Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@03:16:06 GMT

گتوزو: نمی دانم تا کی مربی میلان هستم

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۶۱۳۹۱

گتوزو: نمی دانم تا کی مربی میلان هستم

گنارو گتوزو، سرمربی میلان، اعلام کرد که نمی داند چه مدت دیگر در این باشگاه خواهد ماند.

به گزارش "ورزش سه"، نتایج پرفراز و نشیب روسونری در رقابت های این فصل، شایعات در مورد اخراج گتوزو را بار دیگر قوت بخشید. در این بین از آرسن ونگر، سرمربی سابق آرسنال، به عنوان گزینه جانشینی گتوزو نام برده شد اما این مربی فرانسوی، این موضوع را رد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میلان فردا در دیداری حساس مقابل یوونتوس قرار خواهد گرفت و گتوزو نمی داند چه مدت دیگر روی نیمکت این تیم خواهد نشست اما معتقد است که تیمش از او حمایت می کند.

او در پاسخ به سوالی در مورد آینده اش گفت:" شما باید این را از لئوناردو (مدیر ورزشی میلان)  بپرسید. این باشگاه هر زمانی که وقتش باشد، تصمیم گیری می کند.

 

 

من همیشه آخرین نفری بودم که در این تابستان از تصمیم آنها مطلع شدم و این منصفانه است که کسانی که مسئول هستند، تصمیم گیری کنند.

همه مصدومیت ها ومشکلاتی که داشتیم، باعث شد تیم متحدتر شود و اکنون بازیکنان هرکاری که من بخواهم را انجام می دهند. من آتشی در چشم آنها می بینم که دوست دارم؛ همبستگی و اشتیاقی برای با هم بودن."

او همچنین در مورد دیدار مقابل یوونتوس گفت:" یوونتوس پر از ستاره است. آنها از همه لحاظ، بسیار قدرتمند هستند. منچستریونایتد برای شکست دادن آنها، نهایت توانش را به کار گرفت. رونالدو هم ارزش بیشتری به آنها اضافه کرد."

آث میلان گنارو گتوزو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آث میلان گنارو گتوزو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۶۱۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم نهایی یورگن کلوپ در مورد صلاح

به گزارش ورزش سه"، تساوی هفته قبل لیورپول و وستهم که با ‏نتیجه 2-2 به دست آمد تحت‌الشعاع یک اتفاق عجیب در اواخر ‏مسابقه قرار گرفت: درگیری لفظی بین محمد صلاح و یورگن کلوپ ‏کنار خط طولی زمین. ‏

از آن روز همه به دنبال این هستند که مشخص شود بین کلوپ و ‏صلاح چه کلماتی رد و بدل شده است. کلوپ سعی کرد تنش را ‏مدیریت کند و گفت در رختکن با بازیکنش صحبت کرده و مشکل حل ‏شده است. اما صلاح نظر دیگری داشت و گفت اگر صحبت کند آتش ‏به پا خواهد شد. ‏

در هر صورت کلوپ روز جمعه گفت هرگونه اختلاف با صلاح صحت ندارد و این دو همه چیز را فراموش کرده‌اند. مربی قرمزها تاکید کرد که تمرکز اصلی روی سه پیروزی در سه بازی باقی‌مانده است و اولی نیز همین امشب برابر تاتنهام خواهد بود.

طبق گزارش منابع نزدیک به لیورپول، امروز محمد صلاح از ابتدا در ترکیب لیورپول قرار خواهد گرفت و خبری از نیمکت‌نشینی او نیست. مربی آلمانی بار دیگر به ستاره مصری خود اعتماد خواهد کرد و بر خلاف بازی با وستهم به او در ترکیب ثابت میدان می‌دهد. بهترین فرصت برای درخشش صلاح در فصلی که برای لیورپول پایان خوبی نداشت و قهرمانی لیگ را از دست رفته می‌بیند.

دیگر خبرها

  • اسطوره یوونتوس در کلاس درس آلگری (عکس)
  • گلزن ۲۰ ساله مهاجم اول میلان در فصل بعد می‌شود؟
  • رسمی؛ میلان سهمیه لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۴/۲۵ را کسب کرد
  • دوست مهدی طارمی در پورتو، دشمن در میلان خواهد شد؟
  • آلگری: بعد شکست مقابل اودینزه فرو پاشیدیم/ در خطر شکست بودیم
  • تساوی رم و یوونتوس در المپیکو در حضور آزمون
  • تساوی رم و یوونتوس با حضور 28 دقیقه‌ای آزمون؛ بانوی پیر از لیگ قهرمانان جا ماند
  • تساوی رم و یوونتوس در المپیکو با حضور ۲۸ دقیقه‌ای آزمون
  • توقف میلان مقابل جنوا در ماراتن گلزنی سن‌سیرو
  • تصمیم نهایی یورگن کلوپ در مورد صلاح