Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز،  سوزوکی بعد از قهرمانی تیمش در لیگ قهرمانان آسیا گفت: این عنوان برای من افتخار بزرگ است و خیلی خوشحالم که موفق شدیم قهرمان مسابقات شویم.

وی در خصوص اینکه می‌تواند بهترین بازیکن اسیا شود گفت: توقع من از خودم بیشتر از این است و می‌خواهم یکی از بهترین‌های دنیا باشم.

سوزوکی در خصوص انتخابش به عنوان بهترین بازیکن لیگ قهرمانان آسیا گفت: این افتخار تنها برای من نیست بلکه برای کل تیم کاشیما است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بازیکن کاشیما در خصوص جو ورزشگاه آزادی گفت: جو ورزشگاه آزادی باعث شده بود تا خیلی محکم‌تر بازی کنیم و انگیزه ما بیشتر شود. پرسپولیس تیم خیلی خوبی بود و تیم‌هایی که مقابل این تیم بازی می‌کنند از انگیزه بالایی برخوردار هستند.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۶۱۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معصومه شکوری، ناظر داوری فینال لیگ قهرمانان زنان آسیا

معصومه شکوری به عنوان ناظر داوری فینال لیگ قهرمانان آسیا انتخاب شد.

به گزارش طرفداری، دیدار دو تیم فوتبال زنان اوراواردز ژاپن و هیوندای استیل کره‌جنوبی در فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان زنان آسیا در حالی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه در شهر سایتاما ژاپن برگزار می‌شود که معصومه شکوری از ایران به عنوان ناظر داوری در این مسابقه حضور دارد.

قضاوت دیدار فینال لیگ قهرمانان زنان آسیا، برعهده داورانی از کشور چین است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نکونام: بهترین بوده‌ایم، بهترین هستیم و باید بهترین باشیم
  • نکونام:می دانستیم غفلت کنیم ذوب آهن دردسرساز می‌شود/بازیکنان استقلال را با تیم رقیب قیاس کنید بعد نظر بدهید
  • ده بازیکن خارجی برتر پرسپولیس؛ گولسیانی فقط بشار رسن و نیلسون را بالای سر خود دارد
  • هم قسم در رختکن: لیگ قهرمانان برای رویس!
  • ام باپه: مطمئن هستیم که به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا خواهیم کرد
  • چالهان اوغلو یکی از بهترین‌های جهان است
  • معصومه شکوری، ناظر داوری فینال لیگ قهرمانان زنان آسیا
  • مصدومیت بهترین بازیکن خارجی لیگ بسکتبال
  • ابراهیم صادقی: همین آقای کوپال ناظمی!
  • یرزی دودک: کارلو آنچلوتی بهترین سرمربی تاریخ فوتبال است