Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@17:16:25 GMT

پایان سختی برای مذاکرات «برگزیت» پیش‌رو است

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۶۲۳۰۱

وزیر تجارت انگلیس اعلام کرد: پایان سختی برای مذاکرات «برگزیت» پیش‌رو است و بر این اساس شاید توافقی در این رایزنی ها حاصل نشود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، «لیام فاکس» (Liam Fox) وزیر تجارت انگلیس امروز شنبه در اظهاراتی هشدار داد که لندن ممکن است نتواند به توافقی با اتحادیه اروپا برای خروج از این اتحادیه موسوم به «برگزیت» دست یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر تجارت انگلیس در این باره اعلام کرد: هنوز مسائل مهمی در این باره باقی مانده که درباره آن توافقی صورت نگرفته است؛ لذا پایان سختی را برای مذاکرات پیش رو داریم.

اظهارات وزیر تجارت انگلیس در حالی بیان می شود که جرمی هانت وزیر خارجه انگلیس پیشتر اعلام کرده بود که لندن تا پایان ماه جاری میلادی به توافقی برای برگزیت دست خواهد یافت.

گفتنی است بر پایه توافقات اولیه میان لندن و اتحادیه اروپا قرار است تا ماه مارس ۲۰۱۹ میلادی انگلیس از اتحادیه اروپا جدا شود؛ اقدامی که صاحبنظران به این موضوع به دیده تردید می نگرند.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۶۲۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورل: نشانه‌های جنگ جهانی دوباره بازگشته

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با بیان اینکه نشانه‌های جنگ جهانی دوباره بازگشته است، تصریح کرد: «جعبه جنگ» نباید دوباره باز شود.

به گزارش ایسنا، «جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز یکشنبه در سخنانی با اشاره به جنگ اوکراین، جنگ غزه و بالا گرفتن تنش‌های منطقه‌ای گفت: «رویارویی هسته‌‎ای به دلیل تنش میان شرق و غرب به یک احتمال واقعی تبدیل شده است.»

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا افزود: «نشانه‌های جنگ جهانی دوباره بازگشته است. جعبه جنگ نباید دوباره باز شود.»

بورل تصریح کرد: «اروپا با عدم تنوع در منابع انرژی و اتکا به روسیه خود را تضعیف کرده است.»

دیگر خبرها

  • بورل: چند کشور اروپایی به زودی فلسطین را به رسمیت می‌شناسند
  • بورل: چندین کشور اروپایی دولت فلسطینی را به رسمیت می‌شناسند
  • پیش‌بینی تازه بورل از زمان پایان جنگ اوکراین
  • آژانس عملیات تجارت دریایی انگلیس از وقوع حادثه در شرق یمن خبر داد
  • بورل: جعبه جنگ جهانی نباید دوباره باز شود
  • حادثه دریایی جدید در آب‌های اطراف یمن
  • بورل: نشانه‌های جنگ جهانی دوباره بازگشته
  • کرملین: انگلیس مانع توافق آتش‌بس اوکراین شد
  • مسکو: انگلیس مذاکرات صلح اوکراین را خراب کرد
  • نخست وزیر یونان: سیستم دفاع هوایی برای اوکراین نداریم