Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@20:52:12 GMT

جانباز۷۰ درصدی همدانی آسمانی شد

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۵۶۲۶۴

سیدحسین حسینی جانباز ۷۰ درصد استان همدان پس از تحمل ۳۶ سال رنج جانبازی، سرانجام ردای سرخ شهادت برتن کرده و به یاران شهیدش پیوست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدحسین حسینی جانباز ۷۰ درصد استان همدان پس از تحمل ۳۶ سال رنج جانبازی، سرانجام ردای سرخ شهادت برتن کرده و به یاران شهیدش پیوست.

مراسم تشییع این شهید دیروز جمعه ۱۸ آبان ماه پس از اقامه نماز جمعه از محل حسینیه حضرت امام (ره) تا چهار راه خواجه رشید انجام شد و سپس پیکر مطهر این شهید در گلزاری شهدای همدان و در جوار دیگر شهدای دوران دفاع مقدس به خاک سپرده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم ختم این شهید بزرگوار نیز امروز شنبه ۱۹ آبان ماه از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۶:۳۰ در مسجد مهدیه همدان برگزار می شود.

شهید حسین حسینی با آغاز جنگ تحمیلی راهی جبهه‌های نبرد حق علیه باطل شده و در تاریخ ۲۶ فروردین ماه سال ۶۱ بر اثر انفجار مین در منطقه پاوه، پای راست خود را از دست داده و از ناحیه صورت، چشم و پای چپ نیز دچار آسیب می‌شود.

این شهید معزز ۴ روز پیش برای معالجات بیشتر به بیمارستان خاتم‌الانبیا(ص) تهران اعزام شده و سرانجام شامگاه ۱۶ آبان ماه بر اثر جراحات جانبازی ردای سرخ شهادت را بر تن کرد.

منبع: ایسنا

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۵۶۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۲۵ هزار همدانی به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور

معاون هماهنگ کننده فرماندهی سپاه استان، گفت: در سال جدید ۱۳ هزار و ۲۰۰ نفر از استان به مناطق عملیاتی غرب و ۱۲ هزار نفر نیز به مناطق عملیاتی جنوب اعزام خواهند شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، کامران کریمی پیش از ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: انقلاب اسلامی پس از پیروزی با فتنه‌های مختلفی روبه‌رو بوده و امروز نیز با جنگ نرم روبه‌رو هستیم که بهترین راه مقابله با آن نیز انجام کار فرهنگی مانند برگزاری اردوهای راهیان نور است.

وی با تشریح اهمیت اردوهای راهیان نور، افزود: سال گذشته توانستیم 10 هزار و 600 نفر از جوانان را به مناطق عملیاتی جنوب و غرب اعزام کرده و علاوه بر این زائر سرای شهید همدانی در اردوگاه شهید مسعودیان و زائر سرای شهید باکری در خرمشهر را مهیای حضور جوانان کنیم.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی سپاه استان با بیان اینکه امسال نیز به مناسبت عملیات بازی‌دراز جوانان در قالب 50 اتوبوس به مناطق عملیاتی غرب اعزام شده و از مناطقی مانند مرصاد، قراویز، بازی دراز و پادگان ابوذر بازدید خواهند کرد، گفت: با توجه به اینکه امسال شهید شاخص استان، شهید تقی بهمنی در قراویز به شهادت رسیده است در تلاشیم در این منطقه یادواره ای برای این شهید بزرگوار برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه در تلاشیم در اردوهای راهیان نور غرب کشور افراد از مراکز مهم منطقه در قالب راهیان نور پیشرفت نیز بازدید داشته باشند، مطرح کرد: امسال 13 هزار و 200 نفر از استان به مناطق عملیاتی غرب و 12 هزار نفر نیز به مناطق عملیاتی جنوب اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۸۷ هزار مادر همدانی مشاوره فرزندآوری دریافت کردند
  • بیش از ۱۸۷ هزار مادر همدانی مشاور فرزندآوری دریافت کردند
  • تجمع دانشجویان همدانی در حمایت از آزادی خواهی دانشجویان جهان
  • مشارکت مردم در اقتصاد باید به خوبی تبیین و هدایت شود
  • نخستین دوره مربیگری سطح یک اسکواش در همدان برگزار می‌شود
  • پدر شهید محمد ملکپور آسمانی شد
  • پخش گفتگوی اختصاصی با همسر شهید طهرانی مقدم از شبکه خبر
  • اعزام ۲۵ هزار همدانی به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور
  • آسمانی شدن پدر شهید در نقنه
  • سفره همدانی‌ها با نان سبوس‌دار کامل می‌شود