Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: سرمربی تیم فوتبال کاشیما پس از پیروزی برابر پرسپولیس در دو بازی رفت و برگشت گفت: خوشحالم که توانستیم قهرمان لیگ قهرمانان شویم.

گو ایوا در نشست خبری بعد از بازی پرسپولیس با کاشیما در فینال برگشت لیگ قهرمانان آسیا گفت: پیش از هر چیز از خبرنگاران تشکر می کنم که اینجا هستند. معذرت هم می خواهم که صدایم خوب نیست چون جو استادیوم باعث شده تا بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی کاشیماآنتلرز ژاپن ادامه داد: بازی شبیه به یک جنگ تمام عیار بود و خوشحالم توانستیم به قهرمانی برسیم.

وی درباره عملکرد یوما سوزوکی مهاجم تیمش در فصل جاری لیگ قهرنانان آسیا تصریح کرد: من درباره عملکرد او باید بگویم به بازی امروز بهتر است نگاه کنیم. او مهاجم هدف ماست. به تیم ملی هم دعوت شده و می تواند درخشش خود را ادامه دهد و لژیونر هم شود.

سرمربی کاشیما در پاسخ به سوال خبرنگار ژاپنی درباره کسب اولین قهرمانی این باشگاه در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: این بیستمین عنوانی است که باشگاه‌مان توانست به دست بیاورد. این موضع احساس بزرگی است که بیستمین جام متعلق به لیگ قهرمانان آسیا شده است. احساس کسب این موفقیت در این رقابت ها بالاتر از دیداری است که مقابل رئال و بایرن در جام باشگاههای جهان در ۲۰۱۶ داشتیم.

گو ایوا درباره سخت ترین دیداری که درفصل جاری داشت تصریح کرد: بدون اغراق و تعارف می‌گویم سخت‌ترین بازی ما با پرسپولیس بوده است. یکی از دلایلش هم اتمسفر ورزشگاه آزادی Freedom با هوادارانی که دارد است. خوشحالم به عنوان تنها تیمی که توانست در آزادی از این تیم امتیاز بگیرد در حال ترک تهران هستیمِ بی اغراق بازی امروز سخت ترین دیدارمان بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از زمانیکه وارد ایران شدیم شاهد میزبانی و پذیرایی فوق العاده درخشانی از ایرانی ها بودیم. هتل، ورزشگاه، میزبانی و حتی خبرنگاران و عکاسان برای ما تجربه فوق العاده ای رقم زدند. نه تنها مردم ایران بلکه مسئولان AFC هم به ما کمک کردند تا به این موفقیت برسیم.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

حرکت کثیف و توهین آمیز بازیکن کاشیما پس از دست دادن با بازیکن پرسپولیس + فیلم جزییات لحظه شهادت محمود رفیعی مامور پلیس اصفهان هنگام فرار 2 مجرم + عکس این زن عامل اختلاس و پولشویی میلیاردی در شیراز بود دستگیری قاتل قهرمان پرورش اندام با شلیک 4 گلوله / در شهرکرد رخ داد +عکس مقتول خراب شدن اتوبوس بازیکنان کاشیما در مسیر استادیوم آزادی!+عکس تجاوز مرد زن نما به 4 مرد هوسباز !+عکس دستور بن سلمان برای طلاق گرفتن بازیگر سعودی از همسر مشهورش! + عکس زمان واریز یارانه آبان 97 مشخص شد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا لیست لو رفته از زنان زندانی استان فارس که فاجعه است! + سند سپیده من را نزد شوهرم بی آبرو کرد و من هم او را ! / ما رازهای ناگفته همدیگر را می دانستیم ! اولین عکس بدون چادر آزاده نامداری در ایران! + جزییات خودسوزی وحشتناک دختر 22 ساله در کازرون / نامزدش چه نقشی داشت 4 زن زندانی فرشته را در سلول زندان تهران به قتل رساندند! / 2 قاتل اصلی هم در همان زندان کشته شدند! سلفی نجفی شهردار سابق تهران با زن جوانش در ماشین لاکچری! + جزییات

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها ارز و سکه پرسپولیس موفقیت آزادی Freedom بازی پرسپولیس جنگ لیگ قهرمانان آسیا عکس فیلم ایران جوان روزنامه زن خودرو مادر دختر مرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۶۰۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس قهرمان نشود سرمربی چه کسی است؟ | تصمیم مدیران باشگاه مشخص شد

به گزارش همشهری آنلاین در شرایطی که فقط 5 بازی تا آخر فصل باقی مانده و پرسپولیس در جام حذفی هم حضور ندارد بحث تمدید قرارداد با اوسمار ویرا به کندی پیش می‌رود. البته علت این کند شدن از دست رفتن جام حذفی و شرایط رقابت برای قهرمانی لیگ برتر نیست و شلوغی برنامه‌های باشگاه پرسپولیس و بازی‌های متوالی باعث شده تا خبری از جلسه جدید نباشد.

البته احتمال این وجود دارد که بعد از بازی نساجی مذاکراتی بین درویش و اوسمار انجام شود.

ظاهرا باشگاه پرسپولیس در هر صورت خواستار تمدید قرارداد با این مربی برزیلی است و حتی اگر پرسپولیس قهرمان لیگ نشود هم با این مربی تمدید خواهند کرد.

مدیران باشگاه پرسپولیس بر این باورند که در شرایط فعلی و حتی در تابستان گزینه داخلی مناسبی برای هدایت تیم خود پیدا نمی‌کنند و سراغ هر گزینه خارجی دیگری هم بروند باید مبلغ بالایی هزینه کنند.

درباره مبلغ قرارداد اوسمار هم مسئله‌ای از سوی او مطرح نشده. در واقع در جلسه اول هیچ صحبتی درباره مبلغ قرارداد فصل جدیدی اوسمار به میان نیامده در حالی که گفته می‌شد این مربی مبلغ قابل توجهی از پرسپولیس می‌خواهد.

کد خبر 849540 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • هاشمی نسب: برخی از اربابان خود خط می گیرند علیه استقلال تمام توانشان را بگذارند+ فیلم
  • آخرین وضعیت بازار طلا و سکه؛ طلای ۱۸ عیار گرمی چند؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۱۷ اردیبهشت ماه
  • پرسپولیس قهرمان نشود سرمربی چه کسی است؟ | تصمیم مدیران باشگاه مشخص شد
  • ده روسی: به بازیکنانم افتخار می‌کنم و از عملکرد آن‌ها برابر یوونتوس خوشحالم
  • صدرنشین استرالیا قهرمان آسیا شد
  • ابرل: از پاسخ منفی رانگنیک سورپرایز شدیم/ بیکار ننشسته‌ایم!
  • جدیدترین قیمت طلای ۱۸ عیار و انواع سکه در بازار؛ سکه یک گرمی چند شد؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • مدیر برنامه جهانی غذا: شمال غزه به «قحطی تمام عیار» دچار شده است
  • عنایتی: آلومینیوم حریف سرسختی است