتبط در سراسر ایران در سال گذشته به صورت کلاسها و کارگاه هاییک روزه، در چندین استان و با هزینهشرکت بازارطب.

اطلاع رسانی دقیق قیمت ها از تمامی کمپانی های ایرانی و خارجی فعال در کشور، به منظور یکسان سازی هزینه خدمات و محصولات در سراسر کشور به نحوی که قیمت محصولات چه در تهران و چه در هر نقطه ای از ایران یکسان می باشد.

تبادل اطلاعات و تجربیات همکاران و بیماران در سراسر کشور با استفاده از شبکه های اجتماعیبازار طب مانند اینستاگرام، آپارات و ... .

حمایت از کالایتولید داخل در حوزه زخم، استومی و طب سالمندان و ثبت و اطلاع رسانی نتایج مثبت استفاده از محصولاتباکیفیت ایرانی به منظور کاهش هزینه های درمانی و همچنین حمایت از تولید ملی و کالای داخلی.

برای اطلاعات بیشتر و گرفتن مشاوره رایگان زخم، استومی و طب سالمندان به وبسایت بازارطب https://bazarteb.ir/ مراجعه کنید.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تجهیزات پزشکی سلامت طب سنتی دانش نوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۵۴۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمان رایگان کودک با داشتن بیمه پایه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ رئیس اداره اقتصاد درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: براساس دستوالعمل ارائه خدمات ارائه خدمات رایگان به کودکان زیر هفت سال و ابلاغیه وزارت بهداشت در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت همه خدمات بستری و سرپایی کودکان زیر هفت سال در مراکز دولتی دانشگاهی و بیمارستان‌های دولتی موظف به ارائه کلیه خدمات بستری رایگان هستند.

دکتر طباطبایی افزود: وزیر بهداشت اسفند سال گذشته از خدمات درمانی رایگان برای کودکان زیر هفت سال خبرداد که این طرح در استان از اول اردیبهشت به طور کام در حال اجرا است.

او گفت: در اجرای این طرح بیمارستان‌های دولتی موظفند این خدمات را ارائه دهند و هیچ گونه دریافتی از از بیماران زیر هفت سال نداشته باشند.

به گفته طباطبایی دارندگان بیمه پایه مشمول این طرح هستند و چنانچه بیماری فاقد بیمه پایه باشد، می‌تواند با مراجعه به سازمان بیمه سلامت برای بیمه خود اقدام کند و از مزایای این طرح بهره‌مند شود.

والدین کودکان زیر هفت در صورت مشاهده تخلف در روند اجرای این طرح می‌توانند از طریق تماس با سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت موضوع را در میان بگذارند. 

دیگر خبرها

  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی سمنان
  • داروی ایرانی بیماران SMA وارد بازار می‌شود / برنامه وزارت بهداشت برای پویش ملی سرطان
  • چگونگی و مراحل رأی دادن در انتخابات الکترونیک
  • درمان رایگان کودک با داشتن بیمه پایه
  • مردم نمی‌دانند در چه حوزه‌هایی وقف کنند
  • اطلاعیه شهرداری منطقه ١۵ درباره‌ حادثه‌ای که برای یکی از کارگران خدمات شهری رخ داد
  • تشکیل کمپین آموزشی و مراقبتی‌های بهداشتی سالمندان در آبادان
  • بزرگترین درمانگاه روستایی کشوری در کرمان افتتاح شد
  • ارایه خدمات ۳۰ گروه جهادی به جامعه هدف در بوانات
  • حضور جمعیت هلال‌احمر زنجان در ارایه خدمات جهادی پر رنگ است