Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-08@03:18:47 GMT

وضعیت جالب ستاره لیگ در ابتدای حضور در ایران

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۵۵۰۵۱

وضعیت جالب ستاره لیگ در ابتدای حضور در ایران

به گزارش وانانیوز، 

فوروارد بلند قامت برزیلی سپاهان که هم اکنون صدرنشین جدول گلزنان لیگ برتر است و به تنهایی به اندازه دو تیم استقلال و پرسپولیس برای سپاهانی ها گل زده است می تواند یکی از ارکان موفقیت این تیم در پایان فصل و شاید حتی قهرمانی زردهای اصفهانی برای ششمین بار متوالی باشد.


نکته جالب اما در مورد استنلی کی روش توجه به روزهای ابتدایی حضور این بازیکن در ایران و در فصل گذشته و با پیراهن ذوب آهن برمی گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزهایی که او نتوانست مجوز بازی بگیرد و چند هفته با تشخیص سازمان لیگ و قوانین داخلی فوتبال ایران از مسابقات بیرون ماند.


سعید آذری مدیرعامل ذوب آهن در همان ایام با حضور دائم در فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ و حتی تلاش برای تغییر در آیین نامه نحوه حضور بازیکنان خارجی در لیگ ایران با توجه به عضویتش در هیات رییسه سازمان لیگ، همه توان خود را به کار گرفت و با استفاده از قوانین و راهکارهایی سازمان لیگ را متقاعد کرد تا استنلی کی روش بتواند در لیگ ایران به میدان برود.

 


در همان روزها دیپلماسی ویژه مدیران ذوب آهن برای حضور استنلی از یک سو و توجه به این چالش که اصلا او در ایران جواب می دهد یا خیر؟ از سوی دیگر سبب شده بود تا حاشیه های پیرامون ذوب آهن در نزدیک یک ماه، کلاً در ارتباط با استنلی باشد.


البته باید به این نکته نیز اشاره کرد که امیر قلعه نویی هم به شدت از سازمان لیگ و برنامه تلویزیونی که مسئله دریافت مجوز بازی استنلی را پررنگ کرده بودند گله مند بود و تا پایان فصل بر این نکته تاکید کرد که اگر برزیلی تیمش زودتر به میدان می رفت ذوب آهن از این حیث نفع بیشتری می برد.


و حالا همان بازیکنی که حضورش در لیگ برتر در هاله ای از ابهام قرار داشت و در ابتدای حضور در ایران و بازی کردن او با قوانین حضور بازیکنان خارجی در لیگ در تناقض بود به ستاره فعلی سپاهان و ستاره فصل گذشته ذوب آهن بدل شد که البته سبزهای اصفهانی با توجه به رقم قرارداد قابل ملاحظه اش نتوانستند او را در فصل جدید در جمع نفراتشان حفظ کنند.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۵۵۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال حضور رونالدو و مسی در یک تیم قوت گرفت

تیم فوتبال اینترمیامی آمریکا با خرید لیونل مسی در ابتدای فصل جاری توانست خود را به صدر اخبار و توجهات فوتبال جهان برساند.

این باشگاه که مالکیتش را دیوید بکهام ستاره سابق تیم ملی انگلیس برعهده دارد با جذب ستاره‌های دیگری چون لوییز سوارز و سرژیو بوسکتس به یکی از مدعیان لیگ آمریکا تبدیل شد.

اما به نظر می‌رسد ماجراجویی‌های صورتی پوشان اینتر میامی به اینجا ختم نمی‌شود و یک خبرنگار معتبر عربستانی به نام «عبدالعزیز العصیمی» مدعی شده است که این باشگاه مذاکراتی با کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی تیم النصر عربستان انجام داده است و قصد دارد او را به خدمت بگیرد.

در صورتی که این اتفاق رقم بخورد این ۲ ستاره فوتبال جهان برای نخستین بار در یک تیم بازی خواهند کرد که می‌تواند جذابیت بسیار زیادی برای هواداران آنها داشته باشد.

دیگر خبرها

  • رئال مادرید یا بایرن مونیخ؟ واکنش جالب کیلیان ام باپه به پرسش خبرنگار! / عکس
  • تایید شد: بارسلونا به دنبال ستاره جنجالی یونایتد
  • مراسم اربعین شهدای حادثه کنسولگری ایران برگزار شد
  • ببینید | خاطره جالب روحانی معروف از آوازخوانی در حضور رهبر معظم انقلاب و آیت الله جوادی آملی
  • پائز 18 بازیکن را به تیم ملی والیبال دعوت کرد؛ ترکیبی از ستاره‌ها و چهره‌های جوان
  • وضعیت عجیب ستاره بارسا: ژاوی با او صحبت هم نمی‌کند!
  • احتمال حضور رونالدو و مسی در یک تیم قوت گرفت
  • خلاقیت جالب فولاد برای دعوت از هواداران
  • وضعیت جالب پوشش زنان در خیابان‌های بروکسل بلژیک | عکس
  • حضور ۱۱۰ شرکت در نمایشگاه بین‌المللی صنعت پخش ایران